Практична робота: З’єднання деталей іграшки

Про матеріал
Мета: - навчити учнів з’єднувати деталі іграшки між собою; - розвивати образне мислення та творчу уяву; - виховувати прагнення до досконалості виробів з текстилю та вміння застосовувати одержанні знання на практиці.
Перегляд файлу

Урок 7

Дата: 04. 02. 20

Клас: 6-А

Розділ: Основи матеріалознавства та технології обробки.

Тема: Практична робота: Зєднання деталей іграшки

Мета:

- навчити учнів зєднувати деталі іграшки між собою;

- розвивати образне мислення та творчу уяву;

- виховувати прагнення до досконалості виробів з текстилю та вміння застосовувати одержанні знання на практиці.

Об’єкт проєктної діяльності: м’яка іграшка.

Тип уроку: комбінований

Обладнання та матеріали: презентація.

План уроку

І. Організаційна частина (1 хв.)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети та завдань уроку (1 хв.)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу (3 хв.)

3.1. Актуалізація опорних знань (1 хв.)

3.2. Пояснення нового матеріалу (2 хв.)

ІV. Практична робота (39 хв.)

4.1. Інструктаж, Повторення ПТБ (1 хв.)

4.2. Закріплення інструктажу ( 1 хв.)

4.3. Критерії оцінювання (1 хв.)

4.4. Самостійна робота (36 хв.)

V. Підбиття підсумків уроку (1 хв.)

5.1 Прибирання робочих місць (1 хв.)

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

1.1. Привітання

Добрий день діти, сьогодні я знову буду працювати з вами.

1.2. Перевірка наявності спецодягу.

 ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети та завдань уроку

Сьогодні ми продовжимо виготовляти іграшку. Навчимося зєднувати деталі іграшок між собою.

ІІІ. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

3.1. Актуалізація опорних знань

Як ви вважаєте, які шви ми можемо використовувати для з’єднання деталей іграшок між собою ? (шов петельний, уперед голкою, рядок…)

3.2. Пояснення нового матеріалу

Іграшки з хутра і тканини загалом шиють в ручну.

Розкроєні деталі іграшок з тонких тканин - ситцю, бязі та інших спочатку зметують по краям і зшивають швом "уперед голку" або на машинці.

Щоб ваш виріб мав привабливий вигляд, шви повинні бути акуратними, зовнішні шви повинні прикрашати іграшку, а не псувати її.

У світі існує безліч видів зєднань. Ми можемо з’єднувати різноманітні матеріали між собою, але для кожного конструкційного матеріалу існує свій вид з’єднання, яке буде дійсно міцним.

Так, як ми працюємо з текстилем, то використовуємо ручні шви. Але, існують й інші, наприклад, тканину можна склеювати, використовуючи спеціальний клей, або прошивати на машинці.

Сьогодні, ми будемо продовжувати використовувати ручні шви, які вивчали раніше.

ІV. Практична робота

4.1. Інструктаж, Повторення ПТБ

Усе на уроці можна робити лише з дозволу вчителя, не порушуємо дисципліну, та памятаємо про власне здоровя та здоровя друзів.

Зараз, вам потрібно поєднати окремі частини іграшки між собою шляхом зшивання, найлегшим буде у використанні та найміцнішим шов «рядок».

4.2. Закріплення інструктажу

Який шов ми використовуємо? (рядок)

4.3. Критерії оцінювання

Оцінку отримаєте у кінці 2 уроку.

4.4. Самостійна робота

V. Підбиття підсумків уроку

5.1 Прибирання робочих місць

 

Вчитель:_______________________________

 

docx
Додано
28 березня 2020
Переглядів
804
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку