Практична робота “ Створення програм з використанням циклу з параметром”

Про матеріал

Практична робота для Scratch 3/0. Мета: навчитися створювати програми з вкладеними циклами, будувати алгоритми з вкладеними повтореннями і реалізовувати їх у вигляді програм

Перегляд файлу

Практична робота № 4

Створення програм з використанням циклу з параметром          Мета: навчитися створювати програми з вкладеними циклами, будувати алгоритми з вкладеними повтореннями і реалізовувати їх у вигляді

програм            

Завдання: Створити проєкт «Геометрія», в якому спрайт буде фігуру з п'ятикутників

Алгоритм виконання практичної роботи

1.

Завантажити

середовище Scratсh

 

2.

Додайте нове 

 

3.

Додайте новий спрайт

Категорія «Фантазії»

«Magic Wand»

 

4.

Змінимо напрямок спрайта  на -150

 

5.

Сьогодні спрайт буде малювати фігуру 

       

6.

Створюємо скрипт для 

спрайта

 

 

 

 

7.

Для того, щоб очистити фон виконайте наступний алгоритм

 

 

8.

Додаткове завдання: відредагуйте алгоритм таким чином, щоб кожен квадрат мав інший колір

 

9.

*Додаткове завдання: Додайте до проєкту алгоритм за допомогою якого  спрайт намалює фігуру, яка приведена на малюнку. 

 

10.

Збережіть файл під ім'ям «Практична робота 3» у власну папку. Повідомте вчителя про виконання роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
20 липня 2019
Переглядів
1268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку