Презенація, яку можна використати на уроці у 5 класі при вивченні теми "Десяткові дроби". Презентація цікава дітям, так як зроблена у вигляді подорожі в казку з героями казок.
Подорож в казку «Десяткові дроби» 5 клас. Румен Людмила Юріївна, Кочержинський НВК
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Літаючий килим летів 2 год. зі швидкістю 132 км/год. і 3 год. зі швидкістю 143 км/год. Знайти середню швидкість літаючого килима за весь час перельоту.
Номер слайду 4
Посадка на літаючий килим завершена. Ми летимо в королівство казок. Під нами тридевяте королівство, тридесяте государство. Килим опускається донизу, і ми з вами ступаємо на казкову землю. Вам випадає далека дорога по країні казок. Довжину цієї дороги ви дізнаєтесь, розв’язавши слідуючу задачу:
Номер слайду 5
Дорога складається з из чотирьох участків. Перший участок має довжину 4,35 км, другий – в 1,5 рази довший першого, третій довший другого на 1,03 км, четвертий – в 2,5 рази коротший третього. Знайдіть довжину дороги.
Номер слайду 6
В дорогу! Я бачу будиночок Баби Яги і чую її жалібний голос. Детушки, помогите мне, отоприте дверь! Я поссорилась с Кощеем Бессмертным, и он закрыл дверь – ни одно колдовство не помогает ее открыть. Дверь сама откроется, если найдете корень уравнения…
Лодочна база знаходиться в 34,3 км від вас вверх по річці. Швидкість течії річки 1,3км/год. Щоб до вас добратися лодочник від бази повинен пливти на лодці 3,5 год. Знайдіть власну швидкість лодки.
Номер слайду 9
Ми вчасно перебралися через річку, так як я бачу карету, в якій їде Кіт в чоботях. Він може нас подвезти.
Номер слайду 10
Площа одного поля 207,5 га, а площа другого – на 17 га меньша. Скільки пшениці зібрали з обох полів, якщо з кажного гектара першого поля зібрали 32,4 ц, а з кожного гектара другого – 28,6 ц. Відповідь округліть до цілих. Карета їде мимо пшеничного поля, і Кіт звертається до косарів: Ей, косарі! Скажіть королю, Що ці поля належать маркізу Карабасу! - Добре, скажемо, якщо ти допоможеш розв’язати нам задачу.
Номер слайду 11
Продолжимо шлях. Хто це сидить такий засмучений? Так це ж Буратіно! - Хто тебе так засмутив? Мальвіна! Розумна дуже! Сама цілий день розв’язує якісь приклади і мене заставляє, та ще й погрожує без обіду залишити! Допоможіть справитись із завданням:
Номер слайду 12
Допоможіть справитись із завданням:
Номер слайду 13
Знову в дорогу! Я бачу будинок. Давайте ввійдемо туди. Подивіться уважно:в дальньому кутку кімнати сидить наш друг старик Хоттабич. Він чомусь сильно засмучений. Виявляється миші забралися в шафу з його рукописами і зіпсували їх. Старик Хоттабич мучиться, але не може їх відтворити. Допоможемо йому..
Номер слайду 14
Вставте замість * пропущені цифри: ;
Номер слайду 15
: Самостійна робота: В а р і а н т 1. В а р і а н т 3. В а р і а н т 2. В а р і а н т 4. Старик Хоттабич дякує вам і перед поверненням з казки пропонує назвати його «професію», ім’ям ключ до разгадки.
Номер слайду 16
В – 1. 8,24 824 82,4 8240 В – 2. 4369 0,4369 43,69 4,369 В – 3. 123,4 12,340, 1234 0,1234 В – 4. 0,7825 7825 782,5 7,825 Д Ж И Н