Презентація - творчий звіт . Педчитання.

Про матеріал

Звітна презентація – дайджест проведених педчитань

Педагогічні читання - одна із традиційних та невід'ємних частин методичної роботи

Мета: узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду.

Педагогічні читання сприяють вдосконаленню фахової та методичної майстерності вчителів.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Педчитання - структурний компонент змісту методичної роботиstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

Педагогічні читання є масовою формою науково методичної роботи , яка сприяє збагаченню професійних інтересів педагогів, удосконаленню їх знань, виробленню позицій із важливих педагогічних проблем сучасності, виявленню й узагальненню найкращого педагогічного досвіду.

Номер слайду 4

Функціональний компонент. Орієнтир в інформаційному просторі. Розвиток мислення педагогів. Розширення та збагачення понятійного апарату фахівця. Створення основи для аналізу та осмислення педагогічного досвіду. Прогностична функція. Закладання основи для прийняття педагогічних і управлінських рішень. Вироблення нових знань педагогомstyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underline

Номер слайду 5

Педагогічні читання — сприяють підвищенню педагогічної майстерності вчителів. Мають на меті узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду і проводяться з актуальної педагогічної тематикиstyle.colorfill. Colorfill.typefill.on

Номер слайду 6

У доповідях, рефератах, повідомленнях педагоги інформують колег про результати своїх пошуків з тієї чи іншої проблеми. Слухачі знайомляться з новою інформацією, співвідносять її з власними здобутками, обмінюються досвідом, розширюють свій педагогічний кругозір.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 7

дайджестпроведенихпедчитаньstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 8

Михайло Петрович Драгоманов(1841- 1895)видатний літературний критик і публіцист, історик і фольклорист, патріот і непохитний борець за свободу своєї вітчизни(1841- 1895)ppt_x

Номер слайду 9

«Освічені українці, як правило, трудяться для всіх, тільки не для України та її народу... Вони повинні поклястися собі не кидати українську справу. Вони повинні усвідомити, що кожна людина, яка виїжджає з України, кожна копійка, що витрачається не на досягнення українських цілей, кожне слово, сказане не українською мовою, є марнуванням капіталу українського народу, а за даних обставин кожна втрата є безповоротною». Михайло Драгоманов, «Втрачена епоха».

Номер слайду 10

ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ(1918-1970)

Номер слайду 11

“Дорогий мій колега, щоб стати справжнім вчителем, треба пройти цю школу сердечності - протягом тривалого часу пізнавати серцем усе, чим живе, що думає, з чого радіє й чим засмучується ваш вихованець. Це одна з найтонших речей у нашій педагогічній справі» в.сухомлинськийstyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underline

Номер слайду 12

   Януш Корчак (1878—1942, польський педагог і письменник) Виховання серцем

Номер слайду 13

Виховання дитини — це не мила забава, а завдання, що вимагає капіталовкладень — тяжких переживань, зусиль безсонних ночей і багато, багато думок.    Януш Корчак  ppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 14

Антон Семенович Макаренко (1888 — 1939) — педагог, письменник, публіцист.  В 1988 г. решением ЮНЕСКО А. Макаренко был признан одним из четырёх педагогов, определивших развитие мировой педагогической мысли в XX веке.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 15

Виховує все: люди, речі, явища, але перш за все, люди. З них на першому місці — батьки і педагоги.   Антон Макаренко 

Номер слайду 16

Я. А. Коменський – основоположник педагогічної наукиrr

Номер слайду 17

Учителями повинні бути люди.чесні, діяльні і працьовиті; не тільки для годиться, а й насправді вони повинні бути живими взірцями чеснот, що їх вони мають прищепити іншим.  Я. А. Коменськийstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 18

Х. Д. АЛЧЕВСЬКА - активний діяч народної освіти, меценат, організатор освітніх і культурних закладів на Україні

Номер слайду 19

“Я верю в любовь детей, и как я счастлива        и горда этой любовью”    r

Номер слайду 20

Шалва Амонашвілі – лицар гуманної педагогікиrrrrrrrr

Номер слайду 21

Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем. style.colorfillcolorfill.typestyle.font. Size

Номер слайду 22

« Просвітницька та педагогічна діяльність М.І. Костомарова».«Щира любов історика до своєї Батьківщини може виявлятися тільки в строгій повазі до правди», — повторював Микола Іванович. Цим принципом він керувався все життя.

Номер слайду 23

«Любов до українського слова щораз більше захоплювала мене – говорить із цього приводу Костомаров у своїй автобіографії – мені було досадно, що така прегарна мова зостається без усякого літературного оброблення та крім того піддається зовсім незаслуженій погорді. Я скрізь чув грубі напади й насмішки над хахлами не тільки від великоросів, але навіть і від українців вищої кляси, що позволяли собі глумитися над селянином і його способом вислову. Таке відношення до народу та його мови видавалося мені пониженням людської гідности й, чим частіше стрічав я подібні напади, тим сильніше віддавався я українській народності». 

Номер слайду 24

Микола Іванович Пирогов (1810 — 1881) — основоположник воєнно- польової хірургії, видатний вчений, педагог, громадський діяч. r

Номер слайду 25

Будь-яка школа славиться не числом, а славою своїх учнів М.І Пирогов «Неоціненне щастя, - писав Пирогов, - бути вихованим у перших роках дитинства освіченою матір’ю, знаючою і розуміючою всю висоту, всю святість свого покликання»style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Як не можна жити за взірцем іншого народу... точно так само не можна виховувати за чужою педагогічною системою. Ушинський Костянтин Дмитрович. Що сказали б ви про архітектора, який, закладаючи нову будівлю, не зумів би відповісти вам на запитання, що він хоче будувати… Те саме повинні ви сказати і про вчителя, який не зуміє чітко й точно визначити вам мету своєї виховної діяльності. К. Д. Ушинський

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Дітей вчить те, що їх оточує. Якщо дитину часто критикують – вона вчиться засуджувати. Якщо дитину часто хвалять – вона вчиться оцінювати. У зверненні до дитини завжди дотримуйтесь кращих манер – пропонуйте їй найкраще, що є в вас самих. Марія Монтессорі

Номер слайду 30

Шляхи формування компетентностей як складова становлення успішної особистості школяра

Номер слайду 31

КОМПЕТЕНТНІСТЬ – це не просто сума знань, умінь та навичок, а й психосоціальна риса, яка надає учню сил та впевненості у своїй успішності, змінюються самі підходи до викладання предметів, форми роботи, зміст освіти, оцінювання результативності роботи педагогаstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 32

Формування успішної особистості учня

Номер слайду 33

Спостереження, навчання та практикає основними складовими компетентностей. Доказом справжньої компетентностіє кінцевий результат. Л. Рон Хаббард «Дорога до щастя»

Номер слайду 34

Випускник. Володіє комунікативною людською культурою. Готовий до самореалізації в практичній діяльностіЗдатний використовувати знання в різних життєвих ситуаціях. Критично мислить і оцінює свої вчинки. Уміє бути конкурентноздатним мобільним у суспільствіПриймає нестандартні рішення, вміє виходити з конфліктних ситуацій

Номер слайду 35

Продовжуючи себе у  своїх вихованцях, ми творимо не тільки людину . Ми творимо самий час. Дух часу,  взаємини між людьми – все це залежить від того,  які ми  з  вами,  від  того, яка школа,  що їй народ  довірив своє майбутнє .                                                                                         В. Сухомлинськийstyle.text. Decoration. Underline

zip
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
1841
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку