Назва навчального закладу
МЕТОДИЧНА КНИЖКА
________________________________________________________________________________________________________________________
(ПІП педагога)
Посада_________________________________________________________________________
Освіта__________________________________________________________________________
(назва ВНЗ, рік закінчення, спеціальність)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Стаж роботи на займаній посаді (загальний педстаж)________________________________
________________________________________________________________________________
Дата і результат останньої атестації _______________________________________________
________________________________________________________________________________
Підвищення кваліфікації за останні 5 років________________________________________
(з якої спеціальності, номер та дата видачі документа, що підтверджує підвищення кваліфікації )
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Нагороди впродовж останніх 5 років_______________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Науково-методична проблема, яка реалізується____________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Участь у методичній роботі у міжатестаційний період
І.Мовно-комунікативна компетентність
1. Участь у конференціях, педагогічних читаннях
№ з/п |
Назва |
Дата проведення |
Форма участі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ.Предметно-методична компетентність
1. Виступи на педрадах, нарадах, семінарах, засіданнях освітянських спільнот
Навчальний рік |
Рівень (всеукраїнський, , міський, районний, шкільний) Назва й тема заходу |
Тема виступу доповіді |
||||
Шкільний рівень |
||||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
Рівень громади, району |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
Обласний рівень |
||||||
|
|
|
||||
Всеукраїнський рівень |
||||||
|
|
|
||||
2.Участь у семінарах, творчих групах, предметних комісіях (експерт), супервізія, (доповіді, виступи, відкриті уроки, майстер-класи, захист проектів, наставництво).
№ з/п |
Назва |
Місце і дата проведення |
Форма участі |
Шкільний рівень |
|||
|
|
|
|
Рівень ТГ |
|||
|
|
|
|
Обласний рівень |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Підготовка переможців ІІ (1,2), ІІІ, ІV етапів Всеукраїнських предметних олімпіад
№ з/п |
Прізвище, і м’я учня |
Клас |
Рівень (ІІ, ІІІ, ІV) |
Місце |
Підтверджено наказом (від____№____) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Підготовлено призерів учнівських конкурсів (із зазначенням прізвищ та імен учнів, зайнятого місця, рівня конкурсу та документа, який підтверджує зазначений результат)_____
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Участь у професійному конкурсі «Вчитель року», сертифікації , результат участі_________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ. Інформаційно-цифрова компетентність
1.Використання цифрових технологій, цифрових освітніх ресурсів (приклади)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV.Психологічна компетентність
1.Курси підвищення кваліфікації з даної теми______________________________________
________________________________________________________________________________
2.Індивідуальний підхід у роботі з учнями__________________________________________
________________________________________________________________________________
V.Емоційно-етична компетентність
1.Створення комфортного освітнього простору________________________________________
2.Організація соціальної партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу на основі етичних цінностей__________________________________________________________
________________________________________________________________________________
VІ.Педагогічне партнерство
1.Співпраця з засновником, ВОМС, ЦПРПП, громадськими організаціями________________
2.Робота з батьківською громадою__________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VІІ.Інклюзивна компетентність
1.Курси підвищення кваліфікації з даної теми_________________________________________
________________________________________________________________________________
2.Індивідуальний підхід у роботі з дітьми з ООП______________________________________
________________________________________________________________________________
VІІІ.Здоров’язбережувальна компетентність
1.Робота з учнями _______________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
2.Участь у заходах щодо пропаганди здорового способу життя__________________________
________________________________________________________________________________
ІX.Проєктувальна компетентність
1.Створення безпечного, динамічного освітнього середовища___________________________
________________________________________________________________________________
2.Робота на створенням нормативно-правових документів(річного плану роботи закладу, Стратегії розвитку закладу освіти, Освітньої програми, тощо)___________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
X.Прогностична компетентність
1.Науково-дослідницька робота, власні схвалені та апробовані науково-методичні розробки
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
XІ.Організаційна компетентність
1.Впровадження та поширення ППД_________________________________________________
________________________________________________________________________________
XІІ.Оцінювально-аналітична компетентність
1.Результативність освітньої роботи (Якість освіти за результатами контрольних та діагносту вальних робіт)
Дата |
ВИД Кр |
Клас |
% учнів на достатньому і високому рівні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Результати моніторингових досліджень
Дата проведення |
Клас/якість (%) |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
XІІІ.Інноваційна компетентність
1. Інноваційно-методична робота
№ з/п |
Форми, методи, прийоми роботи |
Тема |
Клас |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Друковані власні методичні розробки у міжатестаційний період______________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
XIV.Рефлексивна компетентність
1.Оцінка власної професійної діяльності_____________________________________________
________________________________________________________________________________
XV.Здатність навчатися протягом життя.
1.Визначення цілей і напрямів підвищення власної професійної майстерності_____________
________________________________________________________________________________
2.Участь у роботі професійних освітянських спільнот, член оргкомітету, журі(форма участі, проведені заходи)________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
3.Громадська робота (участь у політичному житті закладу, ТГ, району)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Педагог ________________ ______________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Заступник директора ________________ _________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)