Тема: Правила і процедури загартування. Практична робота: вибір одягу за погодою (гра «Вдягни ляльку»)
Мета: розробити систему заходів, спрямованих на підвищення стійкості
організму дитини до перепадів добових і сезонних температур,негативного впливу атмосферного тиску, зміни магнітних і електричних полів землі та інших різноманітних несприятливих процесів, яким піддається дитина за час свого життя; закріплювати знання дітей про здоровий спосіб життя, будову тіла; формувати розуміння необхідності берегти своє здоров’я, виховувати бажання зміцнювати і тренувати свій організм.
ХІД УРОКУ
1. Організаційна частина уроку.
1.1. Сьогодні наш урок ми розпочинаємо із нашого девізу:
Щоб здоров’я добре мати,
Слід про нього змалку дбати.
1.2. Робота із «Розсипанкою»
Цікава розсипаночка для вас,
Зуміє прочитати її весь наш клас.
Здоров’я – найдорожчий скарб у житті.
1.3. Бліц-інтерв’ю
Вчитель: - Що ви зробили сьогодні зранку щоб бути здоровими?
1.4. Гра «Розкажи».
Які ознаки здоров’я цих дітей можна відзначити?
(веселі, усміхнені, мають апетит).
1.5. Інтерактивна вправа асоціативний кущ «Здоров’я»
Створення проблемної ситуації.
2. Повідомлення теми та мети уроку
Саме про правила і процедури загартування ви дізнаєтеся сьогодні на уроці, а ще ми пограємо дуже цікаву пізнавальну гру «Одягни ляльку».
3. Робота над новим матеріалом.
3.1. Словникова робота:
Загартування – це зміцнення нашого організму спеціальними тренуваннями від переохолодження або перегрівання.
3.2. Розповідь учителя:
Основні принципи загартування:
- поступове збільшення дози;
- регулярне проведення процедур;
- облік індивідуальних особливостей організму при проведенні процедур, що загартовують;
- використання багатьох фактів впливу при проведенні процедур, що загартовують.
Музична фізкультхвилинка.
3.3. Процедури загартування
Робота з таблицею.
3.4. Інтелектуальна вправа
Які ще процедури загартування ви знаєте?
3.5 Психогімнастика
— Зараз я буду читати вам віршик, а ви попробуйте уявити себе на кожному із цих малюнків.
Сонечко дає нам ласку
І розказує всім казку,
Вітерець ледь повіває
Сили дітям добавляє.
А водичка умиває
І здоров’я зберігає.
Вправи робим залюбки
Ми – здорові малюки.
Діти: Ми – здорові малюки.
3.6. Тестування «Вибери правильну відповідь»
1. Приймати сонячні ванни можна …
2. Купатися в річці, озері, морі можна …
3. Позитивно впливають на організм …
4. Лазня …
3.7. Робота в зошитах
4. Практична робота «Одягни ляльку»
Завдання: вибери одяг для ляльки відповідно до погоди.
5. Підсумок уроку
Здоровий той, хто сам про себе дбає.
Немає в тім ні розуму, ні хисту
Нести до лікарів хвороб намисто.
Тож зрозумій, до чого ти спроможний,
Бо сам себе здоровим робить кожний.
Сонце, повітря, вода – твої друзі!