Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію

Про матеріал
Мета : • навчальна: сформувати розуміння понять «інформатика», «комп’ютер», «техніка безпеки»; ознайомити з правилами безпечної роботи з комп’ютером; ознайомити з клавішею пропуск. • розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; формувати вміння сприймати розповідь учителя; • виховна: виховувати розуміння необхідності роботи з комп’ютером, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки; уважність та спостережливість; інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість
Перегляд файлу

Урок 1

2 клас

Дата _______________

Тема: Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію

Мета :

  •   навчальна: сформувати розуміння понять «інформатика», «комп’ютер», «техніка безпеки»; ознайомити з правилами безпечної роботи з комп’ютером; ознайомити з клавішею пропуск.
  •   розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; формувати вміння сприймати розповідь учителя;
  •   виховна: виховувати розуміння необхідності роботи з комп’ютером, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки;  уважність та спостережливість; інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: проектор , комп’ютери.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики

Хід уроку

І. Організаційний етап

- Привітання з класом

- Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

-  Ви сьогодні прийшли перший раз у незвичайний кабінет.

- Що тут незвичайного?

- На уроках інформатики ми  будемо навчатися в  комп’ютерному кабінеті, працювати з  чудовим пристроєм — комп’ютером.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

- На що схоже слово інформатика?

- Як ви думаєте, що ми будемо вивчати на уроках інформатики?

- Як ви думаєте, за допомогою чого ми вивчатимемо інформатику?

- А як ви думаєте, для чого нам потрібен комп’ютер?

- Можливо він нам не потрібен?

- Де ви зустрічали комп’ютери?

- Молодці!

- Як ви думаєте, що не можна робити на уроках інформатики?

- Як потрібно заходити в кабінет інформатики?

- Чому не можна їсти в кабінеті інформатики?

- Чому не можна чіпати дротів в кабінеті інформатики?

- Скільки потрібно працювати за комп’ютером?

- Як ви думаєте, чому не можна нічого класти на клавіатуру?

IV. Усвідомлення набутих знань

Інтерактивна гра «Правила поведінки в кабінеті інформатики»

Вчитель запитує учнів , до якої категорії віднести правило. Діти пояснюють свій вибір.

Вчитель запитує учнів, до якої категорії віднести правило. Діти пояснюють свій вибір.

V. Фізкультхвилинка

Віконце ми відкрили,

Повітря запросили

До нашої кімнати

У гості завітати.

Всі руки піднімемо,

та глибоко вдихнемо.

Раз – два, раз – два,

дружніше

Легені тренувати.

VІ. Формування вмінь та навичок

Сьогодні ми познайомимося з клавіатурою. Вона нам допоможе працювати з комп’ютером.

Нам потрібно запам’ятати ось цю велику клавішу. Вона називається ПРОПУСК або ПРОБІЛ. З її допомогою ми гратимемо в гру «Правила безпечної роботи з комп’ютером» та «Де використовують комп’ютер».

Коли я скажу «натиснути пропуск», ви повинні натиснути.

Практична робота

Учні працюють з програмним комплексом «Сходинки до інформатики».

Гра «Як поводитися з комп’ютером. Правила безпечної роботи.»

Гра « Де використовують комп’ютер?»

Релаксація

Гімнастика для очей

Раз, два –

Рівно голова!

Три, чотири, п’ять –

Нумо очі закривать!

Шість, сім –

Розплющують очки всі!

На вісім знов позакривали,

Міцненько так їх потримали

Та й все спочатку розпочали.

П’ять разів отак зробили, за комп’ютер знову сіли.

VІІ. Підбиття Підсумків уроку

Гра «мікрофон»

Закінчіть речення:

— Я тепер знаю…

— Я тепер умію…

— Я буду пам’ятати…

docx
Додано
28 січня 2022
Переглядів
1327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку