Предметне малювання в середній групі Тема заняття: «Горобчик» За мотивами літературного твору «Миша й горобчик»

Про матеріал

Програмовий зміст:

Вчити дітей малювати горобчика, передавати особливості зовнішнього вигляду птаха - будови тіла й забарвлення. Удосконалювати техніку малювання гуашшю, вільно вести пензлем за ворсом, повторюючи обриси силуету. Розвивати відчуття кольору й форми. Виховувати інтерес до казок ,природи, бажання відтворювати в малюнку естетичні емоції й отримані уявлення, самостійність, чуйність.

Попередня робота.

Спостереження за птахами на прогулянці в парку. Бесіда про птахів. Розглядати зображень птахів.

Матеріали, інструменти, обладнання.

Аркуш паперу, пензлі, банки з водою, підставки під пензлі, фломастери, серветки паперові та з тканини

Перегляд файлу

Програмовий зміст:

Вчити дітей малювати горобчика, передавати особливості зовнішнього вигляду птаха - будови тіла й забарвлення. Удосконалювати техніку малювання гуашшю, вільно вести пензлем за ворсом, повторюючи обриси силуету. Розвивати відчуття кольору й форми. Виховувати інтерес до казок ,природи, бажання відтворювати в малюнку естетичні емоції й отримані уявлення, самостійність, чуйність.

Попередня робота.

Спостереження за птахами на прогулянці в парку. Бесіда про птахів. Розглядати зображень птахів.

Матеріали, інструменти, обладнання.

Аркуш паперу, пензлі, банки з водою, підставки під пензлі, фломастери, серветки паперові та з тканини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       Хід заняття :

І .Організаційна частина .

 Вихователь:    -  У нас сьогодні ніби свято –

                            Гостей хороших так багато!

                            Туди – сюди ви подивіться

                            Та веселенько посміхніться!

Звучить ніжна мелодія.

Діти до нас сьогодні прийшли на заняття два загадкових гостя, а хто це треба відгадати загадки:

         Маленький хлопчику сирій свитинці

        По дворах стрибає, крихти збирає.

                                                                    (Горобець)

У норі хатинку має хліб, сирочок полюбляє.
По підлозі тишком-нишком бігає сіренька...


                                                              (Мишка)

ІІ. Мотивація

  • Так діти це миша і горобець ,вони прийшли розповісти вам свою історію. Сідайте на cтільці і послухайте казку

 

 

 

                 Миша і горобчик

Були собі миша й горобець. Дружно жили, у злагоді. Ні сварок, ні образ не знали. Перед кожною справою радились одне з одним, будь-яку роботу спільно виконували.

Одного разу миша з горобцем знайшли на дорозі три житні зернинки. Думали-думали, що з ними зробити, й надумали поле засіяти. Миша землю копала, горобчик боронив.

Чудове жито вродилось! Миша гострими зубками швидко його пожала, а горобчик крильцями спритно обмолотив. Зернинка до зернинки зібрали вони весь урожай і стали ділити його: одне зернятко — мишці, одне — горобчику, одне — мишці, одне — горобчику... Ділили, ділили, і одне зернятко зайве залишилося.

Миша перша сказала:

  •                 Це зернятко моє: коли я орала, ніс і лапки до крові натрудила.

Горобець не згодився:

  •                 Ні, це зернятко моє. Коли я боронив, крильця до крові набив.

Чи довго вони сперечалися — хто чув, той і знав, а нам невідомо. Тільки горобець раптом склював зайве зернятко й полетів геть. «Нехай спробує мене наздогнати й моє зернятко відібрати», — подумав він.

Мишка не погналася за горобцем. Засмутилаcя, що перша затіяла сварку .Свою частку до своєї комори перетягла. Чекала, чекала горобця ,щоб помиритись, не дочекалася. І його частину  до своєї комори зсипала. Усю зиму прожила сита. Горобець же залишився ні з чим, до весни голодним.

 Ось яка пригода відбулася, як же ми можемо допомогти нашим товаришам?

(Треба їх помирити)(Мишка могла подзвонити горобчику, або горобчик міг би написати меседж в комп’ютері ….)

Погляньте діти мишка й досі чекає горобчика

Який горобчик?(Рухливий, жвавий, швидкий, проворний, спритний, веселий)

  •                  Що робить горобчик? (Стрибає, збирає крихти, дзьобає , цвірінькає)
  •                  Уявіть себе маленькими горобчиками.

Психогімнастика «Я - горобчик»

ІІІ. Продуктивна діяльність

  •                  Діти давайте розглянемо горобчика який він?( у горобчика маленький тулуб схожий на круг, голова маленька кругла, крила невеличкі, хвіст подовжений, пір’я коричневе з сірим, дзьоб короткий , очі чорні намистинки)

Але горобчик дуже сумний, йому одному дуже самотньо          Давайте ми з вами намалюємо горобчика і помиримо друзів.

- Діти спочатку намалюємо сірою фарбою круг(тулуб) ,та коло поменше (голову),суміщаючи їх , щоб утворилась фігура горобчика.

- Коли фарба висохне, домалюємо коричневою фарбою шапочку на голові, і коричневу спинку, крильця, ніжки, дзьобику вигляді трикутника, а око намалюємо чорною фарбою.

(Діти сідають за столи, малюють)

-Поки сохне сіра фарба, давайте дамо відпочити нашим пальчикам

Пальчикова гімнастика «Пташки»

Діти поки наші роботи висохнуть, давайте пригадаємо мирилочку для наших друзів

Мири-мир -мирися,

Швидко - не барися .

Хлопчики й дівчатка,

Пташечки й звірятка,

Трави й квіти в лузі

Дружать всі в окрузі

Наші маленькі друзі помирилися і приготували для вас сюрприз.

 

 

 

 

 

 

 

              Нікопольський міський відділ освіти та науки

 

Предметне малювання в середній групі

 

 Тема заняття: «Горобчик»

За мотивами літературного твору «Миша й горобчик»


                                                                          КДНЗ № 47

                                                                          Вихователь:

                                                                          Вареникова І. М.

                                                                                 Група № 8

                                          м. Нікополь

                                              2016 рік                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 липня 2018
Переглядів
19918
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку