МЕТА: Освітня: ознайомити учнів з різноманітністю середовищ життя, звернути увагу на пристосування організмів у наземно-повітряному середовищі. Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати біологічні об’єкти і явища, а також увагу, пам’ять і логічне мислення учнів, робити відповідні висновки. Виховна: формувати науковий світогляд дітей, виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища та всіх живих організмів, які мешкають в довкіллі.
ВИСНОВКИ 1.Наявність крил, пір’я, легкий скелет, а задні кінцівки мають пальці і слугують для пересування по землі, гілках. 2.Гнучкість тіла у змій. 3.Задні кінцівки довші від передніх, що необхідно для стрибків. 4. Добре розвинені передні та задні кінцівки, що необхідно для швидкого руху. 5.Насіння багатьох рослин має вирости, крильця, гачечки. 6.Різна спрямованість листя до світла. 7.Листки у вигляді лусочок, голок, восковий наліт, довгий корінь. 8.Добре розвинений зір, слух, спритність у рухах. 9.Листки великих розмірів, а квіти мають яскраве забарвлення. 10.Низькорослість рослин. 11.Густе хутро чи пір’я та шар підшкірного жиру.