Практична робота №2 Тема: Читання схем руху транспорту свого(обласного центру) Мета:сформувати практичні вміння та навички аналізувати, читати плани міст,схеми руху транспорту та орієнтуватися за ними
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Хід роботи. Скільки трамвайних маршрутів задіяно в місті?Укажіть яким кольором позначено маршрут трамваїв № 14, № 18, № 19, № 5, № 7.3)Використовуючи схему руху трамвайних маршрутів прокладіть найшвидший маршрут від Університету Залізничного транспорту до вагоноремонтного заводу4) Ви проживаєте по вул. Шолохова, а навчаєтесь в школі №24. Укажіть маршрут трамваїв від дому до школи
Номер слайду 4
Психологічна хвилинка
Номер слайду 5
Якщо вибрали дерево №1 Це зображення подобається романтичним людям. Вони найчастіше перебувають у піднесеному настрої та люблять мріяти. Такі люди можуть бути злегка наївними і занадто довіряти оточуючим. Це призводить до того, що багато хто користується такою добротою, нічого не пропонуючи натомість. Якщо вибрали дерево №2 Це вибір реаліста, який відрізняється емоційною стійкістю. Таку людину важко вивести з себе, або змусити робити те, що вона не хоче. Така особистість практично завжди перебуває в гарному настрої, не схильна до експресивних вчинків і необдуманих дій. Така людина буде хорошим сім’янином і надійним діловим партнером. Якщо вибрали дерево №3 Це дерево подобається непередбачуваним та імпульсивним особистостям. Їх настрій мінливий і може змінюватися без видимих на те причин. Така людина не може швидко приймати рішення. Вона сумнівається в своєму виборі та часто змінює точку зору. Якщо вибрали дерево №4 Таке дерево вибирають консервативні особистості. Вони не люблять змін і насторожено ставляться до нових знайомих. Настрій такої людини повністю залежить від того, наскільки все те, що відбувається відповідає очікуванням. Якщо щось пішло не за планом, людина впадає у відчай та швидко опускає руки.
Номер слайду 6
5) Укажіть яку інформацію можна отримати за допомогою схем руху транспорту.6) Користуючись гугл картою, намалюйте схематично дорогу від дому до школи, вказуючи назви вулиць, та головні інфраструктурні об'єкти.