Правила гри Ultimate (Фризбі)

Про матеріал
Гра алтимат фризбі (Ultimate) почала використовуватись на уроках фізичної культури зовсім нещодавно. А отже часто вчителі фізкультури зустрічаються з проблемою нестачі інформації стосовно гри та її правил. Тому ці правила стануть в нагоді вчителям, які викладають в НУШ.
Перегляд файлу

Правила гри Ultimate

Мета правил Ultimate - надати стандартну інструкцію, що описує суть гри. В Ultimate передбачається, що жоден гравець навмисно не порушує правила; таким чином, немає суворих штрафних санкцій за ненавмисні порушення, а, скоріше, метод відновлення гри. Це полегшує всім гравцям дотримуватися правил.

10 простих правилах

1. Поле. Прямокутна форма з кінцевими зонами на кожному кінці. Поле регулювання - 70 метрів на 40 метрів, кінцеві зони - в 25 метрів.

2. Початок гри. Кожна точка починається з обох команд, що вишикуються на передній частині відповідної лінії кінцевої зони. Захист кидає ("тягне") диск на злочин. Регулююча гра має сім гравців на команду.

3. Зарахування балів. Кожен раз, коли злочинність завершує пропуск у кінцеву зону захисту, за правопорушення набирається бал. Гра починається після кожного балу.

4. Рух диска. Диск може бути просунутий у будь-якому напрямку, заповнивши пропуск до товариша по команді. Програвачі можуть не працювати з диском. Людина, яка має диск ("кидач"), має десять секунд, щоб кинути диск. Захисник, що охороняє метальника ("маркер"), рахує стійку.

5. Зміна володіння. Коли пропуск не завершений (наприклад, поза межами, падіння, блокування, перехоплення), захист негайно заволодіває диском і стає злочином.

6. Заміна. Гравці, які не перебувають у грі, можуть замінити гравців у грі після заліку та під час тайм ауту або травми.

7. Безконтактність. Не допускається фізичний контакт між гравцями. Порушення виникає, коли відбувається контакт.

8. Фоли.Коли гравець ініціює контакт з іншим гравцем, виникає фол. Коли фол порушує володіння, гра продовжується так, ніби володіння збереглися. Якщо гравець, який допустив фол, не погоджується з фоловим викликом, гру відтворюють.

9. Самооцінка. Гравці несуть відповідальність за свої помилки. Вони самі вирішують власні суперечки.

10. Дух гри. Остаточний наголос на спортивній майстерності та чесній грі. Конкурсна гра заохочується, але ніколи не за рахунок поваги між гравцями, дотримання правил та основної радості від гри.

docx
Додано
25 лютого
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку