Практична робота з природознавства на тему "Земля як планета"

Про матеріал
Матеріал допоможе швидко перевірити знання учнів про материки, океани, моря та гори, а також швидкість знаходження їх на глобусі чи карті світу.
Перегляд файлу

Прізвище Ім’я _________________________________________________   Клас  5 – А   Дата _____________

Практичне заняття

Тема. Знаходження на карті та глобусі екватора, полюсів, півкуль, материків і частин світу, географічних об’єктів.

Мета: навчитися визначати на глобусі та карті екватор, полюси, півкулі, материки і частини світу, географічні об’єкти.

Обладнання: глобус, фізична карта півкуль.

Хід роботи

  1. Уважно розгляньте глобус і фізичну карту півкуль.
  2. На глобусі та фізичній карті півкуль знайдіть лінію екватора. На які півкулі екватор ділить Землю? У якій півкулі розташована Україна?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Позначте та підпишіть на контурній карті півкуль лінію екватора, півкулі.
  2. Запишіть назви полюсів Землі. Знайдіть їх на глобусі та карті.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Позначте та підпишіть на контурній карті півкуль полюси Землі.
  2. Знайдіть на глобусі та карті материки. Який материк найбільший за площею, а який найменший?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Позначте та підпишіть на контурній карті материки.
  2. Знайдіть на глобусі та карті частини світу. Порівняйте їхні назви та розташування з материками. У чому полягає різниця?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Знайдіть на глобусі та карті океани Землі. Запишіть їхні назви.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Позначте та підпишіть на контурній карті океани Землі.
  2. Наведіть приклади морів, що лежать у Північній півкулі. Позначте та підпишіть їх на контурній карті.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.  Наведіть приклади великих островів, розташованих у Південній півкулі, та позначте їх на контурній карті.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. На якому материку розташовані найвищі гори світу? Назвіть їх і позначте на контурній карті. _______________________________________________________
  2. Заповніть порівняльну таблицю материків.

Материк

У якій півкулі розташований

 (Північній чи

Південній)?

У якій півкулі розташований ( Західній чи Східній)?

Якими океанами омивається?

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

У підсумку зазначте:

  • як зображують на карті та глобусі окремі ділянки Землі;
  • що потрібно знати, щоб уміти читати карту.

Підсумок:

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

 

 

Бал за виконану роботу ________

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кульгейко Тетяна Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 грудня 2019
Переглядів
3494
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку