Тема: «Правила поведінки та безпеки на уроках інформатики»
Мета: розширити знання дітей стосовно того, що вивчає наука інформатика; як слід поводитися в комп’ютерному класі; навчити їх правил безпечної поведінки під час роботи з пристроями та інструментами. Розвивати вміння спілкуватися рідною мовою. Виховувати бажання вчитися.
Обладнання та наочність: презентація, телевізор.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку:
І. Організаційний етап
Створення атмосфери психологічного комфорту.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
Для того, щоб почати наш урок та дізнатися про, що піде мова, я вам пропоную розв’язати ребуси.
ІНФОРМАТИКА
ІНФОРМАЦІЯ
БЕЗПЕКА
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Любі дітки, ми з вами живемо у світі інформації, вона нас оточує повсюди. А для того, що навчитися працювати з інформацією, нам стане у нагоді – наука інформатика та її помічники – комп’ютери.
Наука інформатика вивчає:
Це, та все інше, ми будемо з вами вивчати на уроках інформатики.
А головними помічниками для нас будуть – комп’ютери.
Подивіться, в нашому класі багато комп’ютерів, тому він, ще називається – комп’ютерним класом. Це клас, де потрібно обов’язково дотримуватися правил поведінки та техніки безпеки.
Правила:
IV. Усвідомлення набутих знань
V. Фізкультхвилинка
VІ. Формування вмінь та навичок
https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ
Релаксація
Гімнастика для очей
VІІ. Підбиття підсумків уроку
Рефлексія.
Прошу учнів підняти смайлики: засвоїв урок- зелений, не засвоїв – червоний смайлик.