5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Презентація "Наземно-повітряне середовище організмів"

Про матеріал
Додатковий матеріал до теми "Наземно-повітряне середовище життя організмів"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Наземно-повітряне середовище та його мешканці Наземно-повітряне середовище та його мешканці

Номер слайду 2

МЕТА: Освітня: ознайомити учнів з різноманітністю середовищ життя, звернути увагу на пристосування організмів у наземно-повітряному середовищі. Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати біологічні об’єкти і явища, а також увагу, пам’ять і логічне мислення учнів, робити відповідні висновки. Виховна: формувати науковий світогляд дітей, виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища та всіх живих організмів, які мешкають в довкіллі.

Номер слайду 3

ЗАВДАННЯ УРОКУ: називати середовища життя організмів; наводити приклади мешканців наземно-повітряного середовища життя; наводити приклади пристосувань організмів до життя в наземно-повітряному середовищі.

Номер слайду 4

СЕРЕДОВИЩА ЖИТТЯ: Наземно-повітряне Водне Ґрунтове Інші живі організми

Номер слайду 5

Пристосування організмів до пересування у наземно-повітряному середовищі махаон Кажан Божа корівка

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ПРИСТОСУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ ДО РІЗНОГО ОСВІТЛЕННЯ світлолюбиві тіньовитривалі

Номер слайду 11

аттакус

Номер слайду 12

Пристосування організмів в умовах різної зволоженості і різної температури Рослини пустель саксаул джузгун ефедра колосняк верблюжа колючка

Номер слайду 13

ТВАРИНИ ПУСТЕЛЬ КАРАКУРТ ПАВУК-ВОВК СКОРПІОН МУРАХИ

Номер слайду 14

ТКАЧИК ПІЩАНА КУРІПКА

Номер слайду 15

Пристосування організмів в умовах різної зволоженості і різної температури Рослини тропічних лісів

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

РОСЛИНИ ПІВНІЧНИХ ЛІСІВ лохина Карликова берізка Оленячий мох МОРОШКА

Номер слайду 20

ТВАРИНИ ПІВНІЧНИХ ЛІСІВ ПОЛЯРНА СОВА ПЕСЕЦЬ

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

ВИСНОВКИ 1.Наявність крил, пір’я, легкий скелет, а задні кінцівки мають пальці і слугують для пересування по землі, гілках. 2.Гнучкість тіла у змій. 3.Задні кінцівки довші від передніх, що необхідно для стрибків. 4. Добре розвинені передні та задні кінцівки, що необхідно для швидкого руху. 5.Насіння багатьох рослин має вирости, крильця, гачечки. 6.Різна спрямованість листя до світла. 7.Листки у вигляді лусочок, голок, восковий наліт, довгий корінь. 8.Добре розвинений зір, слух, спритність у рухах. 9.Листки великих розмірів, а квіти мають яскраве забарвлення. 10.Низькорослість рослин. 11.Густе хутро чи пір’я та шар підшкірного жиру.

Номер слайду 27

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Центій Надія
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
ppt
Додано
9 січня
Переглядів
6068
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку