Система інклюзивної освіти в Данії

Про матеріал
Матеріал для ознаймлення з особливостями інклюзивної освіти в Данії. В презентації висвітлені принципи організації іклюзивної освіти, освітні можливості для учнів, "Закон Янте".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЗ “ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ К. Д. УШИНСЬКОГО” ННІФКСР Особливості інклюзивної освіти в ДаніїПідготувала студентка І курсу магістр 016 «Спеціальна освіта»Савченко М. В.

Номер слайду 2

Виховання дітей в Данії - важливий процес, який знаходиться під контролем держави. Діюча в даний час в країні система освіти, яка була прийнята в 1994 році, має ряд істотних відмінностей від освітньої системи в країнах СНД. Так, рішення всіх питань, пов'язаних з отриманням дитиною освіти, в Данії повністю покладено на батьків: саме вони визначають, чи буде дитина відвідувати школу або ж здобуде освіту іншим способом. Примітно, що саме по собі навчання дітей і підлітків є в цій країні обов'язковим, однак його методи вибирають батьки.

Номер слайду 3

У скандинавських країнах велику увагу приділяють дітям з обмеженими можливостями. Освіта дітей з відхиленнями у розвитку в Данії проводиться відповідно до державної програми, основне завдання якої полягає в максимальній інтеграції таких дітей у суспільство. Зокрема, важливою частиною даної програми є спільне навчання хворих і здорових дітей в рамках однієї школи і навіть класу. Такий підхід називається інклюзивним.

Номер слайду 4

В останні кілька десятиліть організація освітньої системи була підпорядкована трьом принципам: - нормалізації: політика суспільства, роздільна людям з проблемами в розвитку вести життя, максимально наближену до нормальної; - інтеграції: спроба однаково виховувати як повноцінних дітей, так і дітей з відхиленнями у розвитку, скасовуючи ярлики «недолюдей», «того відсталого» та ін .; - регіоналізації: спроба залучити державні служби та право рішень на практиці якомога ближче до людей, до муніципалітету або округу.

Номер слайду 5

С 60-х годов 20 в. датское общество было организовано таким образом, что все эти три принципа выполнялись. Были изданы законы и приняты меры, направленные на развитие нормализации и интеграции людей со специальными нуждами, открыты «народные школы».

Номер слайду 6

У Данії більше не існує окремої системи спеціальної освіти, а є мережа різних типів навчання, - від звичайного до високо спеціалізованого, велика частина якого тісно пов'язана з системою загального шкільної освіти. Потрібно відзначити, що концепція «Народна школа» включає в себе обидва типи навчання. Загальна і спеціальну освіту потрапляють під одні і ті ж законодавчі рамки і мають однакові цілі і завдання.

Номер слайду 7

Освітні можливості для учнівзагальна школа з одним учителем понад нормуфахівець, який відповідає за процес навчання таких учнівклас спеціальної освіти при місцевій школіклініка спеціальної освіти при загальноосвітній школігрупи спеціального навчання, які взаємопов'язані із загальноосвітньою школоюклас спеціальної освіти при загальноосвітній школі поза районом, де знаходиться місцева школа

Номер слайду 8

спеціальна школаспеціальна школа-інтернат або установа постійного проживаннявідділення спеціальної освіти, яке взаємопов'язане із загальноосвітньою школою (подвійна школа або школи - «близнюки»)

Номер слайду 9

Учні з фізичними відхиленнями, крім специфічних іншому, пов'язаних з формою їх порушень, які не мають інших проблем навчання в школі, займаються в відповідно до загальної програми і отримують спеціальну допомогу протягом кількох годин в тиждень.

Номер слайду 10

Більшість учнів з серйозними проблемами в розвитку навчаються не в «класі», а в «клініці». У клініці є класні кімнати, оснащені корекційними навчальними матеріалами. Уроки ведуться спеціальним педагогом. Діти з проблемами в поведінці або в навчанні по одному з основних предметів навчаються в клініці, в той час як їх клас проходить те ж саме. Метою навчання є прагнення до повернення дітей із спеціального класу в звичайний.

Номер слайду 11

«Закон Янте» або 9 особливостей школи в Данії - цепринцип рівності – рівної цінності, рівнозначності – усіх його учасників. Нікому не відмовляють. Те, що сьогодні ти перший, не робить тебе переможцем. Не довіряти - непристойно. Діти школою ходять босі, а їдять холодне. Емансипація вчителів

Номер слайду 12

Дисципліна як тімбілдінг. Сродне навчання. Учні оцінюють тест, а не тест учнів. Домашку в школі робити не можна

Номер слайду 13

В даний час в Данії існує 34 спеціальних школи, 26 з яких - для розумово відсталих учнів, 3 - для глухих учнів і по одній школі для сліпих, фізично недорозвинених, хворих на епілепсію, дислексією і дітей з аутизмом. У розпорядженні шкіл є безліч засобів по корекційно-розвивального навчання дітей з конкретним типом відхилень.

Номер слайду 14

У них працюють психологи, логопеди, фізіотерапевти і лікарі. Школа «мовленнєвих» відхилень пропонує навчання і дорослим, в ній є відділення для дітей з ринолалія. Є також група спеціальних педагогів, які виїжджають на місця, де навчаються діти зі слуховими і зоровими вадами, а також розладами мови. Для допомоги дітям і відбору дітей з проблемами в розвитку існують шкільні служби психологічної підтримки, в яких працюю психологи-педагоги, вчителі спеціальної освіти, медики, психологи та соціальні працівники. Також в них задіяні консультанти і радники з вузьким проблемам, наприклад, пов'язаним з вибором професії

Номер слайду 15

Як тільки вчитель стикається на практиці з проблемами в навчання він повільно звертається в шкільну службу психологічної допомоги. Спочатку дитина проходить обстеження у педагога-психолога в залежності від природи і тяжкості його проблем обстежується іншими фахівцями.Ґрунтуючись на проведеному обстеженні учителем і спеціальним педагогом за участю батьків розробляється індивідуальна навчальна програма. Навчання за цією програмою проводить учитель і спеціальний педагог. Ця програма може з'єднувати в себе різні форми навчання: від спеціальної підтримки в класі до окремої від інших за формою спеціального навчання. Ця програма може зазнавати змін на основі показуються учнем результатів.

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
21 березня 2021
Переглядів
1748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку