Робота за комп’ютером
1.Розроби програму. Після закінчення уроків зібрати портфель додому, алгоритм повинен повторюватися доки не буде зібраний портфель.
2.Задайте виконавцю такі координати щоб він намалював квадрат кожну сторону різним кольором притому використати команди: повторити, перемістити, повернути ,очистити, задати розмір олівця, змінити колір олівця
Тема: Практична робота Складання програми з повторенням та розгалуженням середовищі Скретч
Мета:
Тип уроку: застосування знань умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, інструкційна картка.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Що таке алгоритми з повторенням – це алгоритми у яких одна й та сама дія виконується більше ніж один раз.
Наприклад ми з вами при вивчені теми лінійні алгоритми створювали проект, щоб виконавець намалював квадрат.
Наш виконавець мав виконати ось ці команди, але деякі з них повторюються а саме переміститися на 150 кроків, і повернутися на 90 градусів. Тому ми для того щоб швидше написати алгоритм до дамо команду повторити 4 рази(тому що квадрат має чотири сторони).
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
На сьогоднішньому уроці ви продемонструєте набуті знання на попередніх уроках, вам буде потрібно виконати практичну роботу по темі алгоритми з повторенням.
ІV. Застосування знань умінь та навичок
Повторення правил поведінки за комп’ютером
Робота за комп’ютером
1.Розроби програму. Після закінчення уроків зібрати портфель додому, алгоритм повинен повторюватися доки не буде зібраний портфель.
2.Задайте виконавцю такі координати щоб він намалював квадрат кожну сторону різним кольором притому використати команди: повторити, перемістити, повернути ,очистити, задати розмір олівця, змінити колір олівця
V. Підсумок уроку