Практичне застосування педагогічних технологій для розвитку мовно-літературної компетентності
Виконала вчитель початкових класів
Гирич Н.В.
2020-2021 н.р.
Педагогічні технології для розвитку мовно-літературної компетентності є пріоритетними в сучасній школі. Вони розвивають мовлення, пам’ять, акторську майстерність.
У своїй роботі я використовую:
- Артикуляційну гімнастику-це комплекс вправ для органів мовного апарату
1. „Лопаточка”. Широкий язик висунути, розслабити, покласти на нижню губу. Слідкувати, щоб язик не тремтів. Утримувати 10-15 с.
2. „Неслухняний язичок”. Широкий язик покласти на нижню губу та промовляти “пя-пя-пя”, неначе похлопувати свій “неслухняний язичок” верхньою губою.
3. „Чашечка”. Рот широко відкрити. Широкий язик підняти угору. Потягнутися до верхніх зубів, але не торкатися їх. Утримувати в такому положенні 10-15 с.
4. „Голочка”. Рот відкрити. Язик висунути далеко вперед, напружити його та зробити вузьким. Утримувати в такому положенні 15
- дихальні вправи з вимовлянням звуків
- ігри та ігрова терапія
- Сюжетно рольові ігри