біологія Клас ___________ Прізвище___________________
Практична робота № З( виконання на карантині)
Тема: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин
Мета: виявити ознаки подібності та відмінності у будові мохів, папоротей і покритонасінних рослин.
Хід роботи:
Підпишіть представників мохів, папоротей та покритонасінних рослин: конвалія, зозулин льон, щитник чоловічій, вишня, мох сфагнум, кульбаба , водяна папороть( сальвінія плаваюча), деревоподібна папороть Диксонія.
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Ознайомлення з вегетативними і генеративними органами рослин( відео урок)
4. Заповнення порівняльної таблиці.
Характерна ознака |
Мохи |
Папороті |
Покритонасінні |
Наявність коренів чи ризоїдів |
|
|
|
Наявність листків. їхня розвиненість |
|
|
|
Рослини спорові чи насінні |
|
|
|
Наявність квіток плодів |
|
|
|
Види розмноження |
|
|
|
Органи розмноження |
|
|
|
Місце утворення спор чи насіння |
|
|
|
Необхідність води для запліднення |
|
|
|
Приклади представників відділу ( з першої таблиці) |
|
|
|
4. Зробити висновки.
У підсумку укажіть:
Висновок можна зробити у вигляді порівняльної таблиці, або надати розгорнуту відповідь.