{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802}ПИСЕМНОСТІІНВЕРСІЯДІЄСЛОВАМРІЯТИЕРУДИТТЕКСТКросворд9 листопада відзначають День... Зворотній порядок слів у реченні…Присудок виражається найчастіше особовими формами…Вкажіть головне слово у словосполученні мріяти про щастя…Людина, що має глибокі, різносторонні знання…Група речень, що зв’язані між собою за змістом…
Спостереження. Українці, починаючи з 1997 року, відзначають День української писемності та мови. У церковному календарі день вшанування пам'яті Преподобного Нестора Літописця припадає на 9 листопада. Не́стор Літопи́сець – київський літописець та письменник. З молодих літ він явив навики в усіх чернечих чеснотах. Преподобний належить до найосвіченіших людей Київської Русі кінця XI – початку XII століття. «Повість минулих літ» – літопис Нестора.
Старий підбадьорював дітей енергійним словом. Порівняймо: Старий літописець підбадьорював дітей енергійним словом. Розгніваний, отямившись, гнівається сам на себе. (Нестор Літописець)Десь далеко з-за діброви лине «кру». Тисячне «ура!» грозою сколихувало податливі набряклі луги. Любить свій край – це для народу жить, боротися за юне, за нове. У маленькій келії сиділо двоє. Вона співоча й мелодійна в нашого народу. Це «добре» прозвучало тепер м’яко.
Так багато різних мов існує в світі,Знають добре навіть це маленькі діти. Кожна кращою є для свого народу,Богом українська дана в нагороду! Всім гостям ми раді, хто повагу має, До традицій наших й мову хто вивчає. Тим, кому до українського байдуже, Ми не подамо руки з тобою, друже! Стань поруч і заспіваймо, брате, Мову батьківську всім треба знати. Мову держави, в якій живемо, Прапор якої у світ несемо! Хто б ти не був і якої віри, Насамперед ти є українець! Тож гідним будь України-неньки, Мову козацьку люби серденьком!
Домашнє завдання та інструкція його виконання1. Опрацювати теоретичний матеріал з підручника.2. Завдання різнорівневого характеру. І. Середній рівень. Виконати вправу з підручника 2 (с.35) ІІ. Достатній рівень. До кожного правила виписати речення з худ. літератури. ІІІ. Високий рівень. Скласти речення з простими і складеними підметами до картин, які вони бачили, коли слухали пісню.