Урок з основ здоровя .Тема" Безпека вдома"

Про матеріал
Розробка для учнів 2 класу за темою "Безпека вдома".Тема актуальна і потребує ретельного вивчення через частіші випадки побутового травматизму учнів молодшого віку
Перегляд файлу

                      Основи здоровя  2 клас

 Тема :Безпека вдома

Мета:Навчити дітей безпечної поведінки вдома; розповісти, в яких місцях небезпечно гратися; відпрацювати життєві навички, що сприяють збереженню життя і здоров’я.

 Обладнання і матеріали

  • малюнки предметів домашнього вжитку (див. пункт Мозковий штурм);
  • картки зі словами «КУХНЯ», «БАЛКОН», «КОМІРЧИНА»,
  • маленькі аркуші за кількістю учнів.
  • Робочий зошит (с.42-43).

 

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • продемонструвати правильну розмову по телефону з незнайомцем;
  • назвати причини пожежі;
  • пояснити, чим небезпечні ігри на кухні, балконі, підвіконні, у підвалі, коморі;
  • показати предмети, які можуть при необережності бути вдома небезпечними,
  • розказати правила користування телевізором, комп’ютером, телефоном.

                                                  Хід уроку

 

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

 Пригадати, що вчили на минулому уроці.

    - Небезпечні ситуації можуть статися і вдома, якщо не бути обережним.

 Назвати тему і завдання уроку.

 Розгляд малюнка в підручнику на с. 80. Пояснити, що слід було робити козенятам, щоб не сталося лиха.

 

Робота в групах (з’ясувати, де у квартирі небезпечно і чому)

 - Навіть у власному помешканні може статися небезпечна ситуація, якщо неправильно вибирати місця для гри.

Об’єднати дітей у три групи. Кожній дати карточку з одним із слів «КУХНЯ», «БАЛКОН», «КОМІРЧИНА».  Діти обговорюють і дають варіанти відповідей.

1. На кухні небезпечно гратися, бо:

- можна отримати опіки,

- там є гострі предмети – виделки, ножі,

- є небезпека витоку газу,

- може бути ввімкнена побутова техніка.

2. На відкритому балконі, підвіконні не можна гратися, бо:

- можна випасти,

- можна порізатися склом.

3. У комірчині небезпечно гратися, бо:

- може завалити речами, які там складені,

- можна поранитися,

- там можуть зберігатися небезпечні хімікати.

 -А де можна гратися?

 

Руханка (виконати комплекс вправ для профілактики сколіозу )

 Вірш читає вчитель:

Коли дзвонить незнайомий,

Щоб не сталося біди,

Не кажи, що сам удома,

Краще трубку поклади.

 

Стука в двері незнайомий,

Звісно, ти не панікуй.

Не пускай його додому

І батькам телефонуй.

 - Який висновок ви зробили з цього віршика? (Незнайому людину ні в якому разі не можна впускати в квартиру. )

 

- А от як з незнайомцем розмовляти по телефону, ми зараз повчимося.

 

Робота в парах (відпрацювати навички розмови з незнайомцем по телефону)

 Прочитати тексту підручнику на с.81. Пояснити, чому саме так слід відповідати незнайомій людині.

Об’єднати дітей у пари. Розподілити ролі – один телефонує, інший відповідає. Розіграти діалог. Потім обмінятися ролями.

 

Інформаційне повідомлення (формувати корисні звички)

 Щоб людям було легко і комфортно жити, створено багато різних речей, які допомагають у побуті. І щоб не сталося лиха, треба дотримуватися певних правил. Не будьте схожими на дітей з вірша.

 Прочитати вірш у підручнику на с. 82. Запропонувати показати пантомімою, чим би могли зайнятися вдома.

 Виконати завдання в зошиті на с. 43. Нагадати, що небезпечно довго перебувати за комп’ютером.

 

Мозковий штурм (розуміти небезпеку від предметів побуту)

 Вчитель показує малюнок предмета, діти називають, чим він може бути небезпечний при неправильному поводженні – можна отруїтися, порізатися, може вразити струмом,  спричинити пожежу.

J0252177J0281058i?id=511230067-37-72&n=21i?id=361013956-47-72&n=17 

 

 

i?id=231562936-55-72&n=21 

i?id=34596961-20-72&n=17J0280990 

 

 

 

 

 

 

Вивісити аркуш зі словами «НІЖ, ЗАПАЛЬНИЧКА, КНИГА, ОЛІВЦІ, ЛЯЛЬКА, СІРНИКИ, ЛЕГО, ПРАЛЬНИЙ ПОРОШОК, М’ЯКІ ІГРАШКИ».

 Діти мають підбігти до дошки і викреслити те, з чим не можна гратися.

 

Практична робота  (складання пам’ятки про користування телевізором, комп’ютером і телефоном)

Прочитати текст у підручнику на с. 83. Розглянути малюнки. Об’єднати дітей у чотири групи. Роздати аркуші, де намальовані кружечки зі словами ТЕЛЕВІЗОР, КОМП’ЮТЕР, ТЕЛЕФОН. Діти мають дописати до кожного малюнка правило безпечного користування приладом.

 

Підсумкові завдання (закріпити отримані знання)

1. Що корисного для себе запам’ятали?

2. Виконати завдання в зошиті на с. 42.

3. Роздати кожному аркушик паперу. Запропонувати написати шкідливу звичку ,зачитати її , і викинути її разом з папірцем у смітник.

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 лютого 2019
Переглядів
1989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку