Розробка практичного заняття "Середньовічний замок" розпочинається з перевірки домашнього завдання з теми "Середньовічне місто", містить повторення головних понять, роботу з підручником авторства Подаляк та ілюстраціями.
1. Заповніть пропуски у тексті «Життя у середньовічному місті» (6 балів)Найчастіше міста виникали біля ____________. В містах зазвичай проживали _________та ____________. Багате міське населення називалось ____________, а бідне _________________. На центральній міській площі будували __________. Перевіряємо свої знання!
Номер слайду 3
Встановіть відповідність(6 балів)1) Цеха) людина, яка дає гроші в позику під проценти2) ратушаб) об’єднання ремісників однієї спеціальності3) Міська комунав) щорічний великий торг4) лихварг) будинок, де засідала і вирішувала свої справи міська рада5) ярмарокд) людина, яка обмінювала гроші на ярмарках6) Міняйлое) місто, вільне від зверхності сеньора
Номер слайду 4
Пригадаємо поняття!Феод. Феодал. Сеньйор. Васал
Номер слайду 5
Читаємо текст підручника, с. 60-62 (п.1)Запитання: Хто такі рицарі?Як хлопчиків готували до ролі рицаря?Що таке турніри, як вони проходили?Чим ще займались рицарі?Якими якостями вони володіли?
Номер слайду 6
Читаємо текст підручника, с. 62-62 (п.2) та розглядаємо ілюстрації
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Запитання. Який вигляд мали середньовічні замки?Що таке донжон?Що таке звідний міст?Чим слугував замок для феодала?Хто проживав у замку, окрім самого феодала?