Урок
Практична робота
Тема: Програма Autodesk Maya 2018. Робота з viewport програми, створення примітивних об’єктів та маніпуляції з ними.
Мета:
навчальна:
розвивальна:
виховна:
Тип уроку: урок-практикум.
Обладнання: комп’ютери, проектор, настінний екран для проектора.
Програмне забезпечення: Maya 2018.
Хід уроку
Організаційний етап.
Актуалізація опорних знань.
Що вам відомо про тривимірне моделювання? Де і для чого використовується?
Мотивація навчальної діяльності.
3D-моделювання міцно увійшло в наше життя, частково або повністю перебудувавши деякі види бізнесу.
Можна виділити 3 великі галузі, які сьогодні неможливо уявити без застосування тривимірних моделей:
Ознайомлення учнів з програмою.
alt + нажате колесо миші – переміщення
alt + пкм – зближувати та віддаляти
Об’єкт появився в центрі вікна з нульовими координатами по осям Х У Z.
За допомогою трьох нижніх кнопок можна рухати об’єкт по трьом різним осям, обертати та збільшувати/зменшувати його. Я рекомендую використовувати гарячі клавіші W(Move), E(Rotate), R(Scale).
На вкладці «Color» ми можемо змінити колір. Проблема в тому, що колір змінюється на всіх об’єктах сразу.
Для того, щоб окремо змінювати колір кожного об’єкта потрібно назначити на них новій матеріал. Вибираємо об’єкт, нажимаємо пкм(затримуємо), рухаємося вниз, доходимо до вкладки «Assign Favorite Material» та вибираємо «Lambert».
Повторюємо зміну кольору і бачимо результат.
Виконання практичної роботи учнів під керівництвом вчителя.
Тепер у вас є всі необхідні знання, щоб створити сніговика. Виконане завдання демонструєте вчителю в кінці уроку.
Підбиття підсумків уроку.