Тема. Державний лад.
Мета: вчити формулювати вміння аналізувати текст підручника, стисло викладати свою думку та робити висновки, розвивати пам'ять, , виховувати почуття коллективизму.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: малюнки, таблиці, підручник, карта.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація знань учнів
Учні мають навести приклади держав з різними формами правління, політичними режимами та формами територіального устрою.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Завдання
Скласти схему «Форма держави» (зразок схеми подано на с.12).
Запитання
1. Що спільного між усіма антидемократичними режимами?
2. Чим відрізняється демократичний режим від антидемократичного?
3. Диспут « Який режим у нашій школі? »
«Мозковий штурм»
Які ознаки, на вашу думку, характерні для демократичного правління?
ІV. Фізична хвилинка.
Завдання
Порівняти форми територіального устрою.
V. Закріплення вивченого матеріалу
Завдання
Визначте політичний режим і територіальний устрій нашої держави.
V. Домашнє завдання
1. Опрацювати матеріал підручника.
2. Навести 1—2 приклади держав з різним територіальним устроєм та політичним режимом.
3. Підготуватися до диспуту «Україна —• демократична, правова держава».