14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Правильна постава для молодшого шкільного віку

Про матеріал
Основною складовою уроку з фізичної культури має біти оздоровлення дітей. Особливу увагу потрібно приділяти основам та формуванню правильної постави. Навчити дітей застосовувати дані вправи самостійно вдома та навчити їх слідкувати за своїм здоров'ям.
Перегляд файлу

Урок коригувальної гімнастики

для учнів 2 класу

(тривалість уроку 40 хв)

Тема: Коригувальна гімнастика.

Завдання: 1. Ознайомити дітей «Постава, як показник здоров’я».

                  2. Вивчити вправи корекції для правильної постави.

                  3. Навчити дітей самостійно використовувати вивчені вправи вдома.

                  4. Рухливі ігри для корекції правильної постави.

Обладнання: м’ячі, мішечки з піском (книги), гімнастичні стінки, гімнастичні лави, кубики, гімнастичні мати.

Міце проведення: спортивний зал.

№п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

  1.  

Підготовча частина

7-10 хв

 

 

1. Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

2. Біг звичайний.

3. Ходьба на носках, руки вгору.

 

4. Ходьба на п’тках, руки в замок за спину.

5. Ходьба звичайна, на носках та на п’ятках з утриманням на голові невеликої подушечки з піском (ватної баранки, книги…).

 

6. Вистрибування вгору з повного присіду, руки вгору.

 

7. Рухлива гра «Кенгуру»:

-діти шикуються у дві або три колони. За командою затискають м’яч між колінами або стегнами та, за допомогою стрибків, переміщуються до лінії (яка на відстані 5-6 м) і назад.

 

 

 

 

 

До 1 хв

 

 

2-3 кола

15 сек

 

15 сек

 

До 2 хв

 

 

 

 

10-15 стр.

 

 

2-3 хв

-з/у на наявність спортивного одягу, на здоров’я дітей;

-темп повільний;

-коліна рівні, живіт втягнути;

-тулуб рівний, коліна рівні;

-вправу ускладнювати коловими обертами рук вперед та назад або згинання та розгинання рук;

-під час вистрибування вгору ноги, тулуб, руки повністю випрямити;

-гравці команд, що вишикувалися в колони, по черзі повинні дострибати до позначеної лінії назад з м’ячем, затисненим між колінами або стегнами;

  1.  

Основна частина

20-25 хв

 

 

1.Набувати положення правильної постави біля вертикальної стінки (стіни, дверей). Запам’ятати це положення і, не порушуючи його, зробити крок уперед, а потім – назад.

2.Притиснутись до стіни спиною, сідницями та п’ятками, присісти з прямою спиною, не припиняючи торкання стіни потилицею, спиною та сідницями, руки вгору, повернутись у вихідне положення.

3.Стоячи біля стіни в положенні правильної постави, підняти руки вгору, в сторони, вперед, покласти на пояс.

4.Стоячі біля стіни в положенні правильної постави, зігнути праву ногу вперед, захопити гомілку руками і притиснути до тулуба. Те ж саме лівою ногою.

5. У положенні правильної постави біля стіни покласти на голову мішечок з піском (книжку або інший предмет) вагою 200-300 г. Пройти до протилежної стіни, обходячи фішки, різні предмети, м’ячі, хаотично розкиданні по підлозі.

6.З предметом на голові (мішечок з піском, книга) встати на гімнастичну лаву та зійти з неї назад.

7.Рухлива гра «Ноги від землі»:

- усі гравці вільно бігають по майданчику, а ведучий їх наздоганяє. Рятуючись відпере слідування, гравці повинні набути такого положення, щоб ступні їхніх ніг не торкалися землі: повиснути на чому-небудь, підняти ноги вгору.

4-8 раз.

 

 

 

 

4-8 раз.

 

 

 

 

 

4-8 раз.

 

 

6-8 раз.

 

 

 

 

4-6 раз

 

 

 

 

 

8-10 раз

 

 

3-5 хв

-утримати положення правильної постави;

 

 

 

-стопи не відривати від підлоги, утримувати правильне положення тулуба;

 

 

-не втрачаючи правильної пози та не відходячи від стіни;

-не втрачаючи правильної постави та не відходячи від стіни;

 

 

-утримувати правильну поставу, не давати мішечку (книжці) впасти на підлогу;

 

 

-утримувати правильну поставу, темп повільний;

 

-гравців, у яких ноги «від землі» чіпати не можна, кого все ж зловили – стає ведучим;

 

  1.  

Заключна частина

3-5 хв

 

 

1.Сидячи на гімнастичній лаві,  зробити упор на праву та ліву руки по обидві сторони тулуба. За свистком відірвати сідниці від лави, а ноги вирівняти вперед.

2.В.п.- лежачи на грудях, кисті з’єднати за спиною. Відвести голову і плечі назад, руки назад-вгору, вигнутися і тримати положення 3-5 сек.

3.Психогімнастика «Емоції»:

-показувати за допомогою міміки обличчя ріні емоції.

4. Шикування, підведення підсумків уроку.

4-6 раз

 

 

 

 

4-6 раз

 

 

3-4 раз

 

 

До 1 хв

-тримати себе за допомогою сили рук, ноги рівні;

 

 

-прогнутись в спині, ноги не відривати від підлоги;

 

-виконувати за командою вчителя.

 

-з/у на поведінку під час уроку.

 

docx
Додано
10 квітня
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку