Практична робота з теми "Множення раціональних чисел" для 6 класу

Про матеріал
Конспект уроку та завдання практичної містить два варіанти для роботи у групах. Завдання складається з : основного завдання і другорядних, які допоможуть розв'язати основне.
Перегляд файлу

Конспект уроку математики, 6 клас

Тема уроку: Властивості множення раціональних чисел.

Мета: розвинути навички застосування властивостей множення раціональних чисел та зведення подібних доданків; розвивати логічне мислення; навчитися працювати в групі, розвинути комунікабельність, лідерські якості особистості та здатність розподіляти обов’язки; виховна.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання: зошит, підручник математики 6 класу, лінійка.

 

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП.

Вчитель розподіляє дітей на групи по 4 або 5 учнів.

II. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ ДО УРОКУ.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

В житті людям часто доводиться для досягнення певної мети працювати командою або групою: у спорті, у фірмі чи в навчальному закладі. Для того, щоб робота в групі була ефективною, потрібно розуміти, що працювати повинен кожен член групи і привносити свій вклад, навіть невеликий. В кожному колективі або групі має бути лідер, який має розуміти можливості інших, щоб раціонально розподілити завдання між ними і швидше та ефективніше досягнути певного результату.

Сьогодні у нас мета не тільки розвинути навички застосування властивостей множення, але й навчитися працювати в групі.

IV. ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ.

Кожній групі роздається листок із завданням (нижче), де потрібно записати одразу прізвище та ім’я членів групи. Вчитель пояснює завдання. Кожна група обирає собі капітана (лідера групи), разом з яким група розподіляє між членами завдання. Слід наголосити на тому, що час уроку обмежений, тому діти повинні слідкувати за цим і кожен член групи має виконати своє завдання. Після завершення виконання практичної роботи кожна група здає листок на перевірку вчителю.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ ТА РЕФЛЕКСІЯ.

Якщо при виконанні практичної роботи виникали труднощі, або якась група не встигла до кінця виконати роботу, то потрібно звернути увагу на це і провести аналіз.

VI. Домашнє завдання.

Повторити §45, 46 підручника математики для 6 класу (автор Істер О.С.).


Практична робота

Варіант 1

Основне завдання: Спростіть вираз

 

  • Значення можна знайти, розв’язавши рівняння

  • Значення можна знайти, знайшовши значення виразу

  • Щоб знайти значення , потрібно:

1)виміряти площу звичайного зошита (тільки площу передньої сторони палітурки, зошит має бути закритий),

2)поділити її на 48,

3)число – це буде ціла частина від знайденого числа в попередньому пункті (2 пункт).

  • Щоб знайти значення , потрібно:

1)звести подібні доданки у виразі

2)отриманий коефіцієнт у доданку з літерою і буде числом .

  • Число – це коефіцієнт у доданку з літерою у попередньому завданні (мається  на увазі, уже після зведення подібних доданків).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учасники групи №____

Оцінка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Практична робота

Варіант 2

Основне завдання: Спростіть вираз

 

  • Значення можна знайти, розв’язавши рівняння

  • Значення можна знайти, знайшовши значення виразу

  • Щоб знайти значення , потрібно:

1)виміряти площу вашого підручника (тільки площу передньої сторони палітурки, книга має бути закрита),

2)поділити її на 63,

3)число – це буде ціла частина від знайденого числа в попередньому пункті (2 пункт).

  • Щоб знайти значення , потрібно:

1)звести подібні доданки у виразі

2)отриманий коефіцієнт у доданку з літерою і буде числом .

  • Число – це коефіцієнт у доданку з літерою у попередньому завданні (мається  на увазі, уже після зведення подібних доданків).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учасники групи №____

Оцінка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 квітня 2023
Переглядів
199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку