Самостійна робота "Скалярний добуток векторів"

Про матеріал
Дані завдання призначені для самостійного опрацювання учнями питання «Скалярний добуток векторів» після пояснень вчителя основних теоретичних моментів, а саме: 1) Означення скалярного добутку векторів 2) Кут між векторами 3) Теорема про скалярний добуток векторів 4) Умова перпендикулярності векторів Учні використовують конспект та підручник (Геометрія 9 , О.С.Істер)
Перегляд файлу

Самостійна робота «Скалярний добуток векторів. Кут між векторами» В.1

1.       Знайдіть скалярний добуток векторів, заданих своїми координатами:

imageimageimageimageimage1)m3;4 , n5;2 ;   2)а8;4 , b3;6 ;  3) f 3;1, k2;5.  Встановіть , яким є кут між векторами ( гострий, тупий, прямий). Виконайте схематичний малюнок до кожного пункту ( у підручнику – мал.73-76)

r r

2.       Знайдіть скалярний добуток векторів аі b :

                  r        r       r r   0               r        r        r r   0             r    r       r r   0

imageimageimage1) a 2, b 5, a;b 60 ;  2) a 4, b 7, a;b 150 ;3) a b 1, a;b 180 ;останній пункт проілюструйте малюнком.

image

3.       imageДано вектори m3;2, nх;4 .При якому значенні  х  mn 15?

4.       Дано вектори m5;2 , n4; у.При якому значенні  у  дані вектори перпендикулярні?

(задача 2, ст.81)

5.       Встановіть вид трикутника АВС,  якщо  А(1;-4),  В (4;7),  С(-2;1) 

(щоб встановити вид трикутника – гострокутний, прямокутний, тупокутний, - з’ясуйте відповідно, гострий, прямий чи тупий кут лежить напроти найбільшої сторони трикутника)

 

Самостійна робота «Скалярний добуток векторів. Кут між векторами» В.2

1.Знайдіть скалярний добуток векторів, заданих своїми координатами:

imageimageimageimageimage1)m2;1, n4;3 ;   2)n3;4 , p3;2;  3)а2;3 , b3;2 .Встановіть , яким є кут між векторами ( гострий, тупий, прямий). Виконайте схематичний малюнок до кожного пункту ( у підручнику – мал.73-76)

r r

2.       Знайдіть скалярний добуток векторів аі b :

imageimageimage                  r        r        r r   0               r        r        r r   0           r    r       r r   0

1) a 4, b 2, a;b 30 ;  2) a 7, b 2, a;b 120 ;3) a b 1, a;b 180 ;

останній пункт проілюструйте малюнком.

image

3.       imageДано вектори m5;у, n4;6 . При якому значенні  y   mn  18?

4.       Дано вектори mх;4 , n3;6 .При якому значенні  x  дані вектори перпендикулярні?

(задача 2, ст.81)

5.       Встановіть вид трикутника АВС,  якщо  А(-1;2),  В (3;7),  С(2;-1) 

(щоб встановити вид трикутника – гострокутний, прямокутний, тупокутний, - з’ясуйте відповідно, гострий, прямий чи тупий кут лежить напроти найбільшої сторони трикутника)

 

 

pdf
Додав(-ла)
Дівицька Ольга
До підручника
Геометрія 9 клас (Істер О. С.)
Додано
12 лютого
Переглядів
361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку