Практичне заняття "Лічба часу в історії стародавнього світу"

Про матеріал
Матеріали до уроку, які можна використати для проведення практичного заняття "Лічба часу в історії стародавнього світу"
Перегляд файлу

І варіант         Прізвище__________________________________

Завдання №1

З’ясуйте, чи є хронологічно вірним запропонований порядок зображення(запишіть вірний)

А Описание: http://ipress.ua/media/gallery/full/m/i/mizyn.jpg

Б Описание: http://i.io.ua/img_su/small/0228/59/02285900_n1.jpg

В

Описание: http://ancient-buildings.ru/images/stories/images/01/70-solomon-temple-reconstruction.jpg

Г

 Описание: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9e/Kaulbach,_Wilhelm_von_-_Die_Seeschlacht_bei_Salamis_-_1868.JPG

Мізинська стоянка, ХVІІІ тис. до н.е.

Трипільське поселення, ІV тис. до н.е.

Храм Соломона, Х ст. до н.е.

Саламінська битва, V ст. до н.е.

Відповідь: _________________________________________________________________________.

Завдання № 2

Позначте дати зображень на стрічці часу.                   

Р.Х.

     

 

Завдання № 3 Що таке історія?  _______________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання №4 Розгляньте малюнки і скажіть, що вивчає історія Стародавнього світу?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Описание: Картинки по запросуОписание: Картинки по запросуОписание: Картинки по запросуОписание: Картинки по запросуОписание: Картинки по запросу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №5 Які ви знаєте одиниці вимірювання часу в історії? ____________________

____________________________________________________________________

 

 

Завдання №6 Подивіться на стрічку часу і позначте  нульовий рік, сучасний рік, дату свого народження. Як називають час до нульового року?_________________

__________________________ Як називають час після нульового року?_____

_________________________________________________________________

 

 

 

 

Завдання №7 Пройдіть «хронологічні сходинки»:

А. 8 ст. до н.е. починається роком__________, а закінчується роком______________.

Б. 10 ст.до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.

В. 11 ст. до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.

Г. 12 ст. до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.

Д. 14 ст. до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.

 

До якого століття належать роки?

А. 776р. до н.е. ______    Б. 1499 р. до н.е. _________     В. 1796 р. до н.е. _________

Г. 1855 р. до н.е. ________    Д. 1648 р. до н.е. ___________    Е. 1945 р. до н.е. __________

 

Наведіть приклади років, що відносяться до вказаних століть.

А. 6 ст. до н.е. ______    Б. 16 ст. до н.е. ________    В. 19 ст. до н.е. _________

Г. 21 ст. до н.е. _________    Д. 14 ст. до н.е. _________   Е. 17 ст. до н.е. __________

 

Завдання №8 Розв’яжіть історичні задачі.

Задача №1.  Через рік після прийняття Руссю християнства (988р.) в Києві заклали так звану Десятинну церкву, присвячену Успінню Богородиці. Скільки років минуло з часу закладки Десятинної церкви?

Розв’язання: ____________________________________________________

__________________________________________________________________

 

Задача № 2. Вважається, що першу піраміду зодчий Імхотеп почав будувати в 2750 р. до н. е. Останні піраміди побудовані в 1700 р. до н. е. Скільки років пройшло між будівництвом першої і останньої піраміди?

Розв’язання:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 

Позначте всі дати, які ви отримали під час розв’язання задач на стрічці часу.

Закінчити речення.

Мені було цікаво (нецікаво)_______________________________________________________;

Я навчився (навчилася) на уроці ____________________________________________________.

 

Бали__________

ІІ варіант         Прізвище__________________________________

Завдання №1

З’ясуйте, чи є хронологічно вірним запропонований порядок зображення(запишіть вірний)

А Описание: http://ipress.ua/media/gallery/full/m/i/mizyn.jpg

Б Описание: http://i.io.ua/img_su/small/0228/59/02285900_n1.jpg

В

Описание: http://ancient-buildings.ru/images/stories/images/01/70-solomon-temple-reconstruction.jpg

Г

 Описание: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9e/Kaulbach,_Wilhelm_von_-_Die_Seeschlacht_bei_Salamis_-_1868.JPG

Мізинська стоянка, ХVІІІ тис. до н.е.

Трипільське поселення, ІV тис. до н.е.

Храм Соломона, Х ст. до н.е.

Саламінська битва, V ст. до н.е.

Відповідь: _________________________________________________________________________.

Завдання № 2

Позначте дати зображень на стрічці часу.                   

Р.Х.

     

 

Завдання № 3 Що таке хронологія?  _______________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання №4 Розгляньте малюнки і скажіть, що вивчає історія Стародавнього світу?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Описание: Картинки по запросуОписание: Картинки по запросуОписание: Картинки по запросуОписание: Картинки по запросуОписание: Картинки по запросу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №5 Які ви знаєте одиниці вимірювання часу в історії? ____________________

____________________________________________________________________

 

 

Завдання №6 Подивіться на стрічку часу і позначте  нульовий рік, сучасний рік, дату свого народження. Як називають час до нульового року?_________________

__________________________ Як називають час після нульового року?_____

_________________________________________________________________

 

 

 

 

Завдання №7 Пройдіть «хронологічні сходинки»:

А. 7 ст. до н.е. починається роком__________, а закінчується роком______________.

Б. 15 ст. до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.

В. 18 ст. до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.

Г. 20 ст. до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.

Д. 1 ст. до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.

 

До якого століття належать роки?

А. 677р. до н.е. ______    Б. 1599 р. до н.е. _________     В. 1096 р. до н.е. _________

Г. 1455 р. до н.е. ________    Д. 1948 р. до н.е. ___________    Е. 145 р. до н.е. __________

 

Наведіть приклади років, що відносяться до вказаних століть.

А. 11 ст. до н.е. ______    Б. 4 ст. до н.е. ________    В. 18 ст. до н.е. _________

Г. 20 ст. до н.е. _________    Д. 12 ст. до н.е. _________   Е. 15 ст. до н.е. __________

 

Завдання №8 Розв’яжіть історичні задачі.

Задача №  1. У 2004 р. до н. е. р. купець з Ур відправився з торговельним караваном до  Фінікії. Було йому 40 років. Додому він повернувся лише через три роки. За рік до від'їзду у нього народився син. В якому році народився купець? В якому році народився його син? В якому році купець повернувся додому?

Розв’язання:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Задача № 2. Гай Юлій Цезар загинув у 44 р. до н. е. у віці 56 років. В якому році він народився?

Розв’язання:______________________________________________________________________________________________________________________________

 

Позначте всі дати, які ви отримали під час розв’язання задач на стрічці часу.

Закінчити речення.

Мені було цікаво (нецікаво)_______________________________________________________;

Я навчився (навчилася) на уроці ____________________________________________________.

 

Бали__________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Григоренко Ольга Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
31 березня 2020
Переглядів
4349
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку