Звітна презентація – дайджест проведених педчитань
Педагогічні читання - одна із традиційних та невід'ємних частин методичної роботи
Мета: узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду.
Педагогічні читання сприяють вдосконаленню фахової та методичної майстерності вчителів.
Функціональний компонент. Орієнтир в інформаційному просторі. Розвиток мислення педагогів. Розширення та збагачення понятійного апарату фахівця. Створення основи для аналізу та осмислення педагогічного досвіду. Прогностична функція. Закладання основи для прийняття педагогічних і управлінських рішень. Вироблення нових знань педагогомstyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underline
У доповідях, рефератах, повідомленнях педагоги інформують колег про результати своїх пошуків з тієї чи іншої проблеми. Слухачі знайомляться з новою інформацією, співвідносять її з власними здобутками, обмінюються досвідом, розширюють свій педагогічний кругозір.style.colorfillcolorfill.type
«Освічені українці, як правило, трудяться для всіх, тільки не для України та її народу... Вони повинні поклястися собі не кидати українську справу. Вони повинні усвідомити, що кожна людина, яка виїжджає з України, кожна копійка, що витрачається не на досягнення українських цілей, кожне слово, сказане не українською мовою, є марнуванням капіталу українського народу, а за даних обставин кожна втрата є безповоротною». Михайло Драгоманов, «Втрачена епоха».
“Дорогий мій колега, щоб стати справжнім вчителем, треба пройти цю школу сердечності - протягом тривалого часу пізнавати серцем усе, чим живе, що думає, з чого радіє й чим засмучується ваш вихованець. Це одна з найтонших речей у нашій педагогічній справі» в.сухомлинськийstyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underline
Учителями повинні бути люди.чесні, діяльні і працьовиті; не тільки для годиться, а й насправді вони повинні бути живими взірцями чеснот, що їх вони мають прищепити іншим. Я. А. Коменськийstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on
«Любов до українського слова щораз більше захоплювала мене – говорить із цього приводу Костомаров у своїй автобіографії – мені було досадно, що така прегарна мова зостається без усякого літературного оброблення та крім того піддається зовсім незаслуженій погорді. Я скрізь чув грубі напади й насмішки над хахлами не тільки від великоросів, але навіть і від українців вищої кляси, що позволяли собі глумитися над селянином і його способом вислову. Таке відношення до народу та його мови видавалося мені пониженням людської гідности й, чим частіше стрічав я подібні напади, тим сильніше віддавався я українській народності».
Як не можна жити за взірцем іншого народу... точно так само не можна виховувати за чужою педагогічною системою. Ушинський Костянтин Дмитрович. Що сказали б ви про архітектора, який, закладаючи нову будівлю, не зумів би відповісти вам на запитання, що він хоче будувати… Те саме повинні ви сказати і про вчителя, який не зуміє чітко й точно визначити вам мету своєї виховної діяльності. К. Д. Ушинський
КОМПЕТЕНТНІСТЬ – це не просто сума знань, умінь та навичок, а й психосоціальна риса, яка надає учню сил та впевненості у своїй успішності, змінюються самі підходи до викладання предметів, форми роботи, зміст освіти, оцінювання результативності роботи педагогаstyle.colorfillcolorfill.type
Випускник. Володіє комунікативною людською культурою. Готовий до самореалізації в практичній діяльностіЗдатний використовувати знання в різних життєвих ситуаціях. Критично мислить і оцінює свої вчинки. Уміє бути конкурентноздатним мобільним у суспільствіПриймає нестандартні рішення, вміє виходити з конфліктних ситуацій