Презентація - портфоліо вчителя історії та правознавства Бойко І.О.

Про матеріал
Презентація-портфоліо вчителя історії та правознавства. Реалізація досвіду. Сертифікати. Досягнення учнів. Участь вчителя в методичній роботі. Фотозвіт.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИУО КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИММО ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІНПРЕЗЕНТАЦІЯ-ПОРТФОЛІО педагогічного досвіду вчителя історії та правознавства. Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням. Краматорської міської ради БОЙКО ІРИНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ

Номер слайду 2

МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО"Нинішній урок - демократичний,  який проводиться не для учнів, а з учнями"                                                                            І. Підласий

Номер слайду 3

БОЙКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНАТема педагогічного досвіду: «Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій під час викладання історії»Дата народження Рік атестації жовтень 2015 Результат атестації вища кваліфікаційна категорія,педагогічне звання «старший учитель»Освіта, спеціальність Місце роботи Краматорська ЗОШ І – ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської міської ради Педагогічний стаж 32 рік27.01.1964 Донецький державний університет, 1987історик, викладач історії та суспільствознавства

Номер слайду 4

ОСНОВНІ МОТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ІКТзробити навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним;сприяє кращому оцінюванню знаньнавчити освоювати, перетворювати і використовувати великі масиви інформації;забезпечити легкість сприймання інформації;знайти індивідуальний підхід;

Номер слайду 5

МОЖЛИВОСТІ ІКТ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇСкладення різних програмних продуктів;Використання вже розроблені іншими вчителями програмових матеріалів;Застосування бази даних та Інтернет-ресурсів

Номер слайду 6

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ НА УРОКАХ СУСПІЛЬНОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІНвивчення теми уроку учнями самостійно або в парах із допомогою певного програмного забезпечення. Складність цього напряму полягає у тому, що не завжди вчителі-предметники мають вільний доступ до комп’ютерної техніки для одночасної роботи, принаймні, половини учнів класу;використання на уроці мультимедійних можливостей комп’ютера, що слугує наочним посібником. Це найпоширеніша форма організації навчання із застосуванням комп’ютера на уроці історії;використання Інтернету, компакт-дисків для виконання лабораторно-практичної роботи, проекту, написання реферату, виконання будь-якого творчого завдання;проведення  різноманітних опитувань, тестувань, тематичного оцінювання

Номер слайду 7

МАЙСТЕР-КЛАС2020

Номер слайду 8

МАЙСТЕР-КЛАСРеалізація наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» на уроках історії і правознавства»2020

Номер слайду 9

МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇпідвищують продуктивність уроку; дають змогу більше використовувати наочність, різні форми праці;дозволяють учителю свою розповідь доповнити відео, ілюстраціями,  пожвавити урок;дозволяють логічно побудувати урок, акцентувати увагу учнів на головному  матеріалі, використовуючи при цьому різноманітну наочність;матеріал краще сприймається учнями, зростає їх зацікавленість;відбувається індивідуалізація навчання, розвиток творчих здібностей шляхом залучення учнів до створення уроків, проектів, презентацій;скорочуються види роботи, що стомлюють учня;використовуються різні аудіовізуальні засоби (музика, графіка, анімація)  з метою підвищення активності дітей; уможливлюється динамічне подання матеріалу;забезпечуються умови для формування самооцінки учня

Номер слайду 10

Тижні правових знань «100-річчя Першого зимового походу Армії УНР» «Пам’яті героїв Крут» Відкриті уроки до Дня Революції Гідності

Номер слайду 11

РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУОЛІМПІАДИ З ІСТОРІЇобласна олімпіада, 2017 р., Охріменко Микита, III місце;обласна олімпіада, 2019 р., Грицина Анатолій, III місце;міська олімпіада, Охріменко Микита, 2015 р., III місце; 2016 р.- I місце;міська олімпіада, Грицина Анатолій, 2018 р., II місце«Кращий знавець історії II Світової війни», міський конкурс, 2015 р. (I місце)«Конституція України – основний закон нашої держави», міський, 2016 р. (I місце)«Історичний брейн-ринг», міський, 2017 р., II місце;«Що, де, коли, як» (історичний конкурс), міський, 2017 р., II місце. Краєзнавчий конкурс пошукових робіт «Древетняківські читання», напрямок «Ім’я на мапі міста», 2018 р., III місце

Номер слайду 12

РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУРезультати ДПА з історії України 2017 року Результати ДПА з історії України 2019 року

Номер слайду 13

РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ Рівень розвитку творчих здібностей учнівна уроках історії РЕЗУЛЬТАТ МОГО ДОСВІДУ: Якість знань Зростання мотивації, інтерес до предмета. Активна проектна і дослідницька діяльність учнів

Номер слайду 14

РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ

Номер слайду 15

РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУсередній рівень достатній рівень високий рівень9-А 9-Б

Номер слайду 16

РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУМоніторинг успішності учнівз історії України у 10-х класах 2018-2019 начальний ріксередній рівень достатній рівень високий рівень10-А 10-Б

Номер слайду 17

РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ«Виховання свідомого громадянина України засобами суспільно-гуманітарних дисциплін»

Номер слайду 18

РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУПодяка департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації, №225/165-19 к від 18.09.2019;Грамота УО Краматорської міської ради (наказ УО №127-к від 12.11.2018);Подяка міського голови А. В. Панкова, (березень 2017 рік);Грамота УО Краматорської міської ради (наказ УО № 318 від 04.12.2017 р.)Почесна грамота УО Краматорської міської ради, наказ УО № 114-к від 15.09.2016 р. Грамота УО Краматорської міської ради(наказ № 299 від 22.11.2016 р.)Диплом, грудень 2015 р. начальника УО Краматорської міської ради

Номер слайду 19

РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУМіжнародний форум для освітніх лідерів «New model of school in Ukraine» в рамках проекту «Об’єднуючи людей заради миру»

Номер слайду 20

РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ДОСВІДУ

Номер слайду 21

Апробація Регіональний методичний посібник курсу Громадянська освіта, 10 клас2020

Номер слайду 22

Нормативно-правова база: Конституція України. Національна доктрина розвитку освіти. Закони України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”Постанова Верховної Ради України “Про стан і перспективи розвитку середньої освіти в Україні”Концепція Державної програми розвитку освіти на 2018-2025 рр. Указ президента України “Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні” Концепція розвитку освіти Донеччини Регіональні програми: Робота з обдарованою молоддю, дистанційна освіта, моніторинг якості освіти, самоосвітня діяльність. Концепція НУШ (Нова Українська Школа)

Номер слайду 23

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИУО КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИММО ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІНПРЕЗЕНТАЦІЯ-ПОРТФОЛІО педагогічного досвіду вчителя історії та правознавства. Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням. Краматорської міської ради БОЙКО ІРИНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Голуб Катерина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
6159
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку