19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.

Про матеріал

Цілі:

 навчальна: ознайомити учнів з правилами безпечної роботи та етикету в Інтернеті;

 розвивальна: розвивати уважність, пам'ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

 виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, презентація.

Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.

Перегляд файлу

Урок №15 Правила безпечного користування Інтернетом

 

Урок 15.Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.

Цілі:

  • навчальна: ознайомити учнів з правилами безпечної роботи та етикету в Інтернеті;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Розгадайте ребус та дайте відповідь: що найголовніше під час користування Інтернетом?

Відповідь: Безпека

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

В Інтернеті може бути дуже небезпечно. Сьогодні ми з вами вивчимо, як безпечно користуватись Інтернетом, щоб не завдати шкоди собі та своїм близьким.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Фізкультхвилинка

Лисичка рано піднялась, любесенько потяглась,

Мила личко, мила очки, рвала квіточки й листочки.

Хатку власну прикрашала, скрізь гарнесенько прибрала.

А тепер вперед мерщій полювать сніданок свій.

Ну, а ти, малюк, не стій, ледачкувати й нить не смій.

VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)Інструктаж учителя.

3) Вправи для очей.

Раз, два, три! Очі догори!

На чотири, п’ять і шість

Треба міцно їх стулить.

Знову очі догори, рахуємо: раз, два, три!

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Гра «Ланцюжок»

Назвіть по черзі, як можна застосовувати знання, здобуті на попередніх уроках, в Інтернеті?

— За допомогою смайлів визначте свій настрій на уроці.

docx
До підручника
Інформатика 4 клас (Морзе Н. В. та ін.)
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
1166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку