Практичне застосування педагогічних технологій для розвитку мовно-літературної компетентності

Про матеріал
Матеріал демонструє практичне застосування педагогічних технологій для розвитку мовно-літературної компетентності
Перегляд файлу

Практичне застосування педагогічних технологій для розвитку мовно-літературної компетентності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконала вчитель початкових класів

Гирич Н.В.

 

 

 

 

2020-2021 н.р.

Педагогічні технології для розвитку мовно-літературної компетентності є пріоритетними в сучасній школі. Вони розвивають мовлення, пам’ять, акторську майстерність.

У своїй роботі я використовую:

- Артикуляційну гімнастику-це комплекс вправ для органів мовного апарату

1. „Лопаточка”. Широкий язик висунути, розслабити, покласти на нижню губу. Слідкувати, щоб язик не тремтів. Утримувати 10-15 с.

2. „Неслухняний язичок”. Широкий язик покласти на нижню губу та промовляти “пя-пя-пя”, неначе похлопувати свій “неслухняний язичок” верхньою губою.

3. „Чашечка”. Рот широко відкрити. Широкий язик підняти угору. Потягнутися до верхніх зубів, але не торкатися їх. Утримувати в такому положенні 10-15 с.

4. „Голочка”. Рот відкрити. Язик висунути далеко вперед, напружити його та зробити вузьким. Утримувати в такому положенні 15

- дихальні вправи з вимовлянням звуків

- ігри та ігрова терапія

C:\Users\User\Downloads\IMG_0167.JPG

 

C:\Users\User\Downloads\IMG_0168.JPG

- Сюжетно рольові ігри

C:\Users\User\Downloads\IMG_0166.JPG

 

docx
Додано
8 жовтня 2021
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку