Брейн-ринг "Юний інформатик"

Про матеріал
Матеріал до тижня інформатики - Брейн-ринг "Юний інформатик" для учнів 6-их класів.
Перегляд файлу

 

Брейн-ринг “Юний інформатик”

Мета: Закріпити знання учнів про пристрої комп’ютера, вміння застосовувати знання на практиці. Розвивати інтерес до інформатики, збудити прагнення більше знати, розуміти; розвивати творчі та інтелектуальні здібності учнів. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, відповідальності за доручену справу.

Хід заняття

Знайомство з правилами : брейн-ринг складається з раундів. Для того, щоб дати відповідь спочатку думаємо, тоді піднімаємо руку і якщо вас запитують, то голосно і чітко формулюємо свою думку. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. За погану поведінку і вигуки 1 бал отримує команда-суперник. Після кожного раунду робиться підсумок і оголошується кількість балів набраних за певний раунд. Бали за всі раунди додаються по завершенню всіх завдань.

Отже, бажаю всім успіху, легких завдань та правильних відповідей!!!

1 РАУНД «Пристрої»

Зараз, діти, ви повинні назвати пристрої комп’ютера. Ви, бачите що вони записані на картках, але що ж це сталося? Літери в словах змінили свої місця. Тому ваше завдання правильно прочитати ці пристрої. Команди по черзі називають пристрої, кожна правильна відповідь – 1 бал.

ОРІТНОМ – монітор

АШИМ – миша

АТУЛАВІКРА – клавіатура

РТИРНЕП – принтер

 

ОНЛИКОК – колонки

РЕСНАК – сканер

ДЕМОМ – модем

РОРЕСЦОП – процесор.

2 РАУНД «Відгадай загадку»

- Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команди отримають завдання, де потрібно написати правильні відповіді.

Відгадайте загадки:

1. Якщо є складна робота

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже, я – системний … (блок)

 

2. Я магнітний бутерброд,

Та мене не з’їсть ваш рот

Файли й папки – це дієта

Для магнітної … (дискети)

 

3. Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся у норах,

Ковзаю по столу трішки

Бо комп’ютерна я … (мишка)

 

4. Хто хоче щось запам’ятати –

В блокнот свій може записати

Комп’ютер теж немов блокнот –

Не має з пам’яттю турбот,

А як називають комп’ютер-блокнот? (ноутбук)

5. Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині,

Біолог з ним теж справу має,

А комп’ютер від нього страждає… (вірус)

 

6. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро,

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

 

3 РАУНД «Літературний»

- Перед вами версії програмістів відомих прислів’їв і приказок, але вони розділені на дві частини. Вам необхідно скласти ці прислів’я разом. Успіхів!

Знайдіть потрібну пару прислів’ям

Що натискаєш -

те й маєш

Натиснеш кнопку -

отримаєш результат

Один комп’ютер добре,

а два краще

Людина красна розумом

а комп’ютер – пам’яттю

У невмілого інформатика

очі не болять.

На комп’ютері не мудруй багато,

а працюй завзято

 

 

 

4 РАУНД «Розгадай ребус»

- Яка команда швидше справиться з ребусами, та отримає 2 бали. Готові? Тоді розпочинаємо?

Розгадайте ребуси:

  

Відповідь: Файл

Відповідь: Алгоритм

 

Відповідь: Комп’ютер

Відповідь: Інтернет

- Ви добре справилися з усіма завданнями.

 5 РАУНД «Майстри пантоміми»

Команди загадують одному із представників команди-суперника слово, яке стосується інформатики. Представник команди-суперника повинен показати його для своєї команди без звуків, лише за допомогою жестів і міміки.


  1.  

  1. Клавіатура.
  2. Монітор.
  3. Принтер.
  4. Колонки
  5. Джойстик
  6. Миша.
  7. Сканер.
  8. Навушники.
  9. Мікрофон.
  10. Відеокамер

Що натискаєш -

те й маєш

Натиснеш кнопку -

отримаєш результат

Один комп’ютер добре,

а два краще

Людина красна розумом

а комп’ютер – пам’яттю

У невмілого інформатика

очі не болять.

На комп’ютері не мудруй багато,

а працюй завзято

 


Клавіатура

Монітор

Принтер

Колонки

Джойстик

Миша

Сканер

Навушники

Мікрофон

Відеокамера

ОРІТНОМ -

АШИМ -

АТУЛАВІКРА -

РТИРНЕП -

 

 

 

ОНЛИКОК -

РЕСНАК -

ДЕМОМ -

РОРЕСЦОП  -


 

docx
Додано
2 червня 2021
Переглядів
418
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку