Брейн-ринг “Юний інформатик”
Мета: Закріпити знання учнів про пристрої комп’ютера, вміння застосовувати знання на практиці. Розвивати інтерес до інформатики, збудити прагнення більше знати, розуміти; розвивати творчі та інтелектуальні здібності учнів. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, відповідальності за доручену справу.
Хід заняття
Знайомство з правилами : брейн-ринг складається з раундів. Для того, щоб дати відповідь спочатку думаємо, тоді піднімаємо руку і якщо вас запитують, то голосно і чітко формулюємо свою думку. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. За погану поведінку і вигуки 1 бал отримує команда-суперник. Після кожного раунду робиться підсумок і оголошується кількість балів набраних за певний раунд. Бали за всі раунди додаються по завершенню всіх завдань.
Отже, бажаю всім успіху, легких завдань та правильних відповідей!!!
1 РАУНД «Пристрої»
Зараз, діти, ви повинні назвати пристрої комп’ютера. Ви, бачите що вони записані на картках, але що ж це сталося? Літери в словах змінили свої місця. Тому ваше завдання правильно прочитати ці пристрої. Команди по черзі називають пристрої, кожна правильна відповідь – 1 бал.
ОРІТНОМ – монітор
АШИМ – миша
АТУЛАВІКРА – клавіатура
РТИРНЕП – принтер
ОНЛИКОК – колонки
РЕСНАК – сканер
ДЕМОМ – модем
РОРЕСЦОП – процесор.
2 РАУНД «Відгадай загадку»
- Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команди отримають завдання, де потрібно написати правильні відповіді.
Відгадайте загадки:
1. Якщо є складна робота
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже, я – системний … (блок)
2. Я магнітний бутерброд,
Та мене не з’їсть ваш рот
Файли й папки – це дієта
Для магнітної … (дискети)
3. Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся у норах,
Ковзаю по столу трішки
Бо комп’ютерна я … (мишка)
4. Хто хоче щось запам’ятати –
В блокнот свій може записати
Комп’ютер теж немов блокнот –
Не має з пам’яттю турбот,
А як називають комп’ютер-блокнот? (ноутбук)
5. Про нього знаємо ми нині:
З ним справу мають в медицині,
Біолог з ним теж справу має,
А комп’ютер від нього страждає… (вірус)
6. Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро,
Творчий маю я характер,
Бо графічний я … (редактор)
3 РАУНД «Літературний»
- Перед вами версії програмістів відомих прислів’їв і приказок, але вони розділені на дві частини. Вам необхідно скласти ці прислів’я разом. Успіхів!
Знайдіть потрібну пару прислів’ям
Що натискаєш - |
те й маєш |
Натиснеш кнопку - |
отримаєш результат |
Один комп’ютер добре, |
а два краще |
Людина красна розумом |
а комп’ютер – пам’яттю |
У невмілого інформатика |
очі не болять. |
На комп’ютері не мудруй багато, |
а працюй завзято |
4 РАУНД «Розгадай ребус»
- Яка команда швидше справиться з ребусами, та отримає 2 бали. Готові? Тоді розпочинаємо?
Розгадайте ребуси:
Відповідь: Файл
Відповідь: Алгоритм
Відповідь: Комп’ютер
Відповідь: Інтернет
- Ви добре справилися з усіма завданнями.
5 РАУНД «Майстри пантоміми»
Команди загадують одному із представників команди-суперника слово, яке стосується інформатики. Представник команди-суперника повинен показати його для своєї команди без звуків, лише за допомогою жестів і міміки.
Що натискаєш - |
те й маєш |
Натиснеш кнопку - |
отримаєш результат |
Один комп’ютер добре, |
а два краще |
Людина красна розумом |
а комп’ютер – пам’яттю |
У невмілого інформатика |
очі не болять. |
На комп’ютері не мудруй багато, |
а працюй завзято |
Клавіатура
Монітор
Принтер
Колонки
Джойстик
Миша
Сканер
Навушники
Мікрофон
Відеокамера
ОРІТНОМ -
АШИМ -
АТУЛАВІКРА -
РТИРНЕП -
ОНЛИКОК -
РЕСНАК -
ДЕМОМ -
РОРЕСЦОП -