Правила догляду за кімнатними рослинами в майстерні.

Про матеріал
Ознайомити учнів з основними правилами догляду за рослинами в майстерні. Розвивати практичні навички роботи з рослинами формувати позитивне ставлення до праці.
Перегляд файлу

         Правила догляду за кімнатними рослинами в майстерні.

 

 

Мета: Ознайомити учнів з основними правилами догляду за рослинами в майстерні.

Розвивати практичні навички роботи з рослинами формувати позитивне ставлення до праці.

Обладнання: Кілочки, обприскувач, ганчірки, вода.

Тип уроку: комбінований.

Методи: бесіда, розповідь, демонстрація, фронтальне опитування, робота в парах.

 

                                               Хід уроку

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація навчальної діяльності учнів.

    Створення оптимістичного настрою для сприйняття нового матеріалу

Діти я вам приготувала сюрприз і хочу щоб ви на нього подивилися

Я по черзі дістаю квіти і виставляю на робочий стіл.

  • Діти що ви відчуваєте?

Потім виставляю на стіл погану квітку яка потребує допомоги. А ця квітка радує вас ?

-(відповідь дітей)

- Ні, чому?  

  (відповідь дітей)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку.

А як ви гадаєте що ми з вами будемо сьогодні вчити на уроці?

 

- Так вірно діти. Тема нашого уроку: Догляд за кімнатними квітами

Відкрили зошити і записали тему уроку ( звертати увагу на дітей як вони сидять пишуть постійно робити зауваження)

В тому році ми з вами вже вивчали догляд за рослинами. Хто мені може пригадати як треба доглядати за кімнатними рослинами. Але ви зараз всі підійдіть до мене, виберіть собі свою квітку яку ви будете доглядати на уроці, та давайте будемо дотримуватися Т.Б.. Спочатку я беру свою кімнатну рослину і покажу, як  правильно за нею  доглядати, а потім  вам треба повторити всі дії на своїй рослині.     

  • Що ми повинні зробити в першу чергу?

(відповідь дітей)

  • Вірно діти, спочатку ми повинні провести  ОГЛЯД  РОСЛИНИ .

(вчитель бере горщик в вазоні і разом  з учнями  оглядає кімнатну рослину, та визначають чи є шкідники)

  • Діти що ви зможите сказати до ґрунтової суміші?

(відповідь дітей)

Вірно діти : Друге, що ми повинні зробити, це спушити грунт.

Яким єлєментом ми повинні спушувати грунт? Який інструмент нам потрібен для спушування грунту ?

(відповідь дітей – КІЛОЧИК)

  • Тепер діти я вам показую як треба виконувати цю практичну роботу. Діти скажіть буд ласка як правильно треба спушувати грунт ?

(відповідь дітей)

  • Добре, а якщо я візьму кілочок і почну спушивать грунт біля самого корінця квітки, що може статися?

(відповідь дітей)

  •  Так правильно. Наступну роботу що ми будемо виконувати це видалення пилу з листків нашої квітки.  Давайте подивимося, чи є пил на наший рослині. Чим можна видаляти пил?
  • (відповідь дітей)
  • А від чого це залежить?
  • (відповідь дітей та практична робота)
  • Діти ми переходимо до слідуючого вида практичної роботи. Що ще нам потрібно зробити ?
  • (відповідь дітей)
  • Так дійсно нам треба полити нашу  квітку. А скажіть  буд ласка, як треба правильно поливати квіти.
  • (відповідь дітей)
  • Правильно, поливають квіти по краю горщика до середини, а яка повинна бути температура води?
  • (відповідь дітей) 
  • А скажіть будь ласка, а чому вода повинна бути відстояною і  теплою.
  • (відповідь дітей)
  •  Так дійсно, якщо вода буде холодною то корні квітки не будуть пити воду до тіх пір, доки вода не прогріється. А скажіть чи треба підживлювати квіти в зимовий період?

(відповідь дітей)

  • Так, підживлюють тільки ті квіти які квітують. І вкінці, що ми повинні зробити, хто мені може сказати?
  • (відповідь дітей)
  • Так вірно ОБПРИСКУЄМО. Діти чи потрібно нам всі квіти обприскувати?
  • (відповідь дітей)
  • Як ми повинні обприскувати кімнатні рослини? Скажіть будь ласка чи всі квіти можно обприскувати?
  • (відповідь дітей)
  •  Назвіть, а які  квіти  неможна обприскувати?
  • (відповідь дітей)
  • А зараз, кожен учень візьме свою квітку і догляне за нею так, як ми   сьогодні з вами говорили і робили на уроці.
  • (практична робота)

Діти яку ми с вами виконали роботу. А що саме ми з вами робили

На цьому наша практична робота завершена.

Будь ласка сідайте на свої місця і запишемо у зошити все шо ми робили

 

 

Підсумок уроку

C:\Users\user\Desktop\фото2017\IMG_20170208_102456.jpgC:\Users\user\Desktop\фото2017\IMG_20170208_102751.jpgC:\Users\user\Desktop\фото2017\IMG_20170208_103810.jpg

 

 C:\Users\user\Desktop\фото2017\IMG_20170208_105047.jpg C:\Users\user\Desktop\фото2017\IMG_20170208_104845.jpgC:\Users\user\Desktop\фото2017\IMG_20170208_105229.jpg

 

 

docx
Додано
17 березня 2019
Переглядів
501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку