Числові та буквені Вирази. Формули. Урок №3 Вчитель математики та фізики Сербівської ЗШ І-ІІІст. Попик Г. Л.
Номер слайду 2
ВИКОНАЙ ДІЇ:
Номер слайду 3
ВИРАЗИБУКВЕНІЧИСЛОВІУТВОРЕНІ ІЗ ЧИСЕЛ,МАТЕМАТИЧНИХ ДІЙ ТА ДУЖОКУТВОРЕНІ ІЗ БУКВ, ЧИСЕЛ,МАТЕМАТИЧНИХ ДІЙ ТА ДУЖОК23 + 45; 56 – 40;34: (46 – 29)а - 3; х + у;3(у – 25) =4
Число – одне з найголовніших понять математики. У давнину у слов’янських мовах слово “число” означало знак, символ,поняття, ідея. Підсловом “числити “ в ті часи розуміли “думати.”
Номер слайду 11
Практичне завданнявиконайте вимірювання поверхні вчительського стола та скориставшись формулою для обчислення площі прямокутника , обчисліть площу його поверхні. S = a * ba – довжина прямокутника,b – ширина прямокутника
Номер слайду 12
s = v ∙ t t = s : v v = s : t s = v ∙ t12 км120 кмv = s : t15 км/год6 км/год6 м/сt = s : v6 год2 год10 хв90 км2 год60 км/год3600м. Формула шляху.