Презентація "Неорганічні сполуки, їх склад, назви. Класифікація. Тренувальні вправи. "

Про матеріал

Неорганічні сполуки, їх склад, назви. Класифікація. Тренувальні вправи.

Продовжити речення:

Оксиди – це…

Кислоти – це…

Основи – це…

Солі – це…

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Станьте, діти, всі рівненько, Посміхніться всі гарненько Посміхніться ви до мене, Поверніться до гостей, Привітайтесь: «Добрий день!»

Номер слайду 2

Тема уроку: Неорганічні сполуки, їх склад, назви. Класифікація. Тренувальні вправи.

Номер слайду 3

Мета уроку: - повторити загальну класифікацію неорганічних речовин на підставі отриманих раніше знань, сформувати знання про склад, класифікацію оксидів, їх назви; - розвивати вміння аналізувати та систематизувати, самостійної роботи; - виховувати толерантне ставлення до оточуючих, повагу до думок інших людей.

Номер слайду 4

Завдання уроку: закріпити раніше отримані знання з теми; активно і уважно виконувати поставлені завдання.

Номер слайду 5

Бесіда 1. На які два класи поділяються всі хімічні речовини? 2. Прості речовини, у свою чергу, поділяються ще на дві групи. Які саме? 3. А на які групи можна розподілити складні речовини? 4. Складних чи простих речовин більше в природі? 5. За якою ознакою можна класифікувати складні речовини? 6. Назвіть відомі вам класи неорганічних речовин

Номер слайду 6

Продовжити речення: Оксиди – це… Кислоти – це… Основи – це… Солі – це… Оксиген у бінарній сполуці має валентність … Валентність кислотного залишку залежить від… Валентність гідроксильної групи завжди … До складу солі, крім кислотного залишку, входить …

Номер слайду 7

Виконати завдання своєї групи Дано такі речовини:

Номер слайду 8

Картка самооцінки - Усні відповідді - Продовжити речення - Робота з картками (кількість виконаних завдань) - Робота в групі (самостійність, взаємодопомога, кількість виконаних завдань) - Примітки

Номер слайду 9

Домашнє завдання Повторити параграфи 5, 8, 11, 13; Виконати письмово завдання робочого зошита с.97 Творче завдання: Написати вірш про один із класів неорганічних сполук.

Номер слайду 10

Підсумок уроку «Мікрофон» Найактивнішими на уроці були такі учні… Що на уроці сподобалось? Як ви оцінюєте власну роботу? Які є пропозиції чи побажання?

ppt
Пов’язані теми
Хімія, Презентації
Додано
27 березня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку