Практичне завдання "PowerPoint"

Про матеріал
Практичне завдання є одним із етапів формування уміння створювати анімаційні ефекти до об’єктів слайду різних типів, встановлювати параметри до кожного анімаційного ефекту
Перегляд файлу

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ № ____

“Програма PowerPoint. Анімаційні ефекти”

 

  1. Завантажити програму Microsoft PowerPoint.

 

Зімітувати рух чоловічка, який пересувається за допомогою атракціону “Оглядове колесо”.

 

  1. Намалювати оглядове колесо, використовуючи інструменти групи Фігури.
  2. До намальованого зображення встановити товщину ліній, колір ліній та колір заливки, згрупувати коло, лінії та квадрати, оскільки колесо буде обертатися.

 

  1. Вставити малюнок козака з папки Інформатика, що знаходиться на Робочому Столі.
  2. Змінити розміри малюнка козака так, щоб він вміщався в кабінку колеса.
  3. Оглядове колесо повинно обертатися навколо свого центра проти годинникової стрілки зі швидкістю 30 секунд постійно протягом усього перегляду слайда.
  4. Козак повинен:
  • підійти до найнижчої кабінки сходами та сісти у неї;
  • проїхати одне коло у цій кабінці;
  • вийти з кабінки.

Для нормального руху козака у кабінці потрібно встановити такі параметри анімаційних ефектів як швидкість, затримка, повторення ефекту та ін.

  1. Допустима невеличка похибка у русі козака і кабінки до якої він сів.
  2. Переглянути презентацію.
  3. Вийти з режиму перегляду презентації після закінчення перегляду.
  4. Зберегти презентацію у папці своєї групи під назвою “Рух козака--Своє прізвище”.
  5. Закрити вікно програми.

 

 

 

ДЕТАЛІЗОВАНЕ ПОЯСНЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАВДАННЯ

Побудова колеса

  1. Вибрати фігуру ОВАЛ.
  2. Натиснути Shift і намалювати велике коло, відпустити Shift.
  3. Форматувати коло (ПКМ по колу):
  • заливка: нет
  • колір ліній: фіолетовий
  • ширина лінії: 6 пт

 

  1. Вибрати фігуру ЛІНІЯ.
  2. Натиснути Shift і намалювати горизонтальну лінію, відпустити Shift.
  3. Форматувати лінію (ПКМ по лінії):
  • колір ліній: фіолетовий
  • ширина лінії: 6 пт

 

  1. Скопіювати лінію та вставити її будь-де.
  2. Повернути лінію на 90 градусів (ПКМРазмер и положение).
  3. Перемістити лінію так, щоб вона попала у точки-середини кола.

 

  1. Вставити лінію будь-де.
  2. Повернути лінію на 30 градусів (ПКМРазмер и положение).
  3. Перемістити лінію так, щоб вона попала у центр кола.

 

  1. Вставити лінію будь-де.
  2. Повернути лінію на 60 градусів (ПКМРазмер и положение).
  3. Перемістити лінію так, щоб вона попала у центр кола.

 

  1. Вставити лінію будь-де.
  2. Повернути лінію на -30 градусів (ПКМРазмер и положение).
  3. Перемістити лінію так, щоб вона попала у центр кола.

 

  1. Вставити лінію будь-де.
  2. Повернути лінію на -60 градусів (ПКМРазмер и положение).
  3. Перемістити лінію так, щоб вона попала у центр кола.

 

  1. Вибрати фігуру СКРУГЛЕНИЙ ПРЯМОКУТНИК.
  2. Натиснути Shift і намалювати невеличкий квадратик, відпустити Shift.
  3. Форматувати коло (ПКМ по квадратику):
  • заливка: світло-блакитна
  • колір ліній: синій
  • ширина лінії: 6 пт
  1. Скопіювати квадратик та вставити його у коло і т.д.

 

  1. Виділити усі елементи та згрупувати їх.

 

  1. Вибрати фігуру ЛІНІЯ.
  2. Натиснути Shift і намалювати горизонтальну лінію, відпустити Shift.
  3. Форматувати лінію (ПКМ по лінії):
  • колір ліній: червоний
  • ширина лінії: 6 пт
  1. Скопіювати лінію та вставити її будь-де.
  2. Повернути лінію на 90 градусів (ПКМРазмер и положение).
  3. Перемістити лінію так, щоб дві лінії доторкнулися.
  4. Виділити дві лінії, скопіювати та вставити їх. Приєднати скопійовані лінії до попередніх. Скопіювати горизонтальну лінію та вставити. Приєднати скопійовану лінію до попередніх.
  5. Групувати червоні лінії.
  6. Скопіювати сходинки, вставити. Розвернути їх у протилежному напрямку.

 

  1. Вибрати фігуру П’ЯТИКУТНУ СТРІЛКУ.
  2. Намалювати стрілку.
  3. Форматувати стрілку (ПКМ по стрілці):
  • заливка: рожева
  • колір ліній: фіолетовий
  • ширина лінії: 6 пт
  1. Повернути лінію на -90 градусів (ПКМРазмер и положение).
  2. Перемістити стрілку до кола.

 

  1. Вставити малюнок КОЗАКА з папки “Інформатика”, що знаходиться на Робочому Столі.
  2. Встановити для малюнка прозорий фон (ПерекраситьУстановить прозрачный цветклікнути ЛКМ по білому фону малюнка)

 

 

 

 

 

Створення анімації

  1. Виділити колесо, добавити ефект АнимацияНастройка анимацииДобавить эффектВыделениеВращение.
  2. У правій панелі вибрати:
  • степень: против часовой стрелки
  • время: скорость 30 сек.

 

  1. Виділити чоловічка, добавити ефект АнимацияНастройка анимацииДобавить эффектПути перемещенияНарисовать пользовательский путь Полилиния намалювати лінію таку ж як сходинки (натиснути ЛКМ, відпустити ЛКМ, тримати Shift протягнути мишею)
  2. У правій панелі вибрати:
  • начало: с предыдущим

Якщо чоловічок не сідає у кабінку, то виділити колесо і повернути вліво.

  1.  

Виділити чоловічка, добавити ефект АнимацияНастройка анимацииДобавить эффектПути перемещенияДругие пути перемещенияКруг

  1. Виділити цю траєкторію та перевернути її вниз, щоб рух починався знизу і вправо. Розтягнути траєкторію на колесо.
  2. У правій панелі вибрати:
  • начало: с предыдущим
  • время: скорость 30 сек.

задержка: ???? сек. (переглянути яка швидкість попереднього ефекту)

повторение: 2

 

  1. Виділити чоловічка, добавити ефект АнимацияНастройка анимацииДобавить эффектПути перемещенияПолилиния намалювати лінію таку ж як сходинки (натиснути ЛКМ, відпустити ЛКМ, тримати Shift протягнути мишею)
  2. У правій панелі вибрати:
  • начало: с предыдущим
  • время: задержка 30 сек.+???? сек.

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
28 січня
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку