Правила догляду за кімнатними рослинами в майстерні.
Мета: Ознайомити учнів з основними правилами догляду за рослинами в майстерні.
Розвивати практичні навички роботи з рослинами формувати позитивне ставлення до праці.
Обладнання: Кілочки, обприскувач, ганчірки, вода.
Тип уроку: комбінований.
Методи: бесіда, розповідь, демонстрація, фронтальне опитування, робота в парах.
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація навчальної діяльності учнів.
Створення оптимістичного настрою для сприйняття нового матеріалу
Діти я вам приготувала сюрприз і хочу щоб ви на нього подивилися
Я по черзі дістаю квіти і виставляю на робочий стіл.
Потім виставляю на стіл погану квітку яка потребує допомоги. А ця квітка радує вас ?
-(відповідь дітей)
- Ні, чому?
(відповідь дітей)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку.
А як ви гадаєте що ми з вами будемо сьогодні вчити на уроці?
- Так вірно діти. Тема нашого уроку: Догляд за кімнатними квітами
Відкрили зошити і записали тему уроку ( звертати увагу на дітей як вони сидять пишуть постійно робити зауваження)
В тому році ми з вами вже вивчали догляд за рослинами. Хто мені може пригадати як треба доглядати за кімнатними рослинами. Але ви зараз всі підійдіть до мене, виберіть собі свою квітку яку ви будете доглядати на уроці, та давайте будемо дотримуватися Т.Б.. Спочатку я беру свою кімнатну рослину і покажу, як правильно за нею доглядати, а потім вам треба повторити всі дії на своїй рослині.
(відповідь дітей)
(вчитель бере горщик в вазоні і разом з учнями оглядає кімнатну рослину, та визначають чи є шкідники)
(відповідь дітей)
Вірно діти : Друге, що ми повинні зробити, це спушити грунт.
Яким єлєментом ми повинні спушувати грунт? Який інструмент нам потрібен для спушування грунту ?
(відповідь дітей – КІЛОЧИК)
(відповідь дітей)
(відповідь дітей)
(відповідь дітей)
Діти яку ми с вами виконали роботу. А що саме ми з вами робили
На цьому наша практична робота завершена.
Будь ласка сідайте на свої місця і запишемо у зошити все шо ми робили
Підсумок уроку