Вчитель: Ганенко Вікторія Леонідівна.
Заклад: Запорізька єврейська гімназія «ОРТ-Алєф».
Предмет: Геометрія.
Тема: Розв’язування задач практичного змісту.
Мета: Навчити застосовувати набуті знання на практиці. Закріпити теоретичні знання з теми. Відпрацювати навички оформлення розв’язку задач і математичне мовлення учнів. Виховувати вміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію.
Компетентності: спілкування державною мовою, соціальна і громадянська компетентності, математична компетентність.
Формат: Конспект уроку.
Хід уроку:
Епіграф до уроку:
«Завдання математики – не навчання лічби, а навчання прийомів людського мислення під час лічби»
Л.М.Толстой
Розглянемо рисунки. Назвати всі зображені фігури та елементи, їх означення, властивості, формули знаходження. (Один учень – один елемент)
№1. Віяло має форму кругового сектора. Знайти площу цього сектора і довжину дуги, що утворює розгорнуте віяло, якщо радіус дорівнює 30см, а градусна міра кута 160˚.
№2. Знайти градусну міру кута, що відповідає дузі, довжина якої 10см, якщо радіус кола дорівнює 5см.
№3. Знайти радіус кола, якщо довжина дуги в 40˚ дорівнює 8см.
№4. Знайти площу сектора круга з рисунку, якщо радіус дорівнює 1, довжина дуги дорівнює 2.
№5. Знайти площу сектора з рисунку, рахуючи сторону клітинки за 1см.
Підказка:
Повертаємось до рисунку з актуалізації і повторюємо моменти, де на початку уроку виникали ускладнення.
Список джерел