1
Урок 27 клас 2
Тема: Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.
Мета:
Обладнання: інтерактивна дошка, комп'ютери, картки для роботи у групах, інтерактивні вправи, мультфільм.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Хід уроку:
Ι. Організаційний момент. Привітання.
II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності учнів.
Вчитель: Сьогодні у нас гості! До нас завітала Маша! Кожен ранок кожного дня починається для неї однаково.
Послухайте вірш, і полічіть скільки команд можна зробити у ньому.
Маша раненько встає:
Шийку миє, оченятка тре.
Підмітає Маша хатку
І виходить на зарядку.
Повертаємось до хати
Треба ранець ще зібрати!
Діти: Маша виконала 7 команд – встала, помила шию, витерла очі, підмела хату, вийшла на зарядку, повернулася до хати, зібрала ранець.
Вчитель: Молодці діти! Але Маша запізнилась до нас на урок, бо дуже довго збиралася до школи. Давайте допоможемо їй в цьому і складемо правильний порядок дій при збиранні до школи.
Вчитель: Зараз я пропоную подивитися цікавий мультфільм.
Вчитель: А зараз давайте відповімо на запитання:
Вчитель: Все в природі відбувається по порядку і має свій час. Отже, діти давайте спробуємо передбачити, сформулювати, тему нашого сьогоднішнього уроку.
Вчитель: Тема нашого уроку — «Послідовність дій. Приклади послідовності в природі».
ΙΙΙ. Вивчення нового матеріалу.
Вчитель: Діти давайте поміркуємо, чому ми не їмо полуницю взимку? Чому весною ми не бачимо жовтих листочків на деревах? Літом ми не ліпимо снігових баб? Все в природі проходить в свій час і відбувається по своєму порядку.
Вчитель: А давайте допоможемо Маші в хатніх справах!
Клас ділиться на 3 групи, для виконання завдань:
Вчитель:
1 група – допоможуть Маші зібрати яблука, щоб Михайло зробив з них варення.
Очікувані відповіді:
2 група – допоможуть Маші зліпити снігову бабу.
Очікувані відповіді:
3 група – допоможіть Маші наловити рибу.
Очікувані відповіді:
Вчитель: Молодці діти! А тепер давайте поміркуємо в який період року виконувала Маша ці дії?
Вчитель: А чому в саме цей період року, а не в інший?
IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ.
1. Gcompris/Исследования/Время.
2. Інформатика. 1 рік навчання. Вправи 6 сходинки.
3. Онлайн-гра "Маша і Ведмідь".
V. Підсумки уроку. Вправа "Підсумовуємо".
1