Практичне повторення. Виготовлення виробу. Настільної гри « Танграм»

Про матеріал
Розробка уроку "Практичне повторення. Виготовлення виробу. Настільної гри «Танграм»" дає змогу продовжити опановувати уміннями працювати з ручним інструментом для обробки фанери – лобзиком, сприяти формуванню вмінь і навичок з виконання художньо-обробних робіт учнів у складі групи та ознайомити їх з історією настільної гри «Танграм» та етапами її створення, вихованню акуратності, культури праці, просторової уяви, дбайливого ставлення до матеріалів, точності виконання робіт, формуванню інтересу до професій художнього циклу.
Перегляд файлу

 

Тема:   Практичне повторення.  Виготовлення  виробу.   Настільної гри « Танграм»                                                

 

Мета:

  1.           Продовжити. опановувати уміннями працювати з ручним інструментом для обробки фанери – лобзиком
  2.           Сприяти формуванню  вмінь і навичок з виконання художньо-обробних робіт  учнів у складі групи та ознайомити  їх з історією настільної гри «Танграм»  та етапами її створення.
  3.           Сприяти  вихованню акуратності, культури праці, просторової уяви, дбайливого ставлення до матеріалів, точності виконання робіт.
  4.           Сприяти формуванню інтересу до професій художнього циклу

 

Методи і прийоми:    бесіда, розповідь, пояснення з практичним показом, ілюстрація, презентація, самостійна робота.

Обладнання, інструменти та матеріали:  столярний верстак, заготовки з фанери та ДВП, розмічальний інструмент, комп’ютер, лобзики,  пилочки, пристосування для випилювання .

Об’єкт праці: деталі гри «Танграм»

Міжпредметні зв’язки: українська мова, математика, креслення, народознавство, історія.

Тип заняття: комбінований урок.

                                                                Хід уроку:

І.  Організаційний момент.2хв

 Привітання з класом.  Перевірка присутніх та їх готовність до уроку.  Створення робочої атмосфери, перевірка робочих місць.  

ІІ.  Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду. Мотивація навчальної діяльності.  (5хв)

 На цьому уроці ми продовжимо з вами опановувати уміннями працювати з ручним інструментом для обробки фанери – лобзиком. Завдяки цьому ви зможете виготовити настільні ігри для учнів молодших класів.

     Демон­струю учням зразок гри «Танграм», яку учні мають виготовити на уроках. Під час налізу виробу ставлю  такі запитання:

                  1. Розкажіть про будову лобзика? 

                  2. Куди мають спрямовані зубчики ?

                  3 .Скажіть, з чого починається виготовлення виробів? 

        4.  Назвіть інструменти для розмічання?

      5. Що потрібно для переносо малюнка на фанеру ?

        6.Чому треба робити  перерву коли ви працюючи  лобзиком?

         7.Назвіть  послідовність виготовлення виробу

 

Картинки по запросу Етапи виготовлення виробу.

 

 

 

 ІІІ .  Повідомлення теми, мети, завдань уроку.1хв

                                            ІV.  Практична робота  30хв

Вступний інструктаж. Правила техніки безпеки при пилянні лобзиком.

 1.    Працювати в халаті або фартуху.  

2.  Випилювальний столик має бути надійно закріплений  На робочому місці мають знаходитися лише ті інструменти й предмети, які безпосередньо потрібні для виконання практичного завдання.

3.    Користуватися слід лише справним, добре налагодженим інструментом.

4.  На робочому місці мають знаходитися лише ті інструменти й предмети, які безпосередньо потрібні для виконання практичного завдання.

           5,  Пальці рук не можна розміщувати близько та навпроти руху пилочки

6.   У процесі роботи слід сидіти прямо.

7.   Пилочку лобзика слід тримати перпендикулярно до заготовки.

          8. Пальці рук не можна розміщувати близько та навпроти руху пилочки

 

Мета   уроку:

- закріпити знання про технологію випилювання ручним лобзиком та підготовку його до роботи;

- застосувати набуті знання та вміння під час виконання практичної роботи.

     По завдання для практичної роботи..                                                                                     графічне зображення  . C:\Users\sergy\Desktop\танграм\1.jpg

   3.   Самостійна  робота учнів і поточний інструктаж.

Учні індивідуально працюють над виготовленням своїх виробів.

    Під час роботи постійно роблю обхід  та слідкую за організацією робочого місця , правильністю виконання трудових прийомів, дій, рухів і якості оздоблення . Постійна перевірка виконання учнями правил безпеки праці і виробничої санітарії.  Форма проведення - індивідуальна.


4. Заключний інструктаж:  ( 2хв)

а /  аналіз виконаної роботи;             в/     .обговорення   недоліків, допущених в роботі;                                                                                                                       б/   шляхи усунення недоліків;

1.Пилочка   лобзика не була перпендикулярно до заготовки

2, Випилювальний столик має бути надійно закріплений              

3.1. Рефлексія. Вправа "Незакінчене речення".

1.  На сьогоднішньому уроці я дізнався про …                                                                                                                                                                                                                                                                   2.  Тепер я можу …                                                                                                                                                              3.  Найбільше мені запам’яталося на уроці …                                                                                                                        4.  Я навчився …

V .   Підсумок уроку. ( 3хв)

Огляд учнівських  робіт. Самооцінка, взаємооцінка.

Мотивація оцінок за урок, виставлення їх у журнал, щоденники.

Прибирання робочих місць, майстерні.

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку