Практична робота
Тема: «Дослідження різних видів пам’яті»
Мета: ознайомитися з різними видами пам’яті, навчитися визначати свою
рухову, образну, змістову (словесно-логічну) пам’ять; усвідомити можливість розвитку пам’яті.
Обладнання та матеріали: зошит, картки із зображеннями (Картка №1), картки із QR-кодами на виконання завдання (Картка №2 А та 2 Б), QR-коди з відеофрагментом рухів (Картка №3),
Прийоми та ресурси: learningapps, генератор QR-кодів
Хід роботи:
Інструктаж з БЖД:
Перед початком роботи:
Під час виконання роботи:
І. Дослідження образної пам’яті. (Картка №1) Протягом 2 хвилин уважно розгляньте та запам’ятайте картки зі запропонованими малюнками, потім переверніть картки. Далі впишіть у порожні комірки назви образів, які ви запам’ятали (протягом 3 хвилин). Зробіть висновок, щодо результатів дослідження рівня образної пам’яті.
Результати дослідження: 10 – 8 – відмінно, 5-7 –добре, 3-4 – задовільно, 1-2- погано.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Дослідження словесно-логічної пам’яті (Катка №2)
Заслухайте уважно запропоновані вчителем слова та запам’ятайте логічні пари слів. Далі перейдіть за коротким посиланням QR-кодом та встановіть логічні пари, які ви запам’ятали (протягом 3 хвилин). Зробіть висновок, щодо результатів дослідження рівня словесно-логічної пам’яті.
2А 2Б
Заслухайте уважно запропоновані вчителем слова та запам’ятайте пари слів, що не пов’язані логічно. Далі перейдіть за коротким посиланням QR-кодом та встановіть пари, які ви запам’ятали (протягом 3 хвилин).
Зробіть висновок, щодо результатів дослідження рівня словесно-логічної пам’яті, які пари було запам’ятовувати легше? Чому?
Результати дослідження: 10 – 8 – відмінно, 5-7 –добре, 3-4 – задовільно, 1-2- погано.
ІІІ. Дослідження рухової пам'яті (Картка №3)
Перегляньте відеоматеріал, відтворіть характер і послідовність рухів, записуючи їх у тій послідовності, в якій ви запам’ятали. Повторіть рухи 1-2 рази. Відтворіть характер і послідовність рухів після повторення. (8 хвилин)
Чи змінилось відтворення записаних вами рухів? Якщо так, чому?
ІV. Сформулюйте загальні висновки, щодо рівней розвитку видів пам’яті.________________________________________________________________
Визначте вид пам’яті з наступних прикладів:
*Індивідуально:
Скласти шляхи підвищення ефективності пам'яті
Картка №1. Дослідження образної пам’яті
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Картка №2 А Дослідження словесно-логічної пам’яті
№ з/п |
Пари |
1 |
Дерево-листок |
2 |
Стіна-картина |
3 |
Холодильник- напої |
4 |
Ручка-зошит |
5 |
Зима-хуртовина |
6 |
Телефон-розмова |
7 |
Школа-парти |
8 |
Поле-пшениця |
9 |
Пташка-спів |
10 |
Дім-родина |
Картка №2 Б Дослідження словесно-логічної пам’яті
№ з/п |
Пари |
1 |
Чашка -земля |
2 |
Яблуко - гребінець |
3 |
Ручка - дорога |
4 |
Стіл - ковдра |
5 |
Сніг - підручник |
6 |
Дзеркало - кіт |
7 |
Планшет - склянка |
8 |
Відро - машина |
9 |
Підлога - розетка |
10 |
Журнал - абрикос |
Картка №3 Дослідження рухової пам'яті