Презентація "Використання ІКТ на різних етапах уроку"

Про матеріал

Одним з результатів навчання і виховання в початковій школі повинна стати готовність учнів до оволодіння сучасних комп'ютерних технологій і здатність актуалізувати отриману з їх допомогою інформацію для дальшої самоосвіти. Для реалізації цих цілей виникає необхідність застосування вчителем початкових класів ІТК в навчально-виховному процесі. Презентація доводить актуальність та потенціал використання ІКТ, визначає вимоги до візуалізації інформації. Може бути використана для проведення теоретичних та практичних занять з вчителями.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

І – ініціативність, індивідуальність К – комунікативність, креативність Т – творчість, талановитість

Номер слайду 3

збільшення об'єму інформації (Інтернет-джерела, ЗМІ); учні – упевнені користувачі ПК; зниження інтересу до навчання; формування інформаційно-освітньої компетенції школярів.

Номер слайду 4

1.Методика використання можливостей мультимедійних презентацій на різних етапах уроку. 2. Прийоми організації різних етапів уроку з використанням ІКТ. 3. Практична робота. Створення мультимедійних презентацій.

Номер слайду 5

має інший, новий стиль мислення по-новому підходить до організації своєї діяльності

Номер слайду 6

зробити урок сучасним (з точки зору використання технічних засобів); наблизити урок до світосприймання сучасної дитини; встановити стосунки взаєморозуміння, взаємодопомогу між вчителем і учнем; допомогти вчителеві емоційно і образно подати матеріал; підвищення мотивації навчання.

Номер слайду 7

Використання образотворчих можливостей (анімація, відео) і звуку дозволяє зробити зміст навчального матеріалу більш наочним, зрозумілим і цікавим.

Номер слайду 8

Забезпечення навчального матеріалу динамічними малюнками дозволяє учням експериментувати, розглядати явище, що вивчається з різних сторін.

Номер слайду 9

Використання тестових завдань провести швидке та ефективне опитування знань учнів.

Номер слайду 10

На етапі самостійної роботи учнів допомагає надавати підказки, довідки.

Номер слайду 11

для вивчення нового матеріалу, пред'явлення нової інформації; для закріплення пройденого, відпрацювання навчальних умінь і навичок; для повторення, практичного застосування отриманих знань, умінь навичок; для узагальнення, систематизації знань.

Номер слайду 12

забезпечення не тільки аудіального, а й візуального сприйняття інформації; забезпечення послідовності розгляду теми; прискорення передачі інформації; розширення дидактичного інструментарію вчителя; посилення інформативності навчання; підвищення інтересу до навчання.

Номер слайду 13

1.Урок з мультимедійною підтримкою - в класі є один комп'ютер, їм користується вчитель як «електронною дошкою». Учитель використовує готові електронні освітні ресурси або мультимедіа презентації, і учні для захисту проектів. 2.Урок з комп'ютерною підтримкою - кілька комп'ютерів (зазвичай, у комп'ютерному класі), за ними працюють всі учні одночасно або по черзі. 3. Уроки з виходом у всесвітню мережу Інтернет (можуть бути як з мультимедійною, так і комп'ютерною підтримкою).

Номер слайду 14

Предмет Засоби навчання Презентації Дидактичний засіб навчання Інтерактивна дошка або проектор Технічний засіб, що дозволяє показ презентації в класі

Номер слайду 15

Предмет Засоби навчання Електроні навчальні посібники Самостійні засоби навчання Презентації Допоміжні засоби навчання, що вима-гають коментаріїв і доповнень вчителя

Номер слайду 16

Номер слайду 17

сумісне спостереження вчителя та учнів; роздуми над фактами; пошук виходу з проблемних ситацій.

Номер слайду 18

динаміка пред'явлення наочності; продуманий алгоритм відеоряду зображень; оптимальний розмір наочності; оптимальна кількість зображень, що пред'являються, на екрані.

Номер слайду 19

інформація на екрані має бути структурована; візуальна інформація періодично повинна мінятися на аудіоінформацію; темп роботи повинен варіюватися; періодично повинні варіюватися яскравість кольору і гучність звуку; зміст навчального матеріалу, що візуалізується, не має бути дуже простим або дуже складним.

Номер слайду 20

набуття комп'ютерної грамотності і оптимальне використання інформаційних технологій у навчальному процесі; вміння розробляти сучасні дидактичні матеріали та ефективне їх використання в навчальному процесі; можливість організації проміжного та підсумкового контролю знань за допомогою комп'ютерних програм; підвищення продуктивності уроку; з'являється можливість організації проектної діяльності учнів зі створення презентацій; розвитку пізнавального інтересу учнів та вміння оперувати отриманими знаннями.

Номер слайду 21

Використання ІКТ дає можливості для творчого потенціалу вчителя, дозволяє сформувати стійкий інтерес учнів до предмету, впливає на якість знань, резу-льтативність навчання, розвиток учнів.

Номер слайду 22

Таргоній О. Використання інформаційних технологій на уроках у початкових класах / О.Таргоній, Т.Чабанюк // Сучасна школа України. – 2011. - № 2. – С. 42 – 44. Халілова Ф.С. Інформаційні технології в професійній діяльності вчителя початкової школи. / Під редакцією Н.В. Апатової. – Сімферополь, «ДОЛЯ», 2009. – 240 с. Шакотько В.В. Методика використання ІКТ у початковій школі: навч.-метод. посібник / В.В. Шакотько. – К.: ТОВ Редакція "Комп’ютер", 2008. – 128 с. Дишлєва С. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) та їх роль в освітньому процесі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/technol/6804/ Руденко Н.Н. Использование ИКТ в процессе обучения в начальной школе.natalirudenko@mail.ru 

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
4273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку