Розробка "Методична книжка педагога"

Про матеріал
Дана розробка "Методичної книжки педагога" допоможе учителю проаналізувати свою роботу за атестаційний період відповідно до 15 компетентностей Професійного стандарту учителя згідно Нового положення про атестацію, а дирекції закладу освіти організувати роботу щодо атестації педагогічних працівників.
Перегляд файлу

Назва навчального закладу

МЕТОДИЧНА КНИЖКА

________________________________________________________________________________________________________________________

(ПІП педагога)

Посада_________________________________________________________________________

Освіта__________________________________________________________________________

(назва ВНЗ, рік закінчення, спеціальність)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Стаж роботи на займаній посаді (загальний педстаж)________________________________

________________________________________________________________________________

Дата і результат останньої атестації _______________________________________________

________________________________________________________________________________

Підвищення кваліфікації за останні 5 років________________________________________

(з якої спеціальності, номер та дата видачі документа, що підтверджує підвищення кваліфікації )

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Нагороди впродовж останніх 5 років_______________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Науково-методична проблема, яка реалізується____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Участь у методичній роботі у міжатестаційний період

І.Мовно-комунікативна компетентність

1. Участь у конференціях, педагогічних читаннях

№ з/п

Назва

Дата проведення

Форма участі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.Предметно-методична компетентність

1. Виступи на педрадах, нарадах, семінарах, засіданнях освітянських спільнот

Навчальний рік

Рівень (всеукраїнський, , міський, районний, шкільний)                  Назва й тема заходу

Тема виступу доповіді

Шкільний рівень

 

 

 

 

 

 

Рівень громади, району

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обласний рівень

 

 

 

Всеукраїнський рівень

 

 

 

2.Участь у семінарах, творчих групах, предметних комісіях (експерт), супервізія,  (доповіді, виступи, відкриті уроки, майстер-класи, захист проектів, наставництво).

№ з/п

Назва

Місце і дата проведення

Форма участі

Шкільний рівень

 

 

 

 

Рівень ТГ

 

 

 

 

Обласний рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Підготовка переможців ІІ (1,2), ІІІ, ІV етапів Всеукраїнських предметних олімпіад

№ з/п

Прізвище, і

м’я учня

Клас

Рівень (ІІ, ІІІ, ІV)

Місце

Підтверджено наказом (від____№____)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Підготовлено призерів учнівських конкурсів (із зазначенням прізвищ та імен учнів, зайнятого місця, рівня конкурсу та документа, який підтверджує зазначений результат)_____

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Участь у професійному конкурсі «Вчитель року», сертифікації , результат участі_________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІІ. Інформаційно-цифрова компетентність

1.Використання цифрових технологій, цифрових освітніх ресурсів (приклади)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

IV.Психологічна компетентність

1.Курси підвищення кваліфікації з даної теми______________________________________

________________________________________________________________________________

2.Індивідуальний підхід у роботі з учнями__________________________________________

________________________________________________________________________________

V.Емоційно-етична компетентність

1.Створення комфортного освітнього простору________________________________________

2.Організація соціальної партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу на основі етичних цінностей__________________________________________________________

________________________________________________________________________________

VІ.Педагогічне партнерство

1.Співпраця з засновником, ВОМС, ЦПРПП, громадськими організаціями________________

2.Робота з батьківською громадою__________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

VІІ.Інклюзивна компетентність

1.Курси підвищення кваліфікації з даної теми_________________________________________

________________________________________________________________________________

2.Індивідуальний підхід у роботі з дітьми з ООП______________________________________

________________________________________________________________________________

VІІІ.Здоров’язбережувальна компетентність

1.Робота з учнями _______________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

2.Участь у заходах щодо пропаганди здорового способу життя__________________________

________________________________________________________________________________

ІX.Проєктувальна компетентність

1.Створення безпечного, динамічного освітнього середовища___________________________

________________________________________________________________________________

2.Робота на створенням нормативно-правових документів(річного плану роботи закладу, Стратегії розвитку закладу освіти, Освітньої програми, тощо)___________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

X.Прогностична компетентність

1.Науково-дослідницька робота, власні схвалені та апробовані науково-методичні розробки

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

XІ.Організаційна компетентність

1.Впровадження та поширення ППД_________________________________________________

________________________________________________________________________________

XІІ.Оцінювально-аналітична компетентність

1.Результативність освітньої роботи (Якість освіти за результатами контрольних та діагносту вальних робіт)

Дата

ВИД Кр

Клас

% учнів на достатньому і високому рівні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Результати моніторингових досліджень

Дата проведення

Клас/якість (%)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XІІІ.Інноваційна компетентність

1. Інноваційно-методична робота

№ з/п

Форми, методи, прийоми роботи

Тема

Клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Друковані власні методичні розробки у міжатестаційний період______________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

XIV.Рефлексивна компетентність

1.Оцінка власної професійної діяльності_____________________________________________

________________________________________________________________________________

XV.Здатність навчатися протягом життя.

1.Визначення цілей і напрямів підвищення власної професійної майстерності_____________

________________________________________________________________________________

2.Участь у роботі професійних освітянських  спільнот, член оргкомітету, журі(форма участі, проведені заходи)________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

3.Громадська робота (участь у політичному житті закладу, ТГ, району)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Педагог            ________________               ______________________________

                                                         (підпис)                                                        (прізвище, ініціали)

 

Заступник директора                 ________________            _________________________

                                                                                                (підпис)                                                       (прізвище, ініціали)

docx
Додано
1 січня
Переглядів
132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку