{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802}ПИСЕМНОСТІІНВЕРСІЯДІЄСЛОВАМРІЯТИЕРУДИТТЕКСТКросворд9 листопада відзначають День... Зворотній порядок слів у реченні…Присудок виражається найчастіше особовими формами…Вкажіть головне слово у словосполученні мріяти про щастя…Людина, що має глибокі, різносторонні знання…Група речень, що зв’язані між собою за змістом…
Номер слайду 3
Підмет як головний член речення. Способи вираження підмета
Номер слайду 4
Спостереження. Українці, починаючи з 1997 року, відзначають День української писемності та мови. У церковному календарі день вшанування пам'яті Преподобного Нестора Літописця припадає на 9 листопада. Не́стор Літопи́сець – київський літописець та письменник. З молодих літ він явив навики в усіх чернечих чеснотах. Преподобний належить до найосвіченіших людей Київської Русі кінця XI – початку XII століття. «Повість минулих літ» – літопис Нестора.
Номер слайду 5
Старий підбадьорював дітей енергійним словом. Порівняймо: Старий літописець підбадьорював дітей енергійним словом. Розгніваний, отямившись, гнівається сам на себе. (Нестор Літописець)Десь далеко з-за діброви лине «кру». Тисячне «ура!» грозою сколихувало податливі набряклі луги. Любить свій край – це для народу жить, боротися за юне, за нове. У маленькій келії сиділо двоє. Вона співоча й мелодійна в нашого народу. Це «добре» прозвучало тепер м’яко.
Номер слайду 6
Протягом життя Нестор писав літописи. Протягом життя він писав літописи. Протягом життя Нестор писав вони. Протягом життя Нестор писав їх. Підмет – Нестор, а не літопис.
Номер слайду 7
Підмет може виражатися такими частинами мови:іменником займенником числівником прислівником прикметником дієприкметником дієсловом у неозначеній формі вигуком
Номер слайду 8
Кожен з нас пізнає себе все життя.Іван Петрович Котляревський – батько нової української літератури.«Повість минулих літ» створена Нестором на межі ХІ-ХІІ століття. Порівняймо: Щек з Хоривом дбають про сестру Либідь. Щек з Хоривом дбає про сестру Либідь.
Номер слайду 9
Нестор сімнадцятирічним юнаком прийшов на служіння до святої обителі.
Номер слайду 10
Робота з підручником
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Так багато різних мов існує в світі,Знають добре навіть це маленькі діти. Кожна кращою є для свого народу,Богом українська дана в нагороду! Всім гостям ми раді, хто повагу має, До традицій наших й мову хто вивчає. Тим, кому до українського байдуже, Ми не подамо руки з тобою, друже! Стань поруч і заспіваймо, брате, Мову батьківську всім треба знати. Мову держави, в якій живемо, Прапор якої у світ несемо! Хто б ти не був і якої віри, Насамперед ти є українець! Тож гідним будь України-неньки, Мову козацьку люби серденьком!
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Робота на платформіClasstime
Номер слайду 16
Сьогодні на уроці я…Найбільші труднощі в мене були…Я запам’ятав(-ла)…
Номер слайду 17
Домашнє завдання та інструкція його виконання1. Опрацювати теоретичний матеріал з підручника.2. Завдання різнорівневого характеру. І. Середній рівень. Виконати вправу з підручника 2 (с.35) ІІ. Достатній рівень. До кожного правила виписати речення з худ. літератури. ІІІ. Високий рівень. Скласти речення з простими і складеними підметами до картин, які вони бачили, коли слухали пісню.