Практичне заняття. Обставини, що виключають шкідливість (суспільну небезпеку) діяння

Про матеріал
Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення правознавства, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності. Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: називати ознаки юридичної відповідальності; пояснювати та застосовувати поняття «юридична відповідальність», «крайня необхідність», «необхідна оборона»; описувати обставини, що виключають шкідливість (суспільну небезпеку) діяння; розв’язувати правові ситуації з використанням знань про юридичну відповідальність.
Перегляд файлу

Предмет: правознавство

Клас: 9

 

Тема уроку: Практичне заняття. Обставини, що виключають шкідливість (суспільну небезпеку) діяння

 

Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення правознавства, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності.  

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: називати ознаки юридичної відповідальності; пояснювати та застосовувати поняття «юридична відповідальність», «крайня необхідність», «необхідна оборона»; описувати обставини, що виключають

шкідливість (суспільну небезпеку) діяння; розв’язувати правові ситуації з  використанням знань про юридичну відповідальність.

 Обладнання уроку: підручник. 

Тип уроку: розвиток громадянської компетентності

Перебіг уроку

1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Актуалізація опорних знань: Бесіда з класом: управління автомобілем у нетверезому стані; неявка працівника на роботу без поважної причини; крадіжка товару із супермаркету; хибне повідомлення старшо-класником в міліцію про замінування школи.

3. Вивчення нового матеріалу:

https://mozok.click/uploads/pravo-9-andrushun/pravo-9-andrushun-53.jpg

4. Рефлексія:       Вирішіть юридичні задачі, визначивши:

1. Чи будуть особи нести юридичну відповідальність у визначених ситуаціях?

2. Чи є в цих випадках обставини, що звільняють від юридичної відповідальності?

 

1. Власник мотоцикла відмовився надати його для того, щоб відвезти долікарні людину, яка потрапила в аварію. Юнаки мотоцикл відібрали силою,проте повернули його власникові того ж дня.

 

2.  Громадянин Грицько знаходився на залізничному вокзалі та взяв з перону валізу, яка залишилася без нагляду. Валіза належала Матєєвій. Очевидцями цього стало подружжя Орлових, які, виступаючи на допиті свідками,показали, що на їх голосне гукання Грицько озирнувся та ще більше прискорив крок. Коли його затримали правоохоронці, Грицько показав, що валізу він знайшов і ніяких гукань не чув.

 

6. М. і К. гуляли польовою дорогою. М., запаливши цигарку, кинув у кювет палаючий сірник, який потрапив у діжку з-під бензину, що там лежала, внаслідок чого бензин, що залишився на дні діжки, зайнявся і стався вибух. Дномдіжки, яке відлетіло, було завдано тяжких тілесних ушкоджень громадянину К. Громадянин М. від вибуху не постраждав. Як потім з’ясувалося, діжки ззалишками бензину, яка лежала в кюветі, він не бачив і тому, кидаючи сірник, не міг передбачити негативних наслідків своїх дій.

5. Підсумок уроку.

6. Домашнє завдання:§ 7; підготуватись до узагальнення.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сидоренко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
2130
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку