МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИУО КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИММО ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІНПРЕЗЕНТАЦІЯ-ПОРТФОЛІО педагогічного досвіду вчителя історії та правознавства. Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням. Краматорської міської ради БОЙКО ІРИНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ
БОЙКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНАТема педагогічного досвіду: «Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій під час викладання історії»Дата народження Рік атестації жовтень 2015 Результат атестації вища кваліфікаційна категорія,педагогічне звання «старший учитель»Освіта, спеціальність Місце роботи Краматорська ЗОШ І – ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської міської ради Педагогічний стаж 32 рік27.01.1964 Донецький державний університет, 1987історик, викладач історії та суспільствознавства
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ НА УРОКАХ СУСПІЛЬНОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІНвивчення теми уроку учнями самостійно або в парах із допомогою певного програмного забезпечення. Складність цього напряму полягає у тому, що не завжди вчителі-предметники мають вільний доступ до комп’ютерної техніки для одночасної роботи, принаймні, половини учнів класу;використання на уроці мультимедійних можливостей комп’ютера, що слугує наочним посібником. Це найпоширеніша форма організації навчання із застосуванням комп’ютера на уроці історії;використання Інтернету, компакт-дисків для виконання лабораторно-практичної роботи, проекту, написання реферату, виконання будь-якого творчого завдання;проведення різноманітних опитувань, тестувань, тематичного оцінювання
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇпідвищують продуктивність уроку; дають змогу більше використовувати наочність, різні форми праці;дозволяють учителю свою розповідь доповнити відео, ілюстраціями, пожвавити урок;дозволяють логічно побудувати урок, акцентувати увагу учнів на головному матеріалі, використовуючи при цьому різноманітну наочність;матеріал краще сприймається учнями, зростає їх зацікавленість;відбувається індивідуалізація навчання, розвиток творчих здібностей шляхом залучення учнів до створення уроків, проектів, презентацій;скорочуються види роботи, що стомлюють учня;використовуються різні аудіовізуальні засоби (музика, графіка, анімація) з метою підвищення активності дітей; уможливлюється динамічне подання матеріалу;забезпечуються умови для формування самооцінки учня
РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУОЛІМПІАДИ З ІСТОРІЇобласна олімпіада, 2017 р., Охріменко Микита, III місце;обласна олімпіада, 2019 р., Грицина Анатолій, III місце;міська олімпіада, Охріменко Микита, 2015 р., III місце; 2016 р.- I місце;міська олімпіада, Грицина Анатолій, 2018 р., II місце«Кращий знавець історії II Світової війни», міський конкурс, 2015 р. (I місце)«Конституція України – основний закон нашої держави», міський, 2016 р. (I місце)«Історичний брейн-ринг», міський, 2017 р., II місце;«Що, де, коли, як» (історичний конкурс), міський, 2017 р., II місце. Краєзнавчий конкурс пошукових робіт «Древетняківські читання», напрямок «Ім’я на мапі міста», 2018 р., III місце
РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУПодяка департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації, №225/165-19 к від 18.09.2019;Грамота УО Краматорської міської ради (наказ УО №127-к від 12.11.2018);Подяка міського голови А. В. Панкова, (березень 2017 рік);Грамота УО Краматорської міської ради (наказ УО № 318 від 04.12.2017 р.)Почесна грамота УО Краматорської міської ради, наказ УО № 114-к від 15.09.2016 р. Грамота УО Краматорської міської ради(наказ № 299 від 22.11.2016 р.)Диплом, грудень 2015 р. начальника УО Краматорської міської ради
Нормативно-правова база: Конституція України. Національна доктрина розвитку освіти. Закони України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”Постанова Верховної Ради України “Про стан і перспективи розвитку середньої освіти в Україні”Концепція Державної програми розвитку освіти на 2018-2025 рр. Указ президента України “Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні” Концепція розвитку освіти Донеччини Регіональні програми: Робота з обдарованою молоддю, дистанційна освіта, моніторинг якості освіти, самоосвітня діяльність. Концепція НУШ (Нова Українська Школа)
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИУО КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИММО ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІНПРЕЗЕНТАЦІЯ-ПОРТФОЛІО педагогічного досвіду вчителя історії та правознавства. Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням. Краматорської міської ради БОЙКО ІРИНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ