«Предметні картки» Інтерактивна логопедична вправа.
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: розвиток мислення, уваги, збагачення активного словника.
Хід вправи: Добрий день, дітки! У мене до вас запитання. Скажіть, хто допомагає матусі у прибиранні?(Діти відповідають). Отже, порядук в будинку ви підтримуєте! І сьогоднішня вправа буде для вас просто маленькою дрібницею. Вчора Фаєр передав мені цілу купу різних карток з листом, в якому було написано: «Друзі, привіт! Допоможіть, будь – ласка, виконати завдання. На картках намальовані різні картинки, наприклад: тарілка, чашка, шорти і т.д. Так от, треба визначити що є що, майка і тарілка – це одяг, шорти і чашка – це посуд, все інше також треба розподілити. Сподіваюсь на вашу допомогу».
Логопед: Дітки, здається мені, що Фаєр вже допустив помилку. Я пропоную приступати до виконання вправи і навчити його. Згодні? (Діти відповідають). Тож, будьте уважні! Я називаю предмети, ви їх шукаєте на малюку і визначаєте, до якої категорії вони відносяться.
Тарілка і чашка – це…
Шорти і майка – це…
Яблуко і груша – це…
Огірок і помідор – це…
Сорока і ластівка – це…
Кішка і собака – це…
Вітер і сніг – це…
Кросівки і туфлі – це…
Сережки і браслет – це…
Холодильник і мікрохвильова піч – це….
Як швидко ви впорались, молодці! Тепер чекаємо Фаєра у гості і все йому розкажемо. А зараз давайте зробимо підсумок нашої вправи.
Рефлексія: У мене є знак оклику і знак питання, якщо вам легко вдалося виконати вправу – то обираєте знак оклику, а якщо ж виникли труднощі – то навпаки, знак питання.