Урок коригувальної гімнастики
для учнів 2 класу
(тривалість уроку 40 хв)
Тема: Коригувальна гімнастика.
Завдання: 1. Ознайомити дітей «Постава, як показник здоров’я».
2. Вивчити вправи корекції для правильної постави.
3. Навчити дітей самостійно використовувати вивчені вправи вдома.
4. Рухливі ігри для корекції правильної постави.
Обладнання: м’ячі, мішечки з піском (книги), гімнастичні стінки, гімнастичні лави, кубики, гімнастичні мати.
Міце проведення: спортивний зал.
№п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина |
7-10 хв |
|
|
1. Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.
2. Біг звичайний. 3. Ходьба на носках, руки вгору.
4. Ходьба на п’тках, руки в замок за спину. 5. Ходьба звичайна, на носках та на п’ятках з утриманням на голові невеликої подушечки з піском (ватної баранки, книги…).
6. Вистрибування вгору з повного присіду, руки вгору.
7. Рухлива гра «Кенгуру»: -діти шикуються у дві або три колони. За командою затискають м’яч між колінами або стегнами та, за допомогою стрибків, переміщуються до лінії (яка на відстані 5-6 м) і назад.
|
До 1 хв
2-3 кола 15 сек
15 сек
До 2 хв
10-15 стр.
2-3 хв |
-з/у на наявність спортивного одягу, на здоров’я дітей; -темп повільний; -коліна рівні, живіт втягнути; -тулуб рівний, коліна рівні; -вправу ускладнювати коловими обертами рук вперед та назад або згинання та розгинання рук; -під час вистрибування вгору ноги, тулуб, руки повністю випрямити; -гравці команд, що вишикувалися в колони, по черзі повинні дострибати до позначеної лінії назад з м’ячем, затисненим між колінами або стегнами; |
|
Основна частина |
20-25 хв |
|
|
1.Набувати положення правильної постави біля вертикальної стінки (стіни, дверей). Запам’ятати це положення і, не порушуючи його, зробити крок уперед, а потім – назад. 2.Притиснутись до стіни спиною, сідницями та п’ятками, присісти з прямою спиною, не припиняючи торкання стіни потилицею, спиною та сідницями, руки вгору, повернутись у вихідне положення. 3.Стоячи біля стіни в положенні правильної постави, підняти руки вгору, в сторони, вперед, покласти на пояс. 4.Стоячі біля стіни в положенні правильної постави, зігнути праву ногу вперед, захопити гомілку руками і притиснути до тулуба. Те ж саме лівою ногою. 5. У положенні правильної постави біля стіни покласти на голову мішечок з піском (книжку або інший предмет) вагою 200-300 г. Пройти до протилежної стіни, обходячи фішки, різні предмети, м’ячі, хаотично розкиданні по підлозі. 6.З предметом на голові (мішечок з піском, книга) встати на гімнастичну лаву та зійти з неї назад. 7.Рухлива гра «Ноги від землі»: - усі гравці вільно бігають по майданчику, а ведучий їх наздоганяє. Рятуючись відпере слідування, гравці повинні набути такого положення, щоб ступні їхніх ніг не торкалися землі: повиснути на чому-небудь, підняти ноги вгору. |
4-8 раз.
4-8 раз.
4-8 раз.
6-8 раз.
4-6 раз
8-10 раз
3-5 хв |
-утримати положення правильної постави;
-стопи не відривати від підлоги, утримувати правильне положення тулуба;
-не втрачаючи правильної пози та не відходячи від стіни; -не втрачаючи правильної постави та не відходячи від стіни;
-утримувати правильну поставу, не давати мішечку (книжці) впасти на підлогу;
-утримувати правильну поставу, темп повільний;
-гравців, у яких ноги «від землі» чіпати не можна, кого все ж зловили – стає ведучим;
|
|
Заключна частина |
3-5 хв |
|
|
1.Сидячи на гімнастичній лаві, зробити упор на праву та ліву руки по обидві сторони тулуба. За свистком відірвати сідниці від лави, а ноги вирівняти вперед. 2.В.п.- лежачи на грудях, кисті з’єднати за спиною. Відвести голову і плечі назад, руки назад-вгору, вигнутися і тримати положення 3-5 сек. 3.Психогімнастика «Емоції»: -показувати за допомогою міміки обличчя ріні емоції. 4. Шикування, підведення підсумків уроку. |
4-6 раз
4-6 раз
3-4 раз
До 1 хв |
-тримати себе за допомогою сили рук, ноги рівні;
-прогнутись в спині, ноги не відривати від підлоги;
-виконувати за командою вчителя.
-з/у на поведінку під час уроку. |