ЗАДАЧІ
«Книга доходів і витрат»
Задача 1
Протягом березня 2013 р. підприємцем отримані такі доходи:
На підставі даних про доходи заповнимо книгу обліку доходів.
Датa запису |
Дохід вiд провадження діяльності* |
Дохід, що оподатковується за ставкою 15% |
|||||
вартість проданих товарів, виконаних робіт, наданих послуг |
вартість безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), грн, коп. |
всього, грн, коп. (гр. 4 + гр. 5) |
|||||
сума, грн, коп. |
сума повернутих коштів за товар (роботи, послуги) та/або передоплати, грн, коп. |
скоригована сума доходу, грн, коп. (гр. 2 - гр. 3) |
вид доходу ** |
сума, грн, коп. |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Задача 2
Впродовж лютого 2013 р. підприємець здійснив такі витрати:
Дата |
Витрати, пов’язані з придбанням товарів (робіт, послуг) |
Витрати на оплату праці найманих працівників, грн. |
Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, грн. |
Інші витрати, грн. |
Всього, грн. (гр. 3 + гр. 4 + гр. 5 + гр. 6.) |
|
вид витрат |
сума без ПДВ, грн. |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Задача 3
Протягом січня 2016 року ФОП отримав такі доходи:
04.01.2016 р. готівкові кошти за реалізацію порцелянового столового сервізу,— 2275,00 грн;
06.01.2016 р. дохід від реалізації столового набору у безготівковій формі — 2546,00 грн;
14.01.2016 р. дохід від реалізації набору посуду у готівковій формі – 950,00 грн, в безготівковій формі від реалізації набору ножів – 1150,00 грн;
14.01.2016 р. — покупцю виплачені гроші готівкою у зв’язку з поверненням товару у сумі 1300,00 грн.
14.01.2016 р. повернена частково передоплата за товари покупцеві в безготівковій формі у сумі 300 грн.;
Інші доходи впродовж січня 2016 року не отримувалися. Усі товари було реалізовано відповідно до видів діяльності, що зазначені в ЄДР.
На підставі даних про доходи заповнимо книгу обліку доходів.
Задача 4
ФОП протягом січня 2016 року отримав такі доходи:
05.01.2016 р. від реалізації офісних стільців у готівковій формі – 3600,00 грн, у т. ч. ПДВ — 600,00 грн, у безготівковій формі — 2100,00 грн, у т. ч. ПДВ — 350,00 грн;
15.01.2016 р. дохід у готівковій формі від реалізації письмового столу — 1950,00 грн, у т.ч. ПДВ — 325 грн.
Інші доходи впродовж січня 2016 року не отримувалися. Усі товари було реалізовано відповідно до видів діяльності, що зазначені в ЄДР.
На підставі даних про доходи заповнимо книгу обліку доходів.
Задача 5
Витрати понесені в січні:
04.01.2016 р. придбання РРО для магазину — 5250,00 грн,у т. ч. ПДВ — 875,00 грн;
05.01.2016 р. витрати на оплату праці продавця — 2000,00 грн (у сумі нарахування на дату фактичної виплати);
05.01.2016 р. сплачено ЄСВ (у січні 2016 року використовуємо вже нову ставку ЄСВ — 22 %) в частині нарахувань на зарплату працівника за січень 2016 року – 440,00 грн;
18.01.2016 р. – сплачено ЄСВ «за себе» за січень виходячи з мінбази (1378,00 грн) – 303,16 грн.
Інших витрат у січні 2016 р. не понесено.
На підставі даних про доходи заповнимо книгу обліку витрат.
Задача 6
ФОП протягом січня 2016 року отримав такі доходи:
10.01.2016 р. від реалізації офісних стільців у готівковій формі – 4600,00 грн, у т. ч. ПДВ — 500,00 грн, у безготівковій формі — 4100,00 грн, у т. ч. ПДВ — 450,00 грн;
20.01.2016 р. дохід у готівковій формі від реалізації письмового столу — 1950,00 грн, у т.ч. ПДВ — 225 грн.
Інші доходи впродовж січня 2016 року не отримувалися. Усі товари було реалізовано відповідно до видів діяльності, що зазначені в ЄДР.
На підставі даних про доходи заповнимо книгу обліку доходів.
Задача 7
Витрати понесені в січні:
10.01.2016 р. придбання РРО для магазину — 7250,00 грн,у т. ч. ПДВ — 875,00 грн;
15.01.2016 р. витрати на оплату праці продавця — 3000,00 грн (у сумі нарахування на дату фактичної виплати);
25.01.2016 р. сплачено ЄСВ (у січні 2016 року використовуємо вже нову ставку ЄСВ — 22 %) в частині нарахувань на зарплату працівника за січень 2016 року – 240,00 грн;
28.01.2016 р. – сплачено ЄСВ «за себе» за січень виходячи з мінбази (1378,00 грн) – 403,16 грн.
Інших витрат у січні 2016 р. не понесено.
На підставі даних про доходи заповнимо книгу обліку витрат.
Задача 8
ФОП протягом січня 2016 року отримав такі доходи:
22.01.2016 р. від реалізації офісних стільців у готівковій формі – 5600,00 грн, у т. ч. ПДВ — 700,00 грн, у безготівковій формі — 4100,00 грн, у т. ч. ПДВ — 250,00 грн;
23.01.2016 р. дохід у готівковій формі від реалізації столу — 2950,00 грн, у т.ч. ПДВ — 125 грн.
Інші доходи впродовж січня 2016 року не отримувалися. Усі товари було реалізовано відповідно до видів діяльності, що зазначені в ЄДР.
На підставі даних про доходи заповнимо книгу обліку доходів.
Задача 9
Витрати понесені в січні:
10.01.2016 р. придбання РРО для магазину — 6250,00 грн,у т. ч. ПДВ — 875,00 грн;
11.01.2016 р. витрати на оплату праці продавця — 5000,00 грн (у сумі нарахування на дату фактичної виплати);
12.01.2016 р. сплачено ЄСВ (у січні 2016 року використовуємо вже нову ставку ЄСВ — 22 %) в частині нарахувань на зарплату працівника за січень 2016 року – 540,00 грн;
18.01.2016 р. – сплачено ЄСВ «за себе» за січень виходячи з мінбази (1378,00 грн) – 503,16 грн.
Інших витрат у січні 2016 р. не понесено.
На підставі даних про доходи заповнимо книгу обліку витрат.
Задача 10
ФОП протягом січня 2016 року отримав такі доходи:
25.01.2016 р. від реалізації офісних стільців у готівковій формі – 2600,00 грн, у т. ч. ПДВ — 600,00 грн, у безготівковій формі — 2100,00 грн, у т. ч. ПДВ — 250,00 грн;
27.01.2016 р. дохід у готівковій формі від реалізації письмового столу —21950,00 грн, у т.ч. ПДВ — 325 грн.
Інші доходи впродовж січня 2016 року не отримувалися. Усі товари було реалізовано відповідно до видів діяльності, що зазначені в ЄДР.
На підставі даних про доходи заповнимо книгу обліку доходів.
Задача 11
Витрати понесені в січні:
15.01.2016 р. придбання РРО для магазину — 4250,00 грн,у т. ч. ПДВ — 875,00 грн;
16.01.2016 р. витрати на оплату праці продавця — 5000,00 грн (у сумі нарахування на дату фактичної виплати);
18.01.2016 р. сплачено ЄСВ (у січні 2016 року використовуємо вже нову ставку ЄСВ — 22 %) в частині нарахувань на зарплату працівника за січень 2016 року – 540,00 грн;
20.01.2016 р. – сплачено ЄСВ «за себе» за січень виходячи з мінбази (1378,00 грн) – 503,16 грн.
Інших витрат у січні 2016 р. не понесено.
На підставі даних про доходи заповнимо книгу обліку витрат.
ЗАДАЧІ
на розрахунок ліміту каси
Задача 1
Приватне підприємство «Фея», що здійснює роздрібну торгівлю, відповідно до договору банківського обслуговування здає виручку до банку щодня. Підприємство встановлює ліміт каси на 01.10.2019 р.
Розрахувати ліміт каси на підставі даних про рух готівки в касі підприємства за останні 12 місяців і скласти наказ з розрахунку ліміту каси.
Касові обороти підприємства за останні 12 місяців
№ з/п |
Місяць |
Кількість робочих днів |
Надходження грошових коштів, що включаються до розрахунку |
Одержання готівки з банку |
||
виручка від реалізації товарів |
повернення невикористаних підзвітних сум |
орендна плата |
||||
2018 рік |
||||||
1 |
Квітень |
21 |
15000,00 |
— |
2200,00 |
12000,00 |
2 |
Травень |
18 |
18000,00 |
— |
2200,00 |
14500,00 |
3 |
Червень |
20 |
14200,00 |
330,00 |
2200,00 |
15000,00 |
4 |
Липень |
23 |
19350,00 |
— |
2200,00 |
14000,00 |
5 |
Серпень |
20 |
20160,00 |
— |
2200,00 |
18000,00 |
6 |
Вересень |
22 |
18200,00 |
— |
2200,00 |
18000,00 |
7 |
Жовтень |
21 |
17600,00 |
— |
2200,00 |
15000,00 |
8 |
Листопад |
21 |
19050,00 |
150,00 |
2200,00 |
13000,00 |
9 |
Грудень |
23 |
20120,00 |
— |
2200,00 |
19000,00 |
2019 рік |
||||||
10 |
Січень |
19 |
21960,00 |
170,00 |
2500,00 |
18500,00 |
11 |
Лютий |
21 |
20100,00 |
— |
2500,00 |
17000,00 |
12 |
Березень |
22 |
20970,00 |
— |
2500,00 |
15000,00 |
Задача 2
Бухгалтер ПАТ „Профіль” (підприємство роздрібної торгівлі) в січні 2019 року визначає ліміт залишку готівки в касі. Розрахунок проводять на підставі даних про надходження готівки за останні 12 місяців. Розрахувати ліміт каси і скласти наказ з розрахунку ліміту каси.
Дані про надходження готівки ПАТ «Профіль»
Місяць |
Лютий 2018 р. |
Березень 2018 р. |
Квітень 2018 р. |
Травень 2018 р. |
Червень 2018 р. |
Липень 2018 р. |
Серпень 2018 р. |
Вересень 2018 р. |
Жовтень 2018 р. |
Листопад 2018 р. |
Грудень 2018 р. |
Січень 2019 р. |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |
11. |
12. |
13. |
Сума готівки, яка надійшла, грн. |
3540 |
3450 |
3120 |
2754 |
1489 |
2548 |
3784 |
2658 |
3110 |
4560 |
3500 |
3670 |
Задача 3
Розрахувати ліміт каси і скласти наказ з розрахунку ліміту каси.
Місяць |
Кількість робочих днів каси |
Надходження готівки, грн. |
Видача готівки, грн |
Жовтень 2012р |
21 |
50 000,00 |
30000,00 |
Листопад 2012р |
22 |
70 000,00 |
45000,00 |
Грудень 2012р |
23 |
100 000,00 |
60000,00 |
Січень 2013р |
19 |
60 000,00 |
40000,00 |
Лютий 2013р |
20 |
50 000,00 |
20000,00 |
Березень 2013р |
22 |
90 000,00 |
50000,00 |
Квітень 2013р |
21 |
80 000,00 |
40000,00 |
Травень 2013р |
19 |
110 000,00 |
70000,00 |
Червень 2013 |
20 |
60 000,00 |
30000,00 |
Липень 2013 |
21 |
80 000,00 |
40000,00 |
Серпень 2013 |
22 |
100 000,00 |
60000,00 |
Вересень 2013 |
22 |
90 000,00 |
40000,00 |
Задача 4
Залишок на 1 жовтня 301 по підприємстві – 140 грн. Ліміт залишку готівки у касі 200 грн.
Зміст операцій сума, грн. 1 жовтня:
Видано Іванову І.І. на придбання матеріалів. 80 грн.
Отримано в касі від ПП «Лотос» за
відвантажену продукцію 2400 грн.
Виплачена з/п з каси 1300 грн.
Видано робочому Сидорову С.С. позику
на індивідуальне будівництво 1000 грн.
Отримано від Іванова І.І. невикористана сума 80 грн.
Визначити, чи була порушена касова дисципліна на підприємстві.
ЗАДАЧІ
«Заповнення
прибуткових касових ордерів»
Задача 1
Засновник ТзОВ «ОКС» Петренко О.Ф. сплатив у касу підприємства 5000грн. як внесок у статутний капітал. Дата внесення – 19.07.п.р., підстава внески у статутний капітал. За фактом надходження грошових коштів скласти Прибутковий касовий ордер №333 від 19.07.п.р.
Задача 2
19.07.п.р. з поточного рахунку ТзОВ «ОКС» за чеком № 1267875 від 19.07.п.р.
Отримано грошові кошти для таких цілей:
За фактом надходження грошових коштів скласти Прибутковий касовий ордер №334 від 19/07/п.р.
Задача 3
Користуючись реквізитами підприємства, запропонованим в додатках, а також наведеними додатковими даними, заповнити первинні документи.
Додаткові дані:
Протягом 19 липня п.р. на ТзОВ «ОКС» відбулись наступні операції:
5.Отримано виручку від реалізації стільців в касу в сумі 400грн.
Задача 4
Заповнити прибуткові касові ордери.
Вихідні дані
Залишок в касі на початок дня (20.07.п.р.) – 50грн.
На протязі дня відбулись такі господарські операції:
ЗАДАЧІ
«Заповнення чека на одержання готівки»
Задача 1
Заповнити чек №1 на отримання готівки на 18500 грн. Одержано в касу на виплату з/пл. Отримала касир Федюк О.С. (паспорт НС №238941, виданий Золотоніським МРВ УМВС 02.01.п. р.). Кошти отримано з р/р № 26008500110637. Чекова книжка в АКАБ «Україна». Видано готівку 10.01.п.р. Заповнити корінець чеку.
Задача 2
Заповнити заяву на отримання чекової книги № 125 від 30.01.п. р. По заяві отримати чекову книжку на 50 чеків з № 1738900 по № 1738950 ГВ. Книгу оформила касир Павлова О.П.
Задача 3
У касі банку “Імідж” було прийнято готівку від клієнтів у таких ситуаціях:
- оплату за комунальні послуги АТ “Теплокомуненерго” від п. Петренка П.П. за минулий місяць поточного року у розмірі – 24 грн;
- торгову виручку від магазину ТОВ “Браво” у розмірі 36000 грн;
- кошти на депозитний вклад від п. Іваненка І.І. у розмірі 2500 грн;
- готівку від працівника банку Кота К.К. для списання коштів з його підзвіту у розмірі 130 грн;
- кошти на переказ готівки від Сидоренка С.С. своїй матері Сидоренко М.М. у розмірі 500 грн.
Необхідно оформити та провести ці операції відповідними документами.
Задача 4
На підставі даних таблиці скласти грошовий чек
Проведення операції |
Зміст операції |
01 вересня |
Касиром Іванченко Н.П. одержано готівку у сумі 920 грн., у т.ч. на виплату депонованої заробітної плати – 320 грн., матеріальної допомоги – 200 грн., відрядження – 400 грн. В установі банку був пред’явлений паспорт СН 244567, виданий Ірпінським РУГУ Київської обл. 23 липня 1996 р. Чек підписано директором і головним бухгалтером |
ЗАДАЧІ
«Заповнення
видаткових касових ордерів»
Задача 11
19.07 .п.р. касиром Сьоміною Г.С. виконується здача грошових коштів, отриманих від О. Ф. Петренко як внесок до статутного капіталу, у розмірі 5000 грн. на поточний рахунок підприємства у Львівській філії
«Укрсімбанку» (підстава – наказ № 10 від 19.07.п.р. про перерахунок вкладу засновників). Скласти Видатковий касовий ордер №515.
Задача 12
Працівник служби постачання матеріальних ресурсів фірми “Байкал” Ващенко Олесь Петрович був відправлений у службове відрядження до м. Полтава, на підприємство ВАТ “Луга”, для укладання договору про поставку комплектуючих виробів. Про службове відрядження Ващенка О.П. 11 березня 200Х року був складений та підписаний керівником фірми „Байкал” відповідний наказ. Касир цього підприємства Сидоренко Валентина Йосиповна 12 березня 200Х року видала Ващенку О.П. з каси суму 350 грн.00 коп. на відрядження. Документ, на підставі якого Ващенко О.П. отримав гроші з каси: паспорт серії ММ, № 325578, виданий 25.07.2000 року ЦВМ Київського РВХМУ УМВС України в Харківській обл. Треба: заповнити видатковий касовий ордер № 81 на видачу коштів під звіт (на відрядження) у сумі 350 грн
Задача 13
На підставі даних таблиці скласти ПКО та ВКО.
Дата |
Зміст операції |
Документ |
01 вересня |
Касиром Іванченко Н.П. 01.09 по чеку № 0712300 одержано з рахунку в банку 920 грн., в т. ч. для виплати заробітної плати – 320 грн.; авансу на відрядження – 400 грн.; матеріальної допомоги – 200 грн. |
Прибутковий касовий ордер № 125 |
01 вересня |
Менеджером Ткаченко П.В. внесений до каси невикористаний залишок підзвітної суми – 65 грн. |
Прибутковий касовий ордер № 126 |
01 вересня |
Водію Остапенку В.І. 01.09. видано у підзвіт на відряджувальні витрати – 400 грн. При одержанні коштів водій Остапенко В.І. пред’явив паспорт: серія БК, № 256726, виданий Печерським ВВС м. Києва 12.02.96. |
Видатковий касовий ордер № 450 |
01 вересня |
Закрійниці Ніконенко В.М. 01.09. видано заробітну плату у сумі 320 грн. При одержанні коштів Ніконенко В.М. надала паспорт серії 4-БК № 239475, виданий Дніпровським ВВС м. Києва 18.03.90. |
Видатковий касовий ордер № 451 |
01 вересня |
Швачці Левченко М.М. 01.09. видана матеріальна допомога в сумі 200 грн. При одержанні коштів робітниця надала паспорт серії 7-БК № 442714, виданий Радянським ВВС м. Києва 14.12.89. |
Видатковий касовий ордер № 452 |
ЗАДАЧІ
Внесення готівкових коштів на рахунок в банку.
Оформлення заяви на переказ готівки.
Задача 1
Заповнити об’яву на внесок готівки №33 від 21 квітня 2008 р., за вихідними даними
Вихідні дані
Рахунок №000342756
Від кого надійшла загальна сума 500 грн. СП «Зір» Борисенко Г.П.
Банк одержувача та одержувач Укрсоцбанк
Призначення внеску За матеріали
Вкладник (п-ва) Борисенко Г.П. ( касир п-ва)
Бух -р п-ва Гросус Ольга Іванівна.
Касир банку Протас Ірина Миколаївна
МФО №0402001
В ордері записуємо Дт 301 рах
Кт 000342756 (№ рах-ку п-ва)
Задача 2
Заповнити об’яву № 25 на внесок готівки 10 січня поточного року за навчання на р/р 26008500110637 в АКАБ «Україна» м. Черкаси МФО 359414, код 287518 Черкаський політехнічний інститут. Здала готівку Кирпа Л.С – 800 грн.
Заповнити картку із зразками підписів і відписком печатки СП «Обрій» р/р 26081500110637 інд. Код 748262
I підпис – директор Олексієнко Віктор Федорович. II підпис – гол .бух. Ластівка Валентина Вікторівна
Адреса: с. Антипівка т. 5-62-95, Черкасінбанк.Зразки підписів і печатки звірив начальник рай сільгоспуправління Бережний Л.Д.
Задача 3
Заповнити об’яву на внесок готівки
За путівку на базу відпочинку
Отримувач _Фізико-технічний інститут низьких температур НАНУ
Банк отримувача _ГУДКСУ в Харківській обл.. МФО 851011
Задача 4
Заповнити об’яву на внесок готівки Страховий платіж згідно полісу
Отримувач АТ „Страхова компанія „ОРАНТА-ЖИТТЯ”
Код отримувача 25635389
Банк отримувача ВАТ “Райффайзен Банк Аваль”
Код банка отримувача 300335
Задача 5
ТОВ „Українська асоціація управління проектами „Укрнет”
ЗАДАЧІ
«Оформлення виплат, пов’язаних з оплатою праці, стипендій, премій та інших виплат за платіжними відомостями»
Задача 1
На підприємстві у грудні поточного року нарахована заробітна плата відповідно до штатного розкладу та первинних документів з нарахування заробітної плати робітників.
Відобразити в табличній формі нарахування й утримання з заробітної плати.
Заробітна плата Адміністративно-управлінського та обслуговуючого персоналу
Оклад, грн вваріант/кіль кість, чол. |
Дирек тор |
Зам. дирек- тора |
Головний бухгалтер |
Бухгалтер |
Касир |
Відділ маркетингу |
Зав. складом |
Приби- ральниця |
10500 |
9450 |
9550 |
8300 |
6200 |
7850 |
5650 |
4960 |
|
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
5 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
6 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
7 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
8 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
9 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
10 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
11 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
12 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
13 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
14 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
1 |
15 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
Заробітна плата робітників основного виробництва
Варіант |
5140 грн |
6149 грн |
7150 грн |
8250 грн |
6260 грн |
5270 грн |
6280 грн |
5290 грн |
4320 грн |
1 |
3 |
2 |
1 |
3 |
5 |
5 |
6 |
7 |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
6 |
6 |
7 |
7 |
8 |
3 |
1 |
1 |
2 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
9 |
4 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
5 |
3 |
2 |
2 |
4 |
6 |
7 |
8 |
4 |
5 |
6 |
2 |
2 |
3 |
3 |
7 |
7 |
6 |
9 |
4 |
7 |
1 |
2 |
2 |
4 |
4 |
5 |
5 |
8 |
8 |
8 |
2 |
1 |
1 |
3 |
2 |
4 |
8 |
8 |
9 |
9 |
3 |
2 |
4 |
3 |
5 |
6 |
7 |
5 |
3 |
10 |
2 |
3 |
3 |
4 |
5 |
8 |
8 |
9 |
7 |
11 |
2 |
2 |
4 |
5 |
1 |
4 |
4 |
1 |
4 |
12 |
3 |
4 |
1 |
6 |
2 |
1 |
4 |
1 |
4 |
13 |
2 |
2 |
1 |
4 |
3 |
2 |
4 |
1 |
4 |
14 |
4 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
4 |
1 |
4 |
15 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
4 |
1 |
4 |
ЗАДАЧІ
«Здавання готівкової виручки через інкасатора»
№ п/п |
Назва операції |
Сума, грн. |
1. |
Одержано в кассу з банку |
40000 |
2. |
Виплачена зарабітна платня |
40000 |
3. |
Надійшли від постачальника матеріали |
110000 |
4. |
Оплачено постачальнику за рахунок ссуди банку |
60000 |
5. |
Надійшли від постачальника основні засоби |
50000 |
6. |
Витрачені матеріали на виробництво |
120000 |
7. |
Збільшення статутного капіталу за рахунок прибутку |
55000 |
8. |
Перерахованоно постачальникам в погашення заборгованості |
50000 |
Задача 1
На підставі даних таблиці скласти ПКО та ВКО.
Задача 2
Підприємство здійснило такі господарські операції:
На підставі даних скласти ПКО та ВКО.
ЗАДАЧІ
«Реєстрація прибуткових та видаткових касових ордерів»
Задача 1
У касі підприємства станом на 12.04.2018 р. залишок коштів склав 84050,00 грн., у тому числі на виплату заробітної плати — 82050,00 грн.
За день 12.04.2018 р. у бухгалтерії підприємства оформлено такі касові документи:
— ПКО № 23 на суму 500,00 грн. — отримано в банку грошові кошти за чеком АЕ 3185634 для виплати авансу на відрядження працівникові підприємства;
— ПКО № 24 на суму 9300,00 грн. — отримано від ФОП Брагіна М. К. виручку від реалізації продукції;
— ПКО № 25 на суму 112,30 грн. — повернення в касу Жванко М. С. невитраченого залишку коштів, виданих йому раніше під звіт на госппотреби;
— ВКО № 19 на суму 2500,00 грн. — видано працівнику підприємства (Вербицькому А. Д.) з каси аванс на відрядження;
— ВКО № 20 на суму 75450,00 грн. — виплачено за відомістю № 7 заробітну плату за другу половину березня 2018 року;
— ВКО № 21 на суму 6600,00 грн. — повернено до банку суму депонованої заробітної плати;
— ВКО № 22 на суму 9300,00 грн. — здано до банку виручку від реалізації продукції.
На основі господарських операцій заповнити ВКО і ПКО та оформити Журнал реєстрації прибуткових та видаткових касових ордерів.
Задача 2
Вихідні дані:
Залишок на 1 жовтня на підприємстві – 140 грн. Ліміт залишку готівки у касі 200 грн.
Первинні документи:.
відвантажену за готівковий рахунок продукцію. 2400 грн.
на індивідуальне будівництво. 1000 грн.
Визначити, чи була порушена касова дисципліна на підприємстві.
На основі господарських операцій заповнити ВКО і ПКО та оформити Журнал реєстрації прибуткових та видаткових касових ордерів.
Задача 3
За підсумками роботи за березень, квітень і травень 2019 року підприємство ТзОВ "Смерічка" мало наступні дані про надходження та видачу готівкових коштів до каси.
З урахуванням того, що кількість днів, за які кошти могли бути видані з каси підприємства за період з березня по травень, включно, дорівнює 89 днів.
Визначити ліміт каси за умови, що строки здачі грошових коштів в банк – щоденно та оформити наказ.
Задача 4
Зміст господарських операцій що здійснилися на підприємстві «Світлячок» протягом місяця
№ п/п |
Зміст господарських операцій |
Сума, тис. грн |
1 |
Одержано готівку від покупця в оплату раніше відвантаженої продукції |
31 |
2 |
Одержано готівку в погашення одержаних раніше векселів |
70 |
3 |
Оприбуткована короткострокова позика банку |
41 |
4 |
Надійшла в касу виручка від продажу товарів |
120 |
5 |
Одержано надзвичайні доходи готівкою |
194 |
6 |
Придбано акції інших підприємств за готівку |
24 |
7 |
Зараховано на поточний рахунок виручку, що була у інкасатора |
8 |
8 |
Видано готівкою підзвітній особі |
31 |
9 |
Погашено заборгованість по раніше виданому короткостроковому векселю |
27 |
10 |
Погашено короткострокову позику банку |
43 |
11 |
Погашено готівкою заборгованість перед постачальниками та підрядчиками |
48 |
12 |
Погашено готівкою раніше виданий короткостроковий вексель |
31 |
13 |
Виплачено зарплату працівникам підприємства |
124 |
14 |
Видано працівникам проїзні квитки |
424 |
15 |
Зараховано дохід від реалізації основних засобів |
10448 |
16 |
Придбано акції та облігації інших підприємств |
93 |
17 |
Повернуто передоплату покупцям |
73 |
18 |
Погашено заборгованість по раніше виданим короткостроковим векселям |
27 |
19 |
Проведено розрахунки з постачальниками |
17 |
20 |
Погашено заборгованість перед бюджетом |
20 |
21 |
Розрахувались з іншими кредиторами за раніше надані послуги |
36 |
22 |
Одержаний дохід за відстрочку платежу по векселю |
17 |
23 |
Перераховано до поточного рахунку виручку від реалізації |
26 |
На основі господарських операцій заповнити ВКО і ПКО та оформити Журнал реєстрації прибуткових та видаткових касових ордерів.
Задача 5
Зміст господарських операцій що здійснилися на підприємстві «Промінь» протягом місяця
На основі господарських операцій заповнити ВКО і ПКО та оформити Журнал реєстрації прибуткових та видаткових касових ордерів.
Задача 6
Необхідно заповнити прибутковий касовий ордер № 34 від 19.09 п.р. на надходження в касу ВАТ “Оберіг” готівки з банку за чеком № 038017 для виплати заробітної плати в сумі 35000 грн. Внесену суму прийняв касир Бражник Б.К. Ордер підписаний головним бухгалтером Коноваловим К.В.
ЗАДАЧІ
«Складання касової книги та звіту касира»
Задача 1
Задача 2
За звітний місяць на підприємстві виконано такі касові операції:
1. 01.02.2019р. – надійшли в касу за реалізовану готову продукцію – 1500 грн.;
2. 01.02.2019 р.- повернуто в касу підзвітні суми – 40 грн.;
3. 02 02.2019 р. – здано в банк готівку – 1500 грн.;
4.03.02.2019 р. – оплачено в касу винними особами недостачу товарно-матеріальних цінностей – 500 грн.;
5. 05.02 2019 р. – здано в банк готівку – 200 грн.
Залишку на початок місяця не було. Встановлений ліміт каси – 250 грн.
Проаналізувати дотримання підприємством ліміту каси та скласти звіт касира.
Задача 3
Залишок на 1 жовтня на підприємстві – 140 грн. Ліміт готівки у касі 200 грн.
№ 29 Видано Іванову І.І. на придбання матеріалів. 80 грн.
№ 18 Отримано в касі від ПП «Лотос» за відвантажену за готівковий рахунок продукцію. 2400 грн.
Платіжна відомість № 3 Виплачена з/п з каси. 1300 грн.
№ 30 Видано робочому Сидорову С.С. позику на індивідуальне будівництво. 1000 грн.
№ 19 Отримано від Іванова І.І. невикористана сума. 80 грн.
Визначити необхідну суму, яку потрібно здати до банку на кінець дня та скласти звіт касира.
Задача 4
Скласти Касову книгу по підприємству «КАЗКА» за 20.05.п.р.
Ліміт в касі, установлений банком в сумі 250,00 грн. Залишок на початок становив 150,50 грн.
На підставі даних скласти ПО та ВКО.
Проставити відповідні номера рахунків.
Проаналізувати дотримання підприємством ліміту каси.
Визначити необхідну суму, яку потрібно здати до банку на кінець дня.
Журнал реєстрації господарських операцій
по «КАЗКА» за 20.05. п.р.
№ |
Зміст операції |
Сума, грн |
Дт |
Кт |
1 |
Надійшли кошти з поточного рахунку в касу на господарські потреби. |
150 |
|
|
2 |
Видано підзвіт з каси головному технологу Ткаченку Тимофію Кириловичу для придбання запасних частин. Паспорт ВМ 123541 виданий Кіровоградським відділом внутрішніх справ 11.03.96. |
150 |
|
|
3 |
Внесено учасником Захарченко З.О. готівку в касу, як внесок до статутного капіталу. |
500 |
|
|
4 |
Отримано кошти в касу з поточного рахунку за чеком ХА № 123456 для виплати заробітної плати працівникам. |
2500 |
|
|
5 |
Оплачено готівкою послуги по перевезенню обладнання із залізничної станції до складу підприємства АТП 1834. |
45 |
|
|
6 |
Видано заробітну плату робітникам основного виробництва. |
2500 |
|
|
7 |
Придбано технологом Ткаченком Т.К. запасні частини. |
120 |
|
|
8 |
Повернуто в касу залишки невикористаних підзвітних сум. |
30 |
|
|
9 |
Видано з каси водію Тарасенку Т.О. безпроцентну позику на придбання товарів. Паспорт ВМ 240001. Виданий Богунським відділом внутрішніх справ м. Житомира 27.12.97. |
200 |
|
|
10 |
Отримано виручку від реалізації стільців в касу. |
400 |
|
|
11 |
Здано готівку на поточний рахунок банку. |
500 |
|
|
Задача 5
Скласти Касову книгу по підприємству «ОБРІЙ» за 20.06.п.р.
Ліміт в касі, установлений банком в сумі 350,00 грн. Залишок на початок становив 250,50 грн.
На підставі даних скласти ПО та ВКО.
Проставити відповідні номера рахунків.
Проаналізувати дотримання підприємством ліміту каси.
Визначити необхідну суму, яку потрібно здати до банку на кінець дня.
Журнал реєстрації господарських операцій
по «ОБРІЙ» за 20.06. п.р.
№ |
Зміст господарської операції |
Сума, грн |
Дт |
Кт |
1 |
Одержанно готівку в погашення:
|
|
|
|
2 |
Передано гроші з операційної каси в касу підприємства |
|
|
|
3 |
Одержано кошти з банку в касу |
|
|
|
4 |
Внесено готівку учасником споживчого товариства |
|
|
|
5 |
Отримано готівкою цільове фінансування з бюджету |
|
|
|
6 |
Одержано в касу: |
|
|
|
- довгострокову позику |
|
|
|
|
- фінансову допомогу на зворотній основі |
|
|
|
|
- короткострокову позику банку |
|
|
|
|
7 |
Повернуто зарплату, надлишково видану працівникам |
|
|
|
8 |
Одержано готівкою:
|
|
|
|
9 |
Оприбутковано лишки готівки в касі |
|
|
|
10 |
Передано гроші з каси до банку |
|
|
|
11 |
Передано гроші інкасатору |
|
|
|
12 |
Проведено передопдату за газети та журнали |
|
|
|
13 |
Виплачено заробітну плату працівникам |
|
|
|
14 |
Виявлено нестачу готівки в касі |
|
|
|
Комплексна задача 2
Скласти Касову книгу по підприємству «МРІЯ» за 22.10.п.р.
Ліміт в касі, установлений банком в сумі 450,00 грн. Залишок на початок становив 300,50 грн.
На підставі даних скласти ПО та ВКО.
Проставити відповідні номера рахунків.
Проаналізувати дотримання підприємством ліміту каси.
Визначити необхідну суму, яку потрібно здати до банку на кінець дня.
Журнал реєстрації господарських операцій
по «МРІЯ» за 22.10. п.р.
№ п/п |
Зміст господарських операцій |
Сума, грн |
Дт |
Кт |
1 |
Надійшла й оприбуткована до каси готівка (в т.ч. валютні кошти) з відповідних рахунків в банку (на виплату зар. плати, премій, пенсій, допомоги тощо). |
|
|
|
2 |
Надійшла до каси виручка від реалізації продукції (робіт, послуг) основних засобів та інш. активи від вітчизняних покупців. |
|
|
|
3 |
Погашення дебіторської заборгованості готівкою. |
|
|
|
4 |
Надійшла до каси готівка, від працівників під-ва за товари продані в кредит за форменний одяг тощо. |
|
|
|
5 |
Надійшов до каси невикористаний залишок підзвітної суми. |
|
|
|
6 |
Внесені до каси організаціями – постачальниками, послуг зв’язку води, газу, енергії. Суми пов’язані з перебором тарифу. Повернення сум постачальниками раніше їх перерахованих, але не використаних планових. |
|
|
|
7 |
Повернення до каси раніше виданих авансів. |
|
|
|
8 |
Надійшла до каси готівка від покупців і замовників. |
|
|
|
9 |
До каси надійшла готівка по раніше висунутим претензіям. |
|
|
|
10 |
Замовники внесли до каси готівку в рахунок їх вкладів до статутного капіталу під-ва. |
|
|
|
11 |
До каси надійшли суми заборгованості від квартиронаймачів, різних підприємств і осіб, у т.ч. від батьків по виконавчим листам від працівників за паливо, матеріали. |
|
|
|
12 |
Надійшла до каси готівка від дочірніх підприємств. |
|
|
|
13 |
Надійшла до каси готівка від внутр. підрозділів, що мають окремі баланси. |
|
|
|
14 |
Надійшли до каси суми процентів по векселях: доходів від ділової участі в інших підприємствах дивідендів по цінних паперах. |
|
|
|
15 |
До каси повернуті лишки одержаної зар.плати. |
|
|
|
16 |
До каси повернуто відшкодування мат.збутку. |
|
|
|
17 |
Одержані кошти від позикодавців. |
|
|
|
18 |
Придбані й оприбутковані матеріальні активи з оплатою з каси. |
|
|
|
19 |
Оплачені готівкою різні загальновиробничі і загальногосподарські витрати. |
|
|
|
20 |
Оплачені з каси придбані матеріальні цінності. |
|
|
|
21 |
Витрати майб. періодів оплачені з каси. |
|
|
|
22 |
Оплачені готівкою придбані товари. |
|
|
|
23 |
Оплачені готівкою витрати по відвантаженню реалізації продукції. |
|
|
|
24 |
Національні й валютні кошти здані з каси на рахунки в банках. |
|
|
|
25 |
Викуплені в акціонерів належні їм акції. Придбані за готівку різні грошові документи. |
|
|
|
26 |
Сплачена готівкою заборгованість постач. Видані аванси за часткову готовність продукції. Заборгованість покуп.і замовникам за вистав. Претензії. |
|
|
|
27 |
Виплата працівникам з каси відрахувань на соц.. страхування. пенційне забезпеч. Допомогу багатодітним сім’ям. |
|
|
|
28 |
Сплачена належна прац. під-ва зар.плата. Підзвітні суми, кредит за продані товари та ін. |
|
|
|
29 |
Сплачені з каси нараховані дивіденди. |
|
|
|
30 |
Відображена нестача готівки в касі. |
|
|
|
31 |
Сплачені суми одноразової допомоги, а також за репресивн.позовами. |
|
|
|
32 |
Списування сум цільових коштів витрачених з каси. |
|
|
|
33 |
Придбані грошові документи з оплатою через банк (путівки, марки) викуплені в акціонерів власні акції. |
|
|
|
34 |
Векселі придбані й оплачені з рахунків в банках. |
|
|
|
35 |
Погашена заборгованість перед постачальниками і підрядчиками. |
|
|
|
36 |
Відображення суми авансів, виданих під поставку матеріальних цінностей тощо. |
|
|
|
37 |
Погашена різна заборгованість перед покупцями і замовниками у зв’язку з перерахуваннями. |
|
|
|
38 |
Помилково списані банком суми. |
|
|
|
39 |
Сплачені векселі: погашена заборгованість по векселям. |
|
|
|
40 |
Перераховані платежі до бюджету (прибутковий податок, податок на додану вартість). |
|
|
|
41 |
Погашення заборгованості з відрахування органам соціального страхування. |
|
|
|
42 |
Перерахування авансу підзвітним особам. |
|
|
|
Комплексна задача 1
Скласти Касову книгу по підприємству ТзОВ «ОКС» за 22.07п.р.
Ліміт в касі, установлений банком в сумі 150,00 грн. Залишок на початок становив 125,50 грн.
На підставі даних скласти ПО та ВКО.
Проаналізувати дотримання підприємством ліміту каси.
Визначити необхідну суму, яку потрібно здати до банку на кінець дня.
Журнал реєстрації господарських операцій
по ТзОВ «ОКС» за 22.07. п.р.
№ п.п. |
Зміст господарських операцій |
Сума, грн |
1 |
Надійшло і оприбутковано до каси готівку з основного рахунку з банку на виплату заробітної плати за попередній місяць Підстава: Чек № 327214 від 22.07 _р. |
3300 |
2 |
Надійшла до каси виручка від реалізації продукції |
1720 |
3 |
Сплачені з каси нараховані дивіденди |
165 |
4 |
Надійшов до каси невикористаний залишок підзвітної суми. Здав комірник Іващенко С.К. Підстава: авансовий звіт № 12 від 22.07 _р. |
14 |
5 |
Видано депоновану заробітну плату Свиридовій В.П. Паспорт – НС № 142768 виданий Черкаським МРВ УМВС України від 04.09.2000 р. |
123 |
6 |
Видана зарплата по платіжній відомості № 8 за липень місяць працівникам і службовцям. |
3300 |
7 |
Виплачена готівка робітнику експедитору Сидоренко Р.С. за перевезення продукції. Підстава: ТТН |
63 |
8 |
Видано з каси підзвіт Соколенко В.І. на придбання канцтоварів. Паспорт: НС 246371 виданий Кіровоградським МРВ УМВС України від 21.05.97р. Підстава: наказ № 112 від 21.07._р. |
50 |
9 |
До каси повернено МВО Зорею Л.Г. відшкодування матеріальних збитків. |
24 |
10 |
Оплачені з каси придбані матеріальні цінності від ВАТ «Авангард» через експедитора Косенко К.П. |
80,40 |
11 |
Внесено грошові кошти від Іщенко І.П. на поповнення статутного фонду. Підстава: заява від 19.07. р. |
20 |
12 |
Здано у вечірню касу банку через інкасатора Петренко І.В. залишок готівки в касі. Підстава: супровідна відомість до грошової суми з Виручкою. |
1300 |
Комплексна задача 3
Реєстр господарських операцій АТ «Фокус» за 1-й квартал ц.р.
1)Залишок на початок звітного періоду по підприємству АТ «Фокус» 948,76 грн.
2) Подати до перевірки звіт касира.
№. |
Дата |
Зміст господарських операцій |
Суми за варіантами, грн |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||
1 |
16.01 |
З поточного рахунку надійшли грошові кошти: - на виплату заробітної плати |
6000 |
8000 |
2000 |
3000 |
- на господарські потреби |
500 |
300 |
120 |
400 |
||
2 |
16.01 |
Одержано в касу кошти за відвантажену готову продукцію від покупців |
2000 |
1500 |
1200 |
800 |
3 |
16.01 |
Зараховано на поточний рахунок з каси понадлімітні залишки грошей |
1550 |
1500 |
1100 |
760 |
4 |
16.01 |
Одержано в касу внески батьків за утримання дітей в дошкільних закладах |
500 |
480 |
350 |
100 |
5 |
16.01 |
Видано з каси: - заробітну плату працівникам |
? |
? |
? |
? |
- одноразову допомогу |
150 |
50 |
100 |
70 |
||
6 |
30.01 |
Надійшла в касу готівка із банку для видачі позики на індивідуальне житлове будівництво |
1500 |
1000 |
2000 |
1700 |
7 |
01.02 |
Видано працівникам підприємства позику на індивідуальне житлове будівництво |
? |
? |
? |
? |
8 |
15.02 |
Списано використані підзвітні суми: - з Ростової Р.А на матеріали |
100 |
30 |
80 |
60 |
- з Носової Н.А на загальновиробничі витрати |
150 |
180 |
130 |
170 |
||
9 |
15.02 |
Внесено в касу Носовою Н.А. залишок невикористаних підзвітних сум |
? |
? |
? |
? |
10 |
16.02 |
Видано із каси кошти Ростовій Р.А. в покриття перевитрат по підзвітних сумах |
? |
? |
? |
? |
11 |
25.02 |
Видано кошти із каси на витрати по відрядження Іванову І.В. |
100 |
90 |
85 |
90 |
12 |
28.02 |
Надійшли в касу кошти на проведення цільових заходів |
500 |
400 |
300 |
100 |
13 |
03.03 |
Надійшли в касу внески працівників в часткове погашення вартості путівок, придбаних за рахунок коштів підприємства |
200 |
300 |
250 |
350 |
14 |
03.03 |
Видано з каси Соловенко С.О. кошти на відрядження 200 дол. США (5,5 грн. За 1 дол. США) |
? |
? |
? |
? |
15 |
03.03 |
Внесено готівку на поточний рахунок в банк |
200 |
300 |
250 |
350 |
16 |
25.03 |
Затверджено авансові звіти: -агента відділу постачання Іванова І.В. |
90 |
80 |
80 |
85 |
17 |
25.03 |
- бухгалтера Соловенко С.О. 150 дол. США (5,5 грн за 1 дол США) |
? |
? |
? |
? |
18 |
25.03 |
Внесено невикористані підзвітними особами кошти: - агентом відділу постачання Івановою І.В. |
? |
? |
? |
? |
19 |
25.03 |
- бухгалтера Соловенко С.О. |
? |
? |
? |
? |
20 |
25.03 |
В результаті інвентаризації виявлено нестачу грошових коштів у касі. |
50 |
20 |
80 |
30 |
21 |
25.03 |
Списано повну суму фактичної нестачі за рахунок винної особи – касира Іваницької І.А. |
? |
? |
? |
? |
22 |
27.03 |
Внесено суму фактичної нестачі винною особою в касу підприємства |
? |
? |
? |
? |
ЗАДАЧІ
Складання журналу-ордеру № 1
і
відомості № 1
Задача 1
Залишок готівки в касі на початок дня – 1 450 грн.
Ліміт каси 1500 грн.
На основі даних звіту касира за 22.10.2019 необхідно:
Журнал господарських операцій по касі за 22.10.2019
№ з/п |
Зміст господарської операції |
Сума, грн. |
1 |
Надійшла в касу виручка від наданих автотранспортних послуг |
48 000 |
2 |
Видано аванс підзвітній особі на відрядження |
2 000 |
3 |
Надійшла готівка в касу підприємства з банку |
21 000 |
4 |
Надійшли в касу кошти від винних осіб як відшкодування вкрадених запасних частин |
500 |
5 |
Повернуто в кассу підприємства невикористані підзвітні суми |
300 |
6 |
Виплачена заробітна плата за попередній місяць |
14 000 |
7 |
Здійснено переплату на періодичні видання готівкою |
1 300 |
8 |
Виплачена матеріальна допомога працівнику |
900 |
9 |
Повернено в касу працівником зайво отриману заробітну плату |
400 |
10 |
Зданий надлишок готівки з каси в банк |
50 000 |