Презентація "Поруч з генієм"

Про матеріал
 Обдарованість - це маленький паросток, ледь проклюнувся із землі і вимагає до себе величезної уваги. Необхідно пестити і плекати, доглядати за ним, зробити все необхідне, щоб він виріс і дав рясний плід.           В.О.Сухомлинський  
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчителя трудового навчання. Свято-Покровського ЗЗСО І-ІІ ступенів Синюшко Валентини Володимирівни. Web-вітрина «Поруч із генієм» Опис досвіду «Розкриття і розвиток обдарованості кожної дитини шляхом створення індивідуальних освітніх траєкторій».

Номер слайду 2

 Обдарованість - це маленький паросток, ледь проклюнувся із землі і вимагає до себе величезної уваги. Необхідно пестити і плекати, доглядати за ним, зробити все необхідне, щоб він виріс і дав рясний плід.           В. О. Сухомлинський  

Номер слайду 3

Мета освітньої діяльності:*підвищувати якість навчання;*робити навчання захоплюючим і змістовним;*розвивати творчі здібності;*створювати умови для розвитку та самореалізації учнів;*індивідуалізація процесу навчання.

Номер слайду 4

Очікувані результати:*креативні, творчі, з нестандартним мисленням учнів*перемоги в районних та обласних мистецьких конкурсах*поповнення банку даних обдарованих учнів Свято-Покровського ЗЗСО І-ІІ ступенів*підтримка іміджу самобутнього села*підвищення громадської активності дітей через популяризацію традицій українського народу..

Номер слайду 5

“Без індивідуального підходу залізо іржавіє,незнаходячи застосування, стояча вода на холоді замерзає, а розум людини – чахне. Леонардо да Вінчі.

Номер слайду 6

Індивідуальна освітня траекторія – це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу кожної дитини в навчанні.

Номер слайду 7

Етапи процесу створення індивідуальної освітньої програми

Номер слайду 8

У своїй роботі застосовую різні форми навчання:

Номер слайду 9

Програми навчання для обдарованих дітей повинні включати:

Номер слайду 10

Сучасний урок трудового навчання

Номер слайду 11

Форми інтерактивних методів навчання:* “велике коло”*”акваріум”*”займи позицію”*”мозковий штурм”*”вертушка”*”дебати”*”мікрофон”*”брейн-ринг”*”аукціон”*”реклама”*”рольові імітаційні ігри”*”робота в парах та групах з подальшою презентацією та захистом проектів”

Номер слайду 12

Для реалізації провідної педагогічної ідеї застосовую:

Номер слайду 13

Проектна діяльність

Номер слайду 14

Обдаровані діти. Грек Максим учень 5 класуу 2019 році брав участь в обласному етапі еколого-краєзнавчого руху “Донбас заповідний” в напрямі “Прикладнаекологія”, номінація “Настінне панно” де зайняв І місце

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Створення умов для розвитку обдарованості

Номер слайду 17

Обдаровані діти. Грек Максим учень 5 класуу 2019 році брав участь в обласному етапі еколого-краєзнавчого руху “Донбас заповідний” в напрямі “Прикладнаекологія”, номінація “Настінне панно” де зайняв І місце

Номер слайду 18

Обдаровані діти. Бабенков Ярослав, учень 5 класу, у 2019 році брав участь в обласному етапі еколого-краєзнавчого руху “Донбас заповідний” в напрямі “Прикладна екологія”,номінація “Українська народна іграшка”, де зайняв ІІ місце

Номер слайду 19

Притча “Два зернятка”

pptx
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
707
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку