Практична робота_правознавство_9 клас_ Захист прав споживачів

Про матеріал
Практична робота "Захист прав споживачів" розроблена для учнів 9 класу та містить різнорівневі та різнопланові завдання. Базується на чинній навчальній програмі Міністерства освіти і науки України та підручнику «Основи правознавства» за авторством О.Д. Наровлянського.
Перегляд файлу

Практична робота №5. Захист прав споживачів

Завдання 1. Дайте визначення понять:

А) Споживач – це ___________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Б) Продавець – це __________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

В) Виконавець – це _________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 2. Заповніть таблицю та висловіть свою думку,які переваги і недоліки використання пластикової карти для розрахунків

№ п/п

Переваги

Недоліки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3. Наведіть приклади ситуацій, коли ви є споживачами:

  1.     _____________________________________________________________
  2.     _____________________________________________________________
  3.     _____________________________________________________________
  4.     _____________________________________________________________
  5.     _____________________________________________________________

Завдання 4. Використовуючи витяги із ЗУ «Про захист прав споживачів» (с. 125-127 підручника «Основи правознавства», автор О.Д. Наровлянський), визначте, які ви маєте права та обов’язки як споживач та внесіть їх до таблиці

Права споживача

Обов’язки споживача

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 5. Проаналізуйте наведені ситуації та визначте, як треба діяти в кожній з них, щоб захистити права споживачів


Ситуація №1. У великому магазині ваша родина придбала новий телевізор. Протягом кількох місяців телевізор працював добре. Однак потім виникли проблеми,а невдовзі він перестав працювати. Що ви порекомендуєте своїм родичам у цій ситуації?


__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Ситуація №2.  Ви купили дорогий светр. Прийшовши додому ви зрозуміли, що він вам абсолютно не підходить. Після довгих роздумів Ви вирішили повернути цей светр в магазин. Наступного дня Ви поїхали до магазину, пояснили продавцю свою ситуацію (етикетка та чек збережені). Продавець відповів:“Ні, треба було думати одразу”. Ваша думка про дії продавця


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 6. Складіть претензію до продавця (виробника, виконавця ) у зв’язку з порушенням прав споживачів за поданим зразком.

 

Кому _____________________________

__________________________________

(керівнику організації)

від _______________________________

__________________________________

(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)

 

Претензія

 

«____»___________ 20__ р в вашому(ій) магазині (організації) я придбав (замовив) _____________________________________________________________________ .

(найменування товару)

вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією чека (або іншого розрахункового документу).

На  ___________________________ встановлений гарантійний  термін ______ р. (міс.),  що

                 (найменування товару)

підтверджується копією гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

Через _______________ після придбання в _______________ виявились наступні недоліки:

                 (термін)                                                                             (найменування товару)

  1.  
  2.  

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас усунути зазначені недоліки протягом 14 календарних днів. У разі неможливості якісного усунення недоліку, прошу Вас замінити товар на такий самий належної якості або повернути кошти.

Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.

Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.

 

                Дата                                                                                                         Підпис

 

Додатки:

  1. Копія чека (або іншого розрахункового документу).
  2. Копія гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

 

____________________________________________________________________________

 

 

docx
Додано
5 березня
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку