Презентація. 2 клас. Українська мова. Тема. Приголосні звуки дж, дз, дз.

Про матеріал
Матеріал допоможе вчителю підготуватися до уроку, вчити дітей правильно вимовляти слова з Звуки [дж], [дз], [дз], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Перенос слів із буквосполученнями дж, дз. Складання усного опису джмеля за поданими запитаннями записувати їх під диктовку; закріплювати навичку правильного звуко-буквеного аналізу слів із буквосполученнями дж, дз.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

2 клас. Урок української мови. Тема. Приголосні звуки [ дз ], [ дз ΄], [дж ]. Позначення їх буквами. Матеріал підготувала вчитель початкових класів ліцею ім. І. М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області

Номер слайду 2

Організаційний момент. Що нам потрібно на уроці?Активність. Уважність. Старанність. Кмітливість. Наполегливість. Працьовитість

Номер слайду 3

СТОРІНКА ЗАГАДОКДо квіточки лечу,Лечу — дзижчу.— Дзум — дзум — жу — жу!Як звуть не скажу. (Бджола)Каже «ж-ж-ж», немов машина,В жовті смужки пузо й спина. На бджолу він дуже схожий –Медонос же він негожий. Як ужалить – буде біль. Звати ту комаху – (Джміль)- Які незвичайні звуки ви почули? [дж], [дз]

Номер слайду 4

Буква «Де» і буква «Же»Подружились дуже вже. Завжди поруч, завжди разом –Не розводять своїх рук. Й позначають один звук .

Номер слайду 5

ЗАВДАННЯ 1 ВІД ДЖМЕЛИКА І БДЖІЛКИ КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКАБд дж ль бджола джміль

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ЗАВДАННЯ 2 ВІД ДЖМЕЛИКА І БДЖІЛКИ СЛОВНИКОВА РОБОТАҐедзь

Номер слайду 9

ЗАВДАННЯ 3 ВІД БДЖІЛКИ І ДЖМЕЛИКА ПРОЧИТАТИ ВІРШ Польові дзвіночки.  Ліна Костенко. Піднімає джміль фіранку. Каже: – Доброго вам ранку!Як вам, бджілко, ночувалось?Чи дощу не почувалось?Виглядає бджілка з хатки:– У дзвіночку добре спатки. Цей дзвіночок – як намет. Тільки дощ – як кулемет. Знайти слова зі звуками [дж], [дз’], [дз]

Номер слайду 10

4 ЗАВДАННЯ ВІД БДЖІЛКИ ТА ДЖМЕЛИКА Попрацюємо з підручником МОВНЕ ДОСЛІДЖЕННЯКрок 1. Промовте слова: бджола, джміль. Пригадайте: [дж] – один звук. Крок 2. Як на письмі позначається звук [дж]?Крок 3. Промовте слова: дзвіночок, дзвоник. Пригадайте: [дз] – один звук. Крок 4. Як на письмі позначається звуки [дз], [дз΄]? Крок 5. Чому у цих словах звуків менше, ніж букв?

Номер слайду 11

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ВІД БДЖІЛКИ

Номер слайду 12

Номер слайду 13

5 ЗАВДАННЯ Бджілка у дитячому журналі «Джміль» прочитала цікаву статтю і хоче з нами поділитися інформацією  Бджоли живуть родинами – роями. У кожній родині є королева-матка, трутні і робочі бджоли. Матка і трутні народжують нових бджіл. А робочі бджоли виробляють мед. Але бджілки – це не лише мед. Завдяки їхній наполегливій праці підвищується врожайність багатьох культур. Бджілки-трудівниці – дуже корисні маленькі комахи. ,

Номер слайду 14

6 ЗАВДАННЯ ВІД БДЖІЛКИ-Чи цікавою була інформація, яку ви прочитали ? -Чи уважні ви були, коли читали статтю? - Давайте перевіримо і запишемо відповіді на питання.-Як називається бжолина сім′я?Бжолина сім′я називається роєм. Хто виробляє мед?Мед виробляють робочі бджоли. 

Номер слайду 15

ПЕРЕВІРИМОБжолина сім′я називається роєм. Мед виробляють робочі бджоли. 

Номер слайду 16

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА

Номер слайду 17

ЗАВДАННЯ 7 ВІД БДЖІЛКИ І ДЖМЕЛИКА ГРА «ДЕТЕКТИВ»- Відшукайте у орфографічному словнику 3-5 слів зі звуками [дж], [дз’], [дз]. Запишіть їх. ПЕРЕВІРИМО: Дзвін. Джип. Джемпер. Джинси. Джунглі

Номер слайду 18

ЗАВДАННЯ 8 ВІД ДЖМЕЛИКА Вправа 99 Прочитай. Встав пропущені слова. Запиши речення.

Номер слайду 19

ЗАВДАННЯ 9 ВІД ДЖМЕЛИКА СКЛАСТИ СЕНКАН ДО СЛОВА «БДЖОЛА»1 — пишемо 1 (одне) слово: Бджола.2 — додаємо 2 (дві) ознаки: Працьовита, моторна. 3 — додаємо 3 (три) дії: Літає, збирає, приносить.4 — складаємо речення з 4 (чотирьох) слів. Бджілка літає над квітами. 5 — слово замінюємо близьким за значенням або визначаємо його приналежність до родового поняття. Комаха.

Номер слайду 20

СЕНКАНБджола. Працьовита, моторна. Літає, збирає, приносить. Бджілка літає над квітами. Комаха.

Номер слайду 21

Труднощі виникали…Найбільше мені сподобалося…Найкраще мені вдалося…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…Урок завершую з настроєм…РЕФЛЕКСІЯ «ЗАГАДКОВІ ЛИСТИ»

Номер слайду 22

Оцініть себе. Як працювали впродовж уроку?Складемо пірамідку. Активність. Уважність. Старанність. Кмітливість. Наполегливість. Працьовитість

Номер слайду 23

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ВІД БДЖІЛКИ Інтерактивна вправа за посиланнямhttps://wordwall.net/uk/resource/34111728/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B7-%D0%B4%D0%B7%D0%B4%D0%B6

Номер слайду 24

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
9 лютого
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку