Практичне завдання "Злови яблуко" 6 клас

Про матеріал
Практичне завдання з інформатики в середовищі Скретч. Проєкт-гра "Злови яблуко" 6 клас
Перегляд файлу

Створи проект-гру “Злови яблуко”

 

Завдання: створити гру, в якій об'єкт тарілка буде збирати яблука, при цьому нараховуються бали, якщо в тарілку потрапляє чорне яблуко, то гра зупиняється.

 

  1. Відкрити середовище Скретч-онлайн
  2. Додати виконавця Тарілка та Яблуко (розмір Яблука зменшити)
  3. Змінити фон сцени на Blue Sky
  4. Створити команди для Тарілки

1. тарілка має рухатися Завжди (команда з групи Керування)

2. якщо натиснути стрілку Вправо, то змінити значення х на 10 (команда Якщо….то з групи Керування; команда Клавішу вправо натиснуто з групи Датчики; команда Змінити х з групи Рух)

3. якщо натиснути стрілку Вліво, то змінити значення х на -10 (команда Якщо….то з групи Керування; команда Клавішу вліво натиснуто з групи Датчики; команда Змінити х з групи Рух)

  1. Створити команди для Яблука:

1. коли натиснути зелений прапорець (група Події),

2. перейти у випадкове положення (група Рух),

3. команда значення у 180 (група Рух)

4. команда Завжди (група Керування)

5. команда Змінити у на -5 (група Рух) втавляється в команду Завжди,

6. команда Якщо...то (група Керування)

7. команда з групи Оператори (зеленого кольору) зі знаком  меньше має вставитися до команди Якщо...то, до неї додається команда з групи рух Значення у та дописуємо значення -170 в праву частину

8. Додаємо команди в блок Якщо...то: команда перейти у випадкове положення (група Рух), команда Значення у 180 (група Рух)

6. створити змінну “Бали” (група Змінні)

Наступний блок команд (Скриптів) для Червоного яблука:

1. команда коли натиснути зелений прапорець (група Події),

2. команда надати змінній Бали значення 0 (група Змінні)

3. команда Завжди (група Керування) в неї вставити команду Якщо...то (група Керування)

4. в команду Якщо...то вставити команду Торкається об'єкта Тарілка (група Датчики)

5. до команди Якщо...то додати команди:

  1. відтворити звук (група Звук)
  2. змінити змінну Бали на 1 (група Змінні)
  3. перейти у випадкове положення (група Рух)
  4. задати значення у 180 (група Рух)

7. Продублювати об'єкт Яблуко 15 разів (натиснути на об'єкт Яблуко правою кнопкою миші, вибрати команду Дублювати)

8. Вибрати одне із Яблук, змінити його образ на чорний колір (натиснути на виконавця Яблуко, зверху зліва вибери вкладку Образи, зміни колір Яблука)

9. Змінити команди Чорного яблука:

  1.                в другому блоці команд, де використовуються змінні, видалити команди: перейти у випадкове положення, задати значення у 180
  2.                на їх місце поставити команду змінити Бали на 1 (група Змінні), команду Зупинити все (група Керування)

10. Гра готова!!!

Ви можете змінювати правила гри, об'єкти, фон сцени за власним бажанням. Буду тільки рада побачити та оцінити вашу творчість (+3 бали), проект (9 балів).

 

 

 

 

docx
Додано
25 листопада 2021
Переглядів
922
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку