Станьте, діти, всі рівненько, Посміхніться всі гарненько Посміхніться ви до мене, Поверніться до гостей, Привітайтесь: «Добрий день!»
Номер слайду 2
Тема уроку: Неорганічні сполуки, їх склад, назви. Класифікація. Тренувальні вправи.
Номер слайду 3
Мета уроку: - повторити загальну класифікацію неорганічних речовин на підставі отриманих раніше знань, сформувати знання про склад, класифікацію оксидів, їх назви; - розвивати вміння аналізувати та систематизувати, самостійної роботи; - виховувати толерантне ставлення до оточуючих, повагу до думок інших людей.
Номер слайду 4
Завдання уроку: закріпити раніше отримані знання з теми; активно і уважно виконувати поставлені завдання.
Номер слайду 5
Бесіда 1. На які два класи поділяються всі хімічні речовини? 2. Прості речовини, у свою чергу, поділяються ще на дві групи. Які саме? 3. А на які групи можна розподілити складні речовини? 4. Складних чи простих речовин більше в природі? 5. За якою ознакою можна класифікувати складні речовини? 6. Назвіть відомі вам класи неорганічних речовин
Номер слайду 6
Продовжити речення: Оксиди – це… Кислоти – це… Основи – це… Солі – це… Оксиген у бінарній сполуці має валентність … Валентність кислотного залишку залежить від… Валентність гідроксильної групи завжди … До складу солі, крім кислотного залишку, входить …
Номер слайду 7
Виконати завдання своєї групи Дано такі речовини:
Номер слайду 8
Картка самооцінки - Усні відповідді - Продовжити речення - Робота з картками (кількість виконаних завдань) - Робота в групі (самостійність, взаємодопомога, кількість виконаних завдань) - Примітки
Номер слайду 9
Домашнє завдання Повторити параграфи 5, 8, 11, 13; Виконати письмово завдання робочого зошита с.97 Творче завдання: Написати вірш про один із класів неорганічних сполук.
Номер слайду 10
Підсумок уроку «Мікрофон» Найактивнішими на уроці були такі учні… Що на уроці сподобалось? Як ви оцінюєте власну роботу? Які є пропозиції чи побажання?