Тема уроку: Створення, відправлення та одержання електронного повідомлення.
Мета уроку:
Навчальна:
Развивальна:
Виховна:
Дидактичні матеріали: роздруковані завдання, файл з малюнками, ребусами та загадками.
Тип уроку: урок застосування знань у практичній діяльності.
Структура уроку:
1.Організаційний момент
2. Актуалізація опорних знань
3.Практична робота
4.Підведення підсумків
5.Домашнє завдання
Хід уроку
Розгадати кросворд. Учні розгадують кросворд. Правильна відповідь на всі питання оцінюється в 2 бала.
Робота проводиться одночасно в двох класах. Учні класу діляться на дві однакові групи. Кожна группа працює в окремому класі зі своїм вчителем.
Учні отримують завдання. Під час виконання його вони користуються створеною на попередньому уроці поштовою скринькою. Учні з різних класів обмінюються електронними адресами своїх поштових скриньок. Кожен учень бере лише одну адресу свого одноклассника з іншого классу.
Практична робота «Робота з електронною поштою»
Завдання 1. (0,5 бала) Змініть пароль вашого поштового ящика:
Після натиснення кнопки "Сохранить" Вам запропонують заново увійти до вашого поштового ящика з використанням вже нового пароля. Якщо ви не впевнені в правильності заповнення полів з паролем, натисніть кнопку "ВОССТАНОВИТЬ " і повторіть процедуру зміни інформації повторно.
Завдання 2. (0,5 бала) Настройте автовідповідь на вашому поштовому ящику, користуючись інструкціями mail.ru (Розділ настройок Майстер писем)
Автовідповідь призначена для того, щоб всі відправники всіх листів на вашу адресу одержували відправлену вами відповідь. Наприклад, це зручно під час канікул або відпустки, тривалого відрядження: ваші кореспонденти з автовідповіді можуть взнати, що ви прочитаєте їх листи не раніше названої вами дати. Або ж автовідповідь може приходити вашим кореспондентам як підтвердження того, що їх лист успішно доставлений у ваш ящик |
Завдання 3. (1 бал) Настройте інтерфейс вашого поштового ящика
Завдання 4. Фільтрація спама.
Завдання 5.
Зразки графічних файлів з завданнями для учнів
|
Завдання 6. (2 бала)
Надішліть вчителю іншого класу текстовий файл, в якому будуть описані ваші враження від уроку. Приєднайте до нього графічний файл з придуманим вами завданням.
4. Підведення підсумків
Учні в своїй поштовій скриньці відкривають лист від однокласника, говорять оцінку вчителю, він додає до неї оцінку за кросворд та одержаний від учня на адресу вчителя текстовий файл з прикріпленим графічним файлом.
Вчитель оголошує оцінки, аналізує помилки.
5. Домашнє завдання.