Одним з результатів навчання і виховання в початковій школі повинна стати готовність учнів до оволодіння сучасних комп'ютерних технологій і здатність актуалізувати отриману з їх допомогою інформацію для дальшої самоосвіти. Для реалізації цих цілей виникає необхідність застосування вчителем початкових класів ІТК в навчально-виховному процесі. Презентація доводить актуальність та потенціал використання ІКТ, визначає вимоги до візуалізації інформації. Може бути використана для проведення теоретичних та практичних занять з вчителями.
1.Урок з мультимедійною підтримкою - в класі є один комп'ютер, їм користується вчитель як «електронною дошкою». Учитель використовує готові електронні освітні ресурси або мультимедіа презентації, і учні для захисту проектів. 2.Урок з комп'ютерною підтримкою - кілька комп'ютерів (зазвичай, у комп'ютерному класі), за ними працюють всі учні одночасно або по черзі. 3. Уроки з виходом у всесвітню мережу Інтернет (можуть бути як з мультимедійною, так і комп'ютерною підтримкою).
інформація на екрані має бути структурована; візуальна інформація періодично повинна мінятися на аудіоінформацію; темп роботи повинен варіюватися; періодично повинні варіюватися яскравість кольору і гучність звуку; зміст навчального матеріалу, що візуалізується, не має бути дуже простим або дуже складним.
набуття комп'ютерної грамотності і оптимальне використання інформаційних технологій у навчальному процесі; вміння розробляти сучасні дидактичні матеріали та ефективне їх використання в навчальному процесі; можливість організації проміжного та підсумкового контролю знань за допомогою комп'ютерних програм; підвищення продуктивності уроку; з'являється можливість організації проектної діяльності учнів зі створення презентацій; розвитку пізнавального інтересу учнів та вміння оперувати отриманими знаннями.
Таргоній О. Використання інформаційних технологій на уроках у початкових класах / О.Таргоній, Т.Чабанюк // Сучасна школа України. – 2011. - № 2. – С. 42 – 44. Халілова Ф.С. Інформаційні технології в професійній діяльності вчителя початкової школи. / Під редакцією Н.В. Апатової. – Сімферополь, «ДОЛЯ», 2009. – 240 с. Шакотько В.В. Методика використання ІКТ у початковій школі: навч.-метод. посібник / В.В. Шакотько. – К.: ТОВ Редакція "Комп’ютер", 2008. – 128 с. Дишлєва С. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) та їх роль в освітньому процесі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/technol/6804/ Руденко Н.Н. Использование ИКТ в процессе обучения в начальной школе.natalirudenko@mail.ru