ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ № ____
“Програма PowerPoint. Анімаційні ефекти”
-
Завантажити програму Microsoft PowerPoint.
Зімітувати рух чоловічка, який пересувається за допомогою атракціону “Оглядове колесо”.
-
Намалювати оглядове колесо, використовуючи інструменти групи Фігури.
-
До намальованого зображення встановити товщину ліній, колір ліній та колір заливки, згрупувати коло, лінії та квадрати, оскільки колесо буде обертатися.
-
Вставити малюнок козака з папки Інформатика, що знаходиться на Робочому Столі.
-
Змінити розміри малюнка козака так, щоб він вміщався в кабінку колеса.
-
Оглядове колесо повинно обертатися навколо свого центра проти годинникової стрілки зі швидкістю 30 секунд постійно протягом усього перегляду слайда.
-
Козак повинен:
-
підійти до найнижчої кабінки сходами та сісти у неї;
-
проїхати одне коло у цій кабінці;
-
вийти з кабінки.
Для нормального руху козака у кабінці потрібно встановити такі параметри анімаційних ефектів як швидкість, затримка, повторення ефекту та ін.
-
Допустима невеличка похибка у русі козака і кабінки до якої він сів.
-
Переглянути презентацію.
-
Вийти з режиму перегляду презентації після закінчення перегляду.
-
Зберегти презентацію у папці своєї групи під назвою “Рух козака--Своє прізвище”.
-
Закрити вікно програми.
ДЕТАЛІЗОВАНЕ ПОЯСНЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАВДАННЯ
Побудова колеса
-
Вибрати фігуру ОВАЛ.
-
Натиснути Shift і намалювати велике коло, відпустити Shift.
-
Форматувати коло (ПКМ по колу):
-
заливка: нет
-
колір ліній: фіолетовий
-
ширина лінії: 6 пт
-
Вибрати фігуру ЛІНІЯ.
-
Натиснути Shift і намалювати горизонтальну лінію, відпустити Shift.
-
Форматувати лінію (ПКМ по лінії):
-
колір ліній: фіолетовий
-
ширина лінії: 6 пт
-
Скопіювати лінію та вставити її будь-де.
-
Повернути лінію на 90 градусів (ПКМ→Размер и положение).
-
Перемістити лінію так, щоб вона попала у точки-середини кола.
-
Вставити лінію будь-де.
-
Повернути лінію на 30 градусів (ПКМ→Размер и положение).
-
Перемістити лінію так, щоб вона попала у центр кола.
-
Вставити лінію будь-де.
-
Повернути лінію на 60 градусів (ПКМ→Размер и положение).
-
Перемістити лінію так, щоб вона попала у центр кола.
-
Вставити лінію будь-де.
-
Повернути лінію на -30 градусів (ПКМ→Размер и положение).
-
Перемістити лінію так, щоб вона попала у центр кола.
-
Вставити лінію будь-де.
-
Повернути лінію на -60 градусів (ПКМ→Размер и положение).
-
Перемістити лінію так, щоб вона попала у центр кола.
-
Вибрати фігуру СКРУГЛЕНИЙ ПРЯМОКУТНИК.
-
Натиснути Shift і намалювати невеличкий квадратик, відпустити Shift.
-
Форматувати коло (ПКМ по квадратику):
-
заливка: світло-блакитна
-
колір ліній: синій
-
ширина лінії: 6 пт
-
Скопіювати квадратик та вставити його у коло і т.д.
-
Виділити усі елементи та згрупувати їх.
-
Вибрати фігуру ЛІНІЯ.
-
Натиснути Shift і намалювати горизонтальну лінію, відпустити Shift.
-
Форматувати лінію (ПКМ по лінії):
-
колір ліній: червоний
-
ширина лінії: 6 пт
-
Скопіювати лінію та вставити її будь-де.
-
Повернути лінію на 90 градусів (ПКМ→Размер и положение).
-
Перемістити лінію так, щоб дві лінії доторкнулися.
-
Виділити дві лінії, скопіювати та вставити їх. Приєднати скопійовані лінії до попередніх. Скопіювати горизонтальну лінію та вставити. Приєднати скопійовану лінію до попередніх.
-
Групувати червоні лінії.
-
Скопіювати сходинки, вставити. Розвернути їх у протилежному напрямку.
-
Вибрати фігуру П’ЯТИКУТНУ СТРІЛКУ.
-
Намалювати стрілку.
-
Форматувати стрілку (ПКМ по стрілці):
-
заливка: рожева
-
колір ліній: фіолетовий
-
ширина лінії: 6 пт
-
Повернути лінію на -90 градусів (ПКМ→Размер и положение).
-
Перемістити стрілку до кола.
-
Вставити малюнок КОЗАКА з папки “Інформатика”, що знаходиться на Робочому Столі.
-
Встановити для малюнка прозорий фон (ПерекраситьУстановить прозрачный цветклікнути ЛКМ по білому фону малюнка)
Створення анімації
-
Виділити колесо, добавити ефект Анимация→Настройка анимации→Добавить эффект→Выделение→Вращение.
-
У правій панелі вибрати:
-
степень: против часовой стрелки
-
время: скорость 30 сек.
-
Виділити чоловічка, добавити ефект Анимация→Настройка анимации→Добавить эффект→Пути перемещения→Нарисовать пользовательский путь Полилиния намалювати лінію таку ж як сходинки (натиснути ЛКМ, відпустити ЛКМ, тримати Shift протягнути мишею)
-
У правій панелі вибрати:
Якщо чоловічок не сідає у кабінку, то виділити колесо і повернути вліво.
-
Виділити чоловічка, добавити ефект Анимация→Настройка анимации→Добавить эффект→Пути перемещения→Другие пути перемещенияКруг
-
Виділити цю траєкторію та перевернути її вниз, щоб рух починався знизу і вправо. Розтягнути траєкторію на колесо.
-
У правій панелі вибрати:
-
начало: с предыдущим
-
время: скорость 30 сек.
задержка: ???? сек. (переглянути яка швидкість попереднього ефекту)
повторение: 2
-
Виділити чоловічка, добавити ефект Анимация→Настройка анимации→Добавить эффект→Пути перемещения→Полилиния намалювати лінію таку ж як сходинки (натиснути ЛКМ, відпустити ЛКМ, тримати Shift протягнути мишею)
-
У правій панелі вибрати:
-
начало: с предыдущим
-
время: задержка 30 сек.+???? сек.