Практична робота з теми «Дослідження різних видів пам’яті»

Про матеріал
Практична робота розроблена для використання під час дистанційного навчання
Перегляд файлу

Практична робота

Тема: «Дослідження різних видів пам’яті»

Мета: ознайомитися з різними видами пам’яті,  навчитися  визначати свою

             рухову, образну, змістову (словесно-логічну) пам’ять; усвідомити можливість розвитку пам’яті.

Обладнання та матеріали: зошит, картки із зображеннями (Картка №1), картки із QR-кодами на виконання завдання (Картка №2 А та 2 Б), QR-коди з відеофрагментом рухів (Картка №3),

Прийоми та ресурси: learningapps, генератор QR-кодів

Хід роботи:

Інструктаж з БЖД:

Перед початком роботи:

  1.     Звільніть робоче місце від предметів, які не потрібні для про­ведення досліду.
  2.     Чітко визначте порядок виконання досліду.
  3.     Починайте виконувати завдання тільки з дозволу вчителя.

Під час виконання роботи:

  1.     Будьте дуже уважні, працюючи на уроці
  2.     Працюйте мовчки, не створюйте зайвого шуму.
  3.     Про всі несподівані ситуації терміново повідомте вчителя.

 

І. Дослідження образної пам’яті. (Картка №1) Протягом 2 хвилин уважно розгляньте та запам’ятайте картки зі запропонованими малюнками, потім переверніть картки. Далі впишіть у порожні комірки назви образів, які ви запам’ятали (протягом 3 хвилин). Зробіть висновок, щодо результатів дослідження рівня образної пам’яті.

Результати дослідження: 10 – 8 – відмінно, 5-7 –добре, 3-4 – задовільно, 1-2- погано.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Дослідження словесно-логічної пам’яті (Катка №2)

Заслухайте уважно запропоновані вчителем слова та запам’ятайте логічні пари слів. Далі перейдіть за коротким посиланням QR-кодом та встановіть логічні пари, які ви запам’ятали (протягом 3 хвилин). Зробіть висновок, щодо результатів дослідження рівня словесно-логічної пам’яті.

C:\Users\User\Downloads\qrcode_8481480_.png                C:\Users\User\Downloads\qrcode_8485710_.png

Заслухайте уважно запропоновані вчителем слова та запам’ятайте  пари слів, що не пов’язані логічно. Далі перейдіть за коротким посиланням QR-кодом та встановіть пари, які ви запам’ятали (протягом 3 хвилин).

Зробіть висновок, щодо результатів дослідження рівня словесно-логічної пам’яті, які пари було запам’ятовувати легше? Чому?

 

Результати дослідження: 10 – 8 – відмінно, 5-7 –добре, 3-4 – задовільно, 1-2- погано.

 

ІІІ. Дослідження рухової пам'яті (Картка №3)

Перегляньте відеоматеріал, відтворіть характер і послідовність рухів, записуючи їх у тій послідовності, в якій ви запам’ятали. Повторіть рухи 1-2 рази. Відтворіть характер і послідовність рухів після повторення. (8 хвилин)

 

  1. Запишіть послідовність рухів після перегляду:
  2. Запишіть послідовність рухів після їх повторення:

 

Чи змінилось відтворення записаних вами рухів? Якщо так, чому?

 

ІV. Сформулюйте загальні висновки, щодо рівней розвитку видів пам’яті.________________________________________________________________

Визначте вид пам’яті з наступних прикладів:

  1. О. Македонський знав у обличчя та за прізвищем тисячі своїх воїнів___________
  2. актриса викликає в себе сльози, згадуючи сумний випадок свого життя________
  3. академік Іоффе по пам’яті користувався таблицею логарифмів_____________
  4. учитель пише на дошці, а дивиться в клас, не контролюючи рухи рук__________

 

*Індивідуально:

Скласти шляхи підвищення ефективності пам'яті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка №1. Дослідження образної пам’яті

C:\Users\User\Downloads\завантаження (3).jpg

C:\Users\User\Downloads\завантаження (2).jpg

Морозиво відлякує покупців / Полтавщина

C:\Users\User\Downloads\завантаження (1).jpg

C:\Users\User\Downloads\images.jpg

C:\Users\User\Downloads\завантаження (4).jpg

C:\Users\User\Downloads\завантаження.jpg

C:\Users\User\Downloads\завантаження.png

C:\Users\User\Downloads\images (2).jpg

C:\Users\User\Downloads\завантаження (5).jpg

 

 

Картка №2 А Дослідження словесно-логічної пам’яті

C:\Users\User\Downloads\qrcode_8481480_.png

№ з/п

Пари

1

Дерево-листок

2

Стіна-картина

3

Холодильник- напої

4

Ручка-зошит

5

Зима-хуртовина

6

Телефон-розмова

7

Школа-парти

8

Поле-пшениця

9

Пташка-спів

10

Дім-родина

 

Картка №2 Б Дослідження словесно-логічної пам’яті

C:\Users\User\Downloads\qrcode_8485710_.png

№ з/п

Пари

1

Чашка -земля

2

Яблуко - гребінець

3

Ручка - дорога

4

Стіл - ковдра

5

Сніг - підручник

6

Дзеркало - кіт

7

Планшет - склянка

8

Відро - машина

9

Підлога - розетка

10

Журнал - абрикос

 

 

Картка №3 Дослідження рухової пам'яті

C:\Users\User\Downloads\qrcode_8486394_.png

docx
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку