14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Практичне завдання для 8 класу(робота з елементами середовища програмування Lazarus)

Про матеріал
Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування. Робота з елементами середовища програмування Lazarus. Створення, налагодження, стилізація та запуск проекту.
Перегляд файлу

code, coding, html, programming, web iconПрактичне завдання

 

C:\Users\ProMa_000\Desktop\1385086928_desktop_computer.png 

 

 

 

 

 

 

 

Інструкція до виконання практичного завдання

 

  1. Відкрити Lazarus.
  2. В середовищі програмування створити на формі 4 кнопки, 3 поля для введення даних(Edit), 11 написів(Label).
  3. Розмістити компоненти Форми в послідовності, наближеній до малюнка.(див. мал.1)
  4. Перейменувати елементи згідно зразка.
  5. Написи Label3, Label4, Label5, Label6 залишити без назви та в проміжках між кнопкою і відповідним написом.(див. мал.2)
  6. Вибрати кнопку «Сума», та створити для неї подію «OnClick».(Інспектор об’єктів Події OnClick ).
  7. В редакторі програмного коду запрограмувати подію для кнопки з використанням Pascal.(див. мал.3)
  8. Не забуваємо про внесення змінних перед текстом самого коду.(var x,y,z,d:real;)
  9. Перші три рядки програми пояснюють комп’ютеру, що текст, який вводиться в поля для введення даних, насправді число, тому використовується конструкція «StrToFloat» - String(тип даних «строка») To(«в») Float(тип даних «число з плаваючою комою»).
  10. Четвертий рядок – сама дія, яка описує програмі арифметичний процес.
  11. З п’ятої по восьму строчку – виведення результатів виконання дій згідно вибраної кнопки. (5 строка – виведення результату в напис з номером 3 через функцію зміни заголовка та процедури, оберненої до процедури описаної в «9» пункті, тобто перетворення числа на строчку.)
  12.  6, 7 та 8 строчки – процес виведення значення «0» в незадіяні в цій операції ділянки.
  13. Після введення коду запускаємо програму на виконання(F9) або на панелі значок ‣.
  14. Результат виконання повинен бути наступним(див. мал.4).
  15. Якщо все виконано правильно – переходимо до наступної кнопки та виконуємо ту саму процедуру(див. пункти 6, 7, 8).
  16. В результаті виконання всіх процедур для всіх кнопок у Вас повинен вийти наступний результат(див. мал.5, 6, 7)

 

  1.  Після виконання всіх пунктів роботи, налаштування та перевірки робочої програми на 5-ти наборах різних чисел, програму потрібно зберегти в окрему папку(Файл Зберегти всі(Зберегти як…) Назва папки(«Практичне завдання») ).
  2. Папку з готовою роботою додати в архів та надіслати у відповідне завдання на Google Classroom.
docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
1 травня
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку