Проєкт для початкової школи «Впровадження здоров’язбережувальних тенологій у навчально-виховний процес»

Про матеріал
Приклад створення проєкту для початкової школи «Впровадження здоров’язбережувальних тенологій у навчально-виховний процес»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект для початкової школи «Впровадження здоров’язбережувальних тенологій у навчально-виховний процес в початковій школі» Метою роботи є орієнтація навчально-виховного процесу на збереження та зміцнення здоров’я, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя.

Номер слайду 2

Початкова школа почала роботу над проектом “Школа – територія здоров’я та добра”. Початкова школа має багато ідей. Враховуючи поради Сухомлинського навчальний процес здійснюється з бажанням, радістю і любов’ю. Саме В.О.Сухомлинський теоретично осмислив і практично реалізував ефективну модель організації здоров’язбережувального середовища школи. Учителі початкових класів школи поставили перед собою мету: сприяти збереженню і поліпшенню здоров’я учнів шляхом впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес.

Номер слайду 3

Процес упровадження та реалізація проекту проходить за участю всіх учасників навчально-виховного процесу: адміністрації, викладачів, психолога, медпрацівника, бібліотекаря, батьків, учнів, представників громадськості. Завдання проекту: - Реалізація наукового підходу до організації навчання, харчування і відпочинку учнів. - Створення психолого-педагогічних і організаційно-педагогічних умов, які забезпечують психічне здоров’я і комфорт учнів за допомогою гуманізації та демократизації навчально-виховного процесу. - Формування культури здорового способу життя учнів як у навчальний, так і в позаурочний час. - Підвищення ефективності роботи педагогів, спрямованої на збереження та зміцнення здоров’я. - Удосконалення форм фізичного виховання та оптимізація рухової активності учнів. - Удосконалення системи роботи з батьками через використання новітніх інформаційних технологій. - Позитивний досвід із формування здорового способу життя на засадах спадщини В.О. Сухомлинського.

Номер слайду 4

“ Піклування про здоров’я людини, а найбільше про здоров’я дитини... - це перш за все турбота про гармонійну повноту всіх фізичних та духовних сил... ” В.О.Сухомлинський “ Правильний режим, харчування, фізичне загартування - все це охороняє дитину від захворювань, дає їй щастя насолоджуватися красою навколишнього світу...” В.О.Сухомлинський Спортивні змагання Правильне харчування Загартування Рухова активність Фізичний труд Купання Спортивні ігри Гігієна Дотримання режиму дня Свіже повітря Спілкування З природою Критерії здоров’я

Номер слайду 5

Здоров’язбережувальна компетентність здоровозбережувальні уроки,заходи інтерактивні інтегровані тренінги проекти нестандартні уроки Організація здоров’язбережувального навчального процесу санітарно-гігієнічні умови позитивна мотивація до здорового способу життя психологічний напрям, клімат інтеграція знань про здоров’я в предмети з основ наук валеологічний напрям Якщо ми навчимо дітей змалечку цінувати, берегти і зміцнювати своє здоров’я, якщо ми будемо для них прикладом здорового способу життя, тільки в цьому випадку можна сподіватися ,що наступне покоління буде здоровим.

Номер слайду 6

Школа — це майстерня, де формуються таланти підростаючого покоління. Творчість - це діяльність людини,в результаті якої створюються нові матеріали і духовні цінності. Головною діючою особою в шкільній роботі є дитина, як індивідуальність, як потенційний творець власних цінностей. Школа - територія здоров'я і добра

Номер слайду 7

Здоров’язберігаючі технології Головне завдання школи – виховання фізично і морально здорового покоління, формування нової особистості, здатної вдосконалювати себе, готової до активного творчого життя. Жоден лікар не зробить для людини того, що вона може і повинна зробити для себе сама - забезпечити оптимальні умови для формування та збереження власного здоров’я, а справа педагога – зародити та виплекати в дитини прагнення до цього. Ігри та ігрова терапія Фізкульт хвилинки Дихальна гмнастика Пальчикова гімнастіка Казко терапія Музичний супровід Арт - техніка Аромо терапія Головне — здоровим бути — Це потрібно всім збагнути! Бо як є здоров’я й сила, То весь світ людині милий. Й думка в неї веселенька, І тоді вона жвавенька. Все їй хочеться робити, І сміятись, і радіти. Пропоную елементи здоров’язбережувальних технологій, які використовую під час навчально-виховного процесу. Ці технології є складовими частинами уроку, які сприяють продуктивній реалізації його цілей та задач. Фітотерапія Вітамінні хвилинки

Номер слайду 8

Гра – це вогник, який запалює вогонь допитливості та цікавості.

Номер слайду 9

Рух – це життя! Дружній і веселий сміх – Це здоров’я для усіх. На деяких етапах уроку читання учні працюють стоячи. Це допомагає формуванню правильної постави.

Номер слайду 10

Гімнастика для очей допомагає розвити зорову координацію,увагу , укріпити м’язи ока, поліпшити зір.

Номер слайду 11

Арт-терапія дослівно означає «терапія мистецтвом». В основі цієї техніки лежить творчий розвиток дитини, яка має можливість виразити свої переживання, почуття, зняти напруження, краще адаптуватися. Малюнок - відображення внутрішнього світу дитини.

Номер слайду 12

«Джерела здібностей і талановитості дітей – на кінчиках пальчиків.» В.О. Сухомлинський

Номер слайду 13

Дихальна гімнастика. Аромотерапія. Фітотерапія. Вітамінні хвилинки. Наше життя, здоров’я та успішне майбутнє дітей - в наших руках. «Здоров’я - не все, але без здоров’я - нічого».

Номер слайду 14

Очікувані результати: - орієнтація навчально-виховного процесу на збереження й зміцнення здоров’я; - вдосконалення науково-методичної роботи педагогів; - формування здоров’язберігаючої компетентності, життєвих навичок щодо здорового способу життя; - стабілізація стану здоров’я учнів, зменшення простудних захворювань та пропусків занять через хворобу. - підвищення інтересу школярів до навчання. Сьогодні школа реалізує початковий етап проекту. Багато ще слід зробити, вносяться певні корективи в діяльність, проте попередній аналіз свідчить, що педагогічний колектив рухається у потрібному напрямку.

ppt
Додав(-ла)
Вітюгова Олена
Додано
2 січня
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку