Обдарованість - це маленький паросток, ледь проклюнувся із землі і вимагає до себе величезної уваги. Необхідно пестити і плекати, доглядати за ним, зробити все необхідне, щоб він виріс і дав рясний плід. В.О.Сухомлинський
Вчителя трудового навчання. Свято-Покровського ЗЗСО І-ІІ ступенів Синюшко Валентини Володимирівни. Web-вітрина «Поруч із генієм» Опис досвіду «Розкриття і розвиток обдарованості кожної дитини шляхом створення індивідуальних освітніх траєкторій».
Номер слайду 2
Обдарованість - це маленький паросток, ледь проклюнувся із землі і вимагає до себе величезної уваги. Необхідно пестити і плекати, доглядати за ним, зробити все необхідне, щоб він виріс і дав рясний плід. В. О. Сухомлинський
Номер слайду 3
Мета освітньої діяльності:*підвищувати якість навчання;*робити навчання захоплюючим і змістовним;*розвивати творчі здібності;*створювати умови для розвитку та самореалізації учнів;*індивідуалізація процесу навчання.
Номер слайду 4
Очікувані результати:*креативні, творчі, з нестандартним мисленням учнів*перемоги в районних та обласних мистецьких конкурсах*поповнення банку даних обдарованих учнів Свято-Покровського ЗЗСО І-ІІ ступенів*підтримка іміджу самобутнього села*підвищення громадської активності дітей через популяризацію традицій українського народу..
Номер слайду 5
“Без індивідуального підходу залізо іржавіє,незнаходячи застосування, стояча вода на холоді замерзає, а розум людини – чахне. Леонардо да Вінчі.
Номер слайду 6
Індивідуальна освітня траекторія – це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу кожної дитини в навчанні.
Номер слайду 7
Етапи процесу створення індивідуальної освітньої програми
Номер слайду 8
У своїй роботі застосовую різні форми навчання:
Номер слайду 9
Програми навчання для обдарованих дітей повинні включати:
Номер слайду 10
Сучасний урок трудового навчання
Номер слайду 11
Форми інтерактивних методів навчання:* “велике коло”*”акваріум”*”займи позицію”*”мозковий штурм”*”вертушка”*”дебати”*”мікрофон”*”брейн-ринг”*”аукціон”*”реклама”*”рольові імітаційні ігри”*”робота в парах та групах з подальшою презентацією та захистом проектів”
Номер слайду 12
Для реалізації провідної педагогічної ідеї застосовую:
Номер слайду 13
Проектна діяльність
Номер слайду 14
Обдаровані діти. Грек Максим учень 5 класуу 2019 році брав участь в обласному етапі еколого-краєзнавчого руху “Донбас заповідний” в напрямі “Прикладнаекологія”, номінація “Настінне панно” де зайняв І місце
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Створення умов для розвитку обдарованості
Номер слайду 17
Обдаровані діти. Грек Максим учень 5 класуу 2019 році брав участь в обласному етапі еколого-краєзнавчого руху “Донбас заповідний” в напрямі “Прикладнаекологія”, номінація “Настінне панно” де зайняв І місце
Номер слайду 18
Обдаровані діти. Бабенков Ярослав, учень 5 класу, у 2019 році брав участь в обласному етапі еколого-краєзнавчого руху “Донбас заповідний” в напрямі “Прикладна екологія”,номінація “Українська народна іграшка”, де зайняв ІІ місце