Пам'ятайте! 1. Для проведення дослідів використовуйте невеликі кількості реактивів. 2. При наливанні рідини зі склянки етикетка повинна бути розташована у бік до долоні. 3. При розливанні чи розсипанні речовин сповістити учителя. 4. При потраплянні кислоти чи лугу промити руки сильним струменем води та звернутись до вчителя. 5. Запалювати спиртівку тільки сірниками. 6. Під час нагрівання спочатку злегка прогріти всю пробірку, потім здійснювати подальше нагрівання тієї її частини, де міститься рідина. 7. При нагріванні пробірка заповнюється на 1\3, отвір направляється в безпечну сторону.
Опишіть фізичні властивості (агрегатний стан, колір, прозорість, запах) оцтової кислоти. Порівняйте дію сульфатної та оцтової кислот на універсальний індикаторний папір. Яка з них є сильнішим електролітом? Напишіть рівняння реакції дисоціації оцтової кислоти. Дослід 1. Дія оцтової кислоти на індикатори
До 1 – 2 мл розчину натрій гідроксиду додайте 2 – 3 краплі фенолфталеїну. Що спостерігається? Потім додайте 1 – 2 мл розчину оцтової кислоти ? Що спостерігається? Чому? Напишіть рівняння реакції. Висновок (загальний висновок до практичної роботи) Дослід 5. Взаємодія оцтової кислоти з лугами
Відеодосліди до практичної роботи (на ютуб каналі) Дослід 1. https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o Дослід 2. https://www.youtube.com/watch?v=dbPnv5SoHvM Дослід 3. https://www.youtube.com/watch?v=OGqUS-ZYzlo Дослід 4. https://www.youtube.com/watch?v=Ure_sNGzFDk Дослід 5. https://www.youtube.com/watch?v=kvE3T6brv_g