Практична робота для Scratch 3/0. Мета: навчитися створювати програми з вкладеними циклами, будувати алгоритми з вкладеними повтореннями і реалізовувати їх у вигляді програм
Практична робота № 4
“ Створення програм з використанням циклу з параметром” Мета: навчитися створювати програми з вкладеними циклами, будувати алгоритми з вкладеними повтореннями і реалізовувати їх у вигляді
програм
Завдання: Створити проєкт «Геометрія», в якому спрайт буде фігуру з п'ятикутників
Алгоритм виконання практичної роботи
1. |
Завантажити середовище Scratсh |
|
||
2. |
Додайте нове |
|
||
3. |
Додайте новий спрайт Категорія «Фантазії» «Magic Wand» |
|
||
4. |
Змінимо напрямок спрайта на -150 |
|
||
5. |
Сьогодні спрайт буде малювати фігуру |
|
||
6. |
Створюємо скрипт для спрайта
|
|
|
|
|
||||
7. |
Для того, щоб очистити фон виконайте наступний алгоритм
|
|
||
8. |
Додаткове завдання: відредагуйте алгоритм таким чином, щоб кожен квадрат мав інший колір |
|
||
9. |
*Додаткове завдання: Додайте до проєкту алгоритм за допомогою якого спрайт намалює фігуру, яка приведена на малюнку.
|
|||
10. |
Збережіть файл під ім'ям «Практична робота 3» у власну папку. Повідомте вчителя про виконання роботи
|