Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.

Про матеріал
план конспект до презентації "Правильно переношу слова з апострофом після префіксів "
Перегляд файлу

 

Конспект уроку української мови.

Урок № 43.  Правильно переношу слова з апострофом після префіксів

 

Мета: вчити правильно переносити слова з апострофом після префіксів; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови,  до традицій своєї країни.

Обладнання:  презентація ,підручник, олівець , лінійка

Хід уроку

І. Вступна частина.

1 . Емоційне налаштування.
Дзвенить струмочком рідна мова,

Усі слова знайомі в ній,

Але писати кожне слово

У мові правильно зумій.

 

2. Повідомлення теми уроку

Сьогодні на уроці ми побуваємо у Тернопільській області в гіпсових печерах.

 Будемо вчитися переносити слова з апострофом після префіксів.

3.Робота в зошиті.

Відкриваємо робочі зошити,записуємо сьогоднішнє число,класна робота.Зверніть увагу на екран та спишіть каліграфічну хвилинку.

-Відкладіть ручки в сторону та зробимо гімнастику для очей.Увага на екран.

Слайд 5. Гімнастика для очей.

ІІ. Основна частина.

Робота з підручником. Вправа 1 с.61.

Прочитай групи слів. Пригадай правила переносу слів кожної групи. -Поясніть , за яким із правил будеш переносити слова з апострофом після префікса.
Перевір свою думку за правилом,яке знаходиться на с.61 вправа2.

 ( Слайд 8-9) Вправа 3. Спиши слова, поділяючи їх на склади для переносу. Склади й запиши речення зі словом, яке не можна переносити.

(З'їм.Я сьогодні з'їм два булочки )

(Слайд 10-11 )Вправа 4. Прочитай повідомлення Родзинки. Випиши слова з апострофом, поділяючи на склади для переносу. Познач у них префікс.

Чи всі слова мають префікс?

(Слайд 12-14). Вправа 5. Напиши розповідь про гіпсові печери за поданими запитаннями.
(слайд 13- відео з подорожжю до печери )

Слайд 15. Фізкультхвилинка.

Слайд 16. Вправа 6. Разом із сусідом/сусідкою по парті виконайте

завдання Щебетунчика.

Слайд 17. Відео-подорож до міста Тернопіль

Слайд 18. Вправа 7. Прочитай текст. Зроби висновок, чи правильно ти зрозумів/зрозуміла  значення  слова  Тернопіль. Побудуй звукову схему цього слова.

 

ІІІ. Заключна частина.

  1. Підсумок.
  2. Рефлексія.

Слайд 19. Рефлексія «Загадкові лампочки ».

Обери колір лампочки та продовжи речення

  1. Домашнє завдання.

   Вдома вам потрібно повторити попередні правила про префікси, та вміти гарну формулювати їх.

-Урок закінчено,дякую за увагу!

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Пасічник Марія
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку